להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

הדברה לא רעילה

הפתרון הידידותי והבטוח לבעיות המזיקים שלכם בבית

הצורך להתמודד עם בעיות של חרקים בבית או בעסק הוא חוויה שכולנו נחווה לפחות פעם אחת בחיינו. מחבורת נמלים הצועדות במטבח, ליתושים שמטריפים אותנו בלילה בגינה, או ג'וקים שמנסים להשתלט על פח הזבל המשותף של הביניין – אלו רק חלק קטנטן מהבעיות מזיקים הנפוצות שעלולות לצוץ בסביבת המחייה שלנו.

אולם, בזכות המודעות ההולכת והגוברת להשפעות הסביבתיות והבריאותיות של השימוש בחומרי הדברה כימיים, רבים מאיתנו מחפשים פתרונות ידידותיים יותר לטיפול בבעיות החרקים בבית.

מדביר מוסמך

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

תוכן עניינים:
הדברה לא רעילה

למה לבחור בהדברה לא רעילה?

ההדברה המסורתית, המבוצעת באמצעות חומרי רעילים כימיים, יכולה לגרום לנזק רב לסביבה ולבריאות האדם אם לא מבוצעת באופן נכון ע"י מדביר שבאמת יודע כיצד לעבוד עם החומרים הקשים האלו. בנוסף, היא לא תמיד יעילה באופן מרבי ויכולה לגרום להתעסקות ארוכת טווח עם החרקים מסוימים, וגם ישנם מינים שהצליחו לפתח עמידות לחומרי הדברה כימיים מסוימים.

לעומת זאת, הדברה לא רעילה או הדברה ירוקה כפי שהיא מוכרת יותר, מציעה פתרון אקולוגי יותר, בטוח יותר וידידותי יותר לסביבה ולאדם. אומנם, הדברה לא רעילה עדיין רעילה במידה אך המינון המדויק של החומר והתאמה נכונה של חומרי ההדברה למזיקים מבטיחים הדברה יעילה אם סיכון נמוך מאוד לפגיע בבני אדם ובעלי חיים. כאשר הדברה ירוקה מבוצעת בצורה נכונה ומקצועית, היא יכולה להיות פתרון יעיל ואפקטיבי לבעיות המזיקים השונים בבית.

ישנם חומרי הדברה לא רעילים המתאימים לשימוש כנגד מגוון מזיקים כגון: הדברת טרמיטים, הדברת נמלים, הדברת ג'וקים ואפילו הדברת חולדות ועכברים.

המפתח לשימוש נכון בהדברה ירוקה או הדברה לא רעילה היא כמובן המקצועיות והניסיון של חברת ההדברות, וכאן יש לאילנית הדברות שנים רבות של ניסיון מוכח וידע מקצועי רב.

מהו הדבר המיוחד בהדברה לא רעילה?

אילנית הדברות מציעה שירותי הדברה לא רעילה שמבוצעים על ידי מדבירים מקצועיים ומוסמכים. כאשר בוחרים בשירותים שלנו, אתם יכולים לצפות לפתרונות הדברה ירוקה המתאימים בדיוק לבעיות המזיקים שמהם אתם סובלים בצורה שרעילה פחות לסביבה ופחות מסוכנת לבני האדם הבוגרים, הילדים ולבעלי החיים בבית.

אנחנו באילנית הדברות עושים שימוש בחומרים ידידותיים יותר לסביבה, ואנו מקפידים על התאמת הטיפול לסוג החרקים ולמידת הבעיה המדויקת. כל החומרים שבהם אנו משתמשים עוברו אישור קפדני של המשרד להגנת הסביבה וכמובן שכל המדבירים שלנו מוסמכים ובעלי רישיון הדברה בתוקף המקנה להם את האישור לעסוק במקצוע.

בנוסף, אנו מתחייבים להעניק לכם ייעוץ מקצועי ופתרון מותאם אישית, כדי להבטיח לכם את התוצאות הטובות ביותר.

לכל מזיק יש את פתרון ההדברה המתאים לו, הדברה שלא רעילה לבני האדם ובעלי חיים כמו למשל חומרי הדברה על בסיס פירתרואידים הפוגעים במערכת העצבים של החרק ואינם מסוכנים לצמחייה, ישנם גם פתרונות הדברה לא רעילה המותאמים לטרמיטים כגון ג'ל מיוחד או מערכת הנמסיס.

פירתרואידים

פירטרואידים הם החומר הפעיל בקוטלי חרקים כימיים סינתטיים שמקורם בתרכובות טבעיות המצויות בפרחי חרצית. בשימוש נרחב בהדברת מזיקים בשל יעילותם במיקוד למגוון חרקים, פירטרואידים פועלים על ידי שיבוש מערכת העצבים של מזיקים במגע. למרות הפופולריות שלהם, הועלו חששות לגבי השפעתם על אורגניזמים שאינם מטרה ועל הסביבה. בעוד שפירטרואידים נחשבים פחות מזיקים ליונקים בהשוואה לקוטלי חרקים מבוגרים יותר, הרעילות שלהם לחיי מים ולדבורים היא נקודת מחלוקת. יישום נכון והקפדה על הנחיות הבטיחות חיוניים כדי למזער את ההשלכות הבלתי רצויות של שימוש בפירתרואידים ולהבטיח איזון בין הדברה ושמירה על הסביבה.

כמעט כל החומרים בישראל בשימוש על ידי מדבירים מוסמכים מתבצע עם פירתרואידים שידועים בעלי רעילות נמוכה לאדם , התפרקות מהירה ויעילות ארוכת טווח נגד חרקים . 

האם בשימוש בהדברה לא רעילה צריך לצאת מהבית?

חשוב להבין שזה תלוי בסוג החרק או מזיק המודבר, מכיוון שישנם סוגים שונים של הדברה הנחשבת לא רעילה לבני האדם אך עדיין יכולה להצריך יציאה מהבית לזמן קצר. חומרי ההדברה בריסוס בהם המדבירים של אילנית הדברות משתמשים אינם משאירים ריח לוואי או סימנים הנראים לעין ברחבי הבית.

למשל בהדברה בשימוש בג'ל נגד נמלים אין כלל צורך לצאת מהבית, מכיוון שיישום הג'ל יתבצע באופן זהיר במקומות שלא נגישים לבני אדם ובעלי חיים אך מאוד חביבים על הנמלים.

סוג ההדברה נקבע בהתאם המזיק ממנו הבית או העסק שלכם סובל ממנו.

הדברה ירוקה או אורגנית

הדברה ירוקה והדברה אורגנית הן שתי גישות ידידותיות לסביבה לניהול מזיקים מבלי להסתמך על כימיקלים מזיקים. הדברה ירוקה מתמקדת בשימוש בטכניקות הדברה משולבות, כגון איטום נקודות כניסה, צמצום מקורות מזון והעסקת טורפים טבעיים להדברת אוכלוסיות מזיקים. שיטה זו שמה דגש על מניעה ומזעור ההשפעה הסביבתית תוך ניהול יעיל של מזיקים.

מצד שני, הדברה אורגנית משתמשת בחומרים טבעיים כמו שמנים צמחיים, סבון וחיידקים כדי להדוף או לחסל מזיקים. שיטות הדברה אורגניות מאושרות נקיות מכימיקלים סינתטיים ולעתים קרובות הן מועדפות על ידי מי שמחפש פתרון טבעי לחלוטין לבעיות מזיקים.

הן שיטות הדברה ירוקה והן שיטות הדברה אורגניות מציעות אלטרנטיבות בר קיימא להדברה כימית מסורתית, מקדמות סביבה בריאה יותר ומפחיתות סיכונים לבריאות האדם. הבחירה בין השניים תלויה בהעדפות האישיות, רמת ההדבקה והצרכים הספציפיים של המצב. שתי הגישות נותנות עדיפות לפתרונות ידידותיים לסביבה תוך ניהול יעיל של אוכלוסיות מזיקים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

ביצוע הדברה לא רעילה באופן אחראי

בחירה בהדברה לא רעילה היא לא רק פתרון יעיל לבעיות המזיקים שלכם בבית, אלא גם בחירה סביבתית אחראית. אילנית הדברות מציעה לכם את פתרון יעיל ובטוח לבעיות החרקים המזיקים בביתכם.

אל תתפשרו על בריאותכם ועל סביבתכם – צרו קשר עם אילנית הדברות עוד היום והתחילו ליהנות מבית נקי מחרקים במחיר הוגן ומשתלם!

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מומחה לטרמיטים ומספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

רישיון הדברה

מידע נוסף על הדברה ירוקה

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat