להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

עכבר לא נתפס במלכודת מה עושים?

מדוע עכבר לא מתפס במלכודת? ומה הסודות שכן יעבדו?

המחשבה הישראלית הראשונה שעולה כאשר רואים עכבר בבית זה מיד לשים מלכודות ולתפוס אותו, אבל מה עושים שהעכבר לא נתפס במלכודת? האם יש דרכים אחרות לתפוס עכבר? למה דווקא מדבירים מצליחים ללכוד במהירות? עכברים הם חיות מאוד חכמות לפעמים אנחנו מזלזלים באינטיליגנציה שלהם, אבל אם הגעתם למאמר הזה סימן שאתם צריכים לעשות סדר בבאלגן, ליאור זליקובסקי מדביר מוסמך מסביר »

תוכן עניינים
מה עושים אם עכבר לא נתפס במלכודת ?

ליאור זליקובסקי מדביר מוסמך 2650
עכבר לא נתפס במלכודת מה עושים?

למה עכבר לא נתפס במלכודת - הסודות

1. פיתיון – לקוחות רבים חושבים שלשים לעכבר גבינה צהובה זה מה שימשוך אותו להיתפס אבל הסתכלו סביב במטבח יש המון מקורות מזון יותר טעימים שהוא יעדיף, כמו כן גבינה צהובה מתייבשת מהר ולא מפיצה ריח, כתבנו מאמר על הנושא: ״איזה אוכל לשים במלכודות עכברים״.
2. סוג המלכודת – אם אתם חושבים שאתם יכולים לקנות את המלכודת הזולה ביותר ולנסות ללכוד עכבר מנוסה אתה טועים ובגדול, עכברים מאוד חכמים צריך לשים לב איזה מלכודת שמים, ואיך מציבים אותה, גם פה כתבנו מאמר בנושא ״סקירה על מלכודות עכברים״.
3. מיקום – לפעמים אתם מציבים את המלכודות אולי בסמוך לתנועה שלהם אבל הם מאוד רגישים לעצמים חדשים ולכן צריך לשים בצורה שתהיה ידידותית עליהם כמו לדוגמה צמוד לקיר במאונך.

האם עכברים מסוכנים?

לגמרי כן אבל לא ברמה שצריך להיכנס לבהלה ולדאוג אם יש לכם עכבר בבית, הירגעו זה לא נמר הם מאוד קטנים וחמודים ובכלל לא ינסו לתקוף אתכם. העכברים מסוכנים בהעברת המחלות שלהם כמו צהבת או עכברת. אבל אין סכנה מעבר לכך ולא היה מקרה בשנים האחרונות שעכבר תקף אדם בנשיכה.

ממה עכברים מפחדים?

עכברים הם מאוד סקרנים אבל מאוד מפוחדים, הם רגישים מאוד לריחות חדשים, הם מאוד רגישים לעצמים חדשים שפתאום הופיעו בטריטוריה שלהם כמו מלכודות עכברים לדוגמה. הם מאוד מפחדים מבעלי חיים אחרים ומהצעדים של בני האדם שצועדים ומרעידים להם את הקרקע. העכברים מפחדים בנוסף מתאורה חזקה ולכן לפעמים אם תשימו פנס מול עכבר הם פשוט יקפאו.

האם יש דרכים אחרות לטפל בעכברים?

אם ניסיתם ללכוד עכברים ולא הצלחתם יש לכם 2 אפשרויות:

  • הזמנת לוכד עכברים מקצועי אחד הלוכדים שלנו יגיע אליכם הביתה יבצע סריקה וילכוד את העכבר במקום!
  • פיזור רעלים – המדביר שלנו יפזר רעלים מסביב לבית כדי להרעיל את העכברים (בדרך כלל בבתים צמודי קרקע).

למה מדבירים מצליחים לתפוס עכבר שלא נתפס במלכודת?

אנחנו פועלים בתחום כבר 35 שנה, אני ליאור מדביר מוסמך ודור שלישי למדבירים אני זוכר איך אבא שלי הביא לי ולאחותי עכברים קטנים שלכד והם היו החיות מחמד הראשונות שלי וכך התחלתי ללמוד על עכברים וחולדות.

אנחנו מכירים כל חשיבה של העכבר אני מכיר את דרכי הפעולה שלהם מה הם אוהבים לאכול ואיפה הם אוהבים להסתתר, כל אחד טוב בתחום שלו אנחנו טובים בללכוד עכברים במהירות!

כמה עולה הדברת עכברים לבית או משרד?

כאשר אני מגיע לבית שיש בו עכברים אני מיד מבין מה הולך שם אני ממש מרגיש את הבעיה, בדרך כלל אם העכבר נמצא בבית אני מנסה ללכוד אותו לפעמים אני מצליח בקלות ולפעמים הוא מסתתר עמוק ולוקח שעות. לחילופין אפשר להציב מלכודות ורעלים כדי ללכוד את אלו שבבית ולהרעיל את אלו שמחוץ לבית.

יש המון סיטואציות שונות בהדברת עכברים ולכן אי אפשר לתמחר בדיוק עלות טיפול כי גם פרמטר השעת הגעה, וסוג הטיפול שונה מלקוח ללקוח עלות הממוצעת לטיפול עכברים בדירה נע בין 350-700 ₪

*עוד שירותים שתמצאו אצלנו

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מגדל עכברים במעבדה ומספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

מה עושים אם עכבר לא נתפס במלכודת? ⭐⭐⭐⭐⭐

מידע נוסף על מכרסמים וחולדות

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat