להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

האם חולדות חיות בלהקה?

ליאור זליקובסקי מדביר מוסמך 2650

החולדות הם בעלי חיים עם אברי רבייה מאוד מפותחים שהתחזקו בשנים האחרונות עוד יותר, החולדות בישראל בעלות מבנה גוף מוארך כגליל דק באורך ממוצע של 20 ס"מ. אוזניים ועיניים גדולות פנים מחודדות ושיניים גדולות, צבע הגוף נע בין שחור לחום.

הנקבה מגיעה לבגרות מינית לאחר חודשיים מיום היוולדה, לאחר הזיווג משך ההריון כשלושה שבועות ומספר הוולדות בכל המלטה נע בין 5-7 גורים. נקבה יכולה להמליט 6 פעמים בשנה כך שאפשר להגיע למאות פריטים בחודשים בודדים.

המבנה החברתי של החולדה

החולדות חיות באוכלוסיות קטנות וגדולות, הכל תלוי באזור האם יש מקומות מסתור, האם יש להם מספיק מזון והאם יש מקורות מים ואין הרבה אוייבים טיבעים באזור. להקת חולדות יכולה להיות בין 4 חולדות ואפילו להגיע ל 400 בתא גידול אחד אך מחולקת לאזורים וקבוצות.

בדרך כלל יש זכר שליט ונקבה שולטת, הפעם אצל חולדות הנקבה היא שמשליטה איום על הסביבה ושומרת על הטריטוריה אך גם הזכר נכנס לקרבות טריטוריאליות במיוחד מול זכרים אחרים. בישובים וערים בגלל הפרעות מאויבים טבעים ובני אדם ומחסור במקומות מסתור ומזון יש קבוצות של 3-7 חולדות באותה קבוצה.

דבר המדביר על להקת החולדות :

כמדביר מאוד קשה לאמוד אוכלוסיית חולדות באזור מסוים, לפעמים אני מגיע לבניין לבצע הדברה נגד חולדות ואפשר לראות עשרות של מחילות, המון גללים ולפעמים אתם חושבים שיש להקה של חולדות ולפעמים זה בכלל מחילות ישנות, מצד שני הייתי בהמון מקרים שפשוט ראיתי עשרות של חולדות רצות לי מול העיניים כשאני מזיז פחים או חפצים גדולים באזור נגוע.

אם יש ספק אז אין ספק – הדברה לחולדות

ראיתם חולדה רצה? תפסתם חולדה וחושבים שיש עוד חולדות? סיפורים רבים יש לי מלקוחות שתפסו 3-4 חולדות והתייאשו מהסיבה שראו עוד חולדות וצלצלו אלינו לפתרון סופי. זה יכול להתיש ללכוד כל כמה ימים עכבר או חולדה, עדיף לקרוא למדביר מקצועי שיפזר רעל לחולדות ויחסל את כל האוכלוסייה בצורה מקצועית, מהירה ובלי סכנה לבעלי חיים אחרים או בני אדם.

מחיר הדברת חולדות נע בין 350-600 ₪ תלוי בגודל האזור, שעת הגעה וכמות הגעות.

*עוד שירותים קשורים שתמצאו אצלנו:

✔️ הדברת עכברים החל מ 350 ₪
הגעה תוך 30 דקות! 

✔️זמינות 24 שעות ביממה 
צוות מוסמך ומקצועי עם ניסיון של 30 שנה ! 
שירות בפריסה ארצית רחבה
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייג עכשיו : 
 

מידע נוסף על מכרסמים וחולדות

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat