להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

רעל עכברים מומלץ

ליאור זליקובסקי מדביר מוסמך 2650

שימוש ברעל עכברים מאוד נפוץ בישראל, כאשר תזמינו מדביר הוא יגיע עם קופסה שיש בה רעל עכברים בצבעים שונים ובצורות שונות אבל מה הכי מומלץ? איך רעל עכברים פועל והאם אפשר לרכוש לבד? מדביר מוסמך עונה על כל השאלות.

רעל עכברים מומלץ איפה קונים

תוכן עניינים
רעל עכברים מומלץ

מתי מומלץ להשתמש ברעל עכברים?

השימוש ברעל הכרחי כדי לחסל אוכלוסיות שלמות, בדרך כלל מציבים את הרעלים מחות למבנה כדי שהעכברים ימותו בחות ולא בבית, נניח לדוגמה שאתם גרים בבית פרטי ורואים הרבה עכברים בחצר, לא כדי להציב מלכודות כי זה יכול להפוך למטרד אם כל יום תתפסו אחד או שתיים. אז כדי לפתור את הבעיה במהירות מפזרים רעלים ופותרים את הבעיה בכמה ימים.

איזה סוגי רעל עכברים יש?

בישראל יש המון סוגים של רעלים אבל המרכיב העיקרי ברובם הוא brodifacoum שהוא נוגד קרישת הדם, הוא למעשה פוגע בתהליך קרישת הדם והעכברים מתים מדימומים פנימיים. יש רעלים דור 1, רעלים דור 2, ואבקות, באבקות יש לפעמים אלפא כלורולוז וכעת נסביר על כל אחד:

  • רעלים דור 1 – רעלים שפועלים באופן אקוטי יצאו משימוש בשנים האחרונות בגלל ״חרדת רעל״ החולדות היו מתות ושאר חברי הלהקה היו מרעילות את הפגר ומבינים מה החולדה אכלה ולא נוגעים עוד ברעלים.
  • רעלים דור 2 – רעלים שהמציאו כדי לטפל בבעיית החרדת רעל ולכן הם שמו בתוך הרעל מנגנון שהייה של 72 שעות, מרעה אכילת הרעל לחולדה יש 72 שעות עד תמותה מלאה וכל למעשה החולדות לא מבינות ממה הם מתו.
  • רעל מבוסס כלורולוז – רעל שמגיע בתוארית אבקה שמיישמים בסמוך לפתח המחילות או בבורות ביוב, הרעל פוגע במערכת המוח של העכברים והם למעשה מפסיקים את הפעילות המוחית.

האם הרעל גורם סבל לעכברים?

בדרך כלל לא, העכברים מתחילים לחוש חולשה בתהליך ה 3 ימים מרגע אכילת הרעל. העכברים / החולדות לא חשות סבל רב מהסיבה שהם מרגישות תשושות ועייפות וביום האחרון הם פשוט מבולבלות ועייפות וחושבות שהם נכנסות לתרדמת אך לצערם הם גם לא מתעוררים.

איך נראה רעל עכברים?

  • הרעלים מגיעים בכמה צבעים: סגול, כחול ואדום.
  • צורת הרעל משתנות בהתאם לסוג הרעל, בדרך כלל או בלוק, או שקית בד קטנה (פסטה) או אבקה או גרגירים או נוזל.
  • בדרך כלל מדבירים עובדים עם פסטה או עם בלוקים.
  • הרעלים מורכבים מ 15 גרם של תכשיר אז למעשה, חולדה צריכה גרם אחד כדי למות אבל בפועל הם אוכלות הרבה יותר.

האם הרעלים מסוכנים לבני אדם או בעלי חיים אחרים?

כאשר מפזרים רעל לחולדות אין סכנה לבני אדם. כמו כן מדביר מוסמך לא אמור לשים את הרעל במקומות שיש גישה לאדם. ברעלים יש חומר מר בשם ביטרקס שהוא מנגנון בטיחות שילדים וכלבים וחתולים לא יאכלו.

בנוסף הרעל במינון נמוך והאנטידוט לכלבים או חתולים הוא פשוט ויטמין k, כמו כן על המדביר לשים בתוך תיבות האכלה ייעודיות ולא לזרוק סתם ככה את הרעל בצורה לא מבוקרת.

כמה עולה רעל עכברים ואיפה אפשר לקנות?

לא מומלץ ומאוד מסוכן שימוש ברעל באופן עצמאי ואנחנו לא ממליצים לקנות רעל!

החשש שתרעילו בעל חיים אחר בטעות, פשוט לא שווה את זה ויש לא מעט מקרים על אזרחים שהרעילו את הכלבים שלהם או של השכנים או חתולי רחוב. רעל עכברים מאוד קשה להשיגה ואם תשיגו הוא יעלה בהתאם אם אין לכם רישיון הדברה.

איזה רעל עכברים הכי מומלץ?

לדעתי בתור מדביר מוסמך שניסה את כל סוגי הרעלים לעכברים האפשריים בישראל ומחוצה לה הכי טוב זה רטרים פסטה או סולו בלוק להדברת עכברים , שקיות כחולות עם ברודיפקום. את השקיות עוטף פרפין ששומר על החומר מתנאי חוץ ובנוסף יש חומרי משיכה מאוד חזקים וטובים.

כמה עולה הזמנת מדביר לפיזור רעל עכברים?

המחיר משתנה בהתאם לגודל האזור ואופי המקום, יש הבדל אם מגיעים לפזר רעל עכברים בבניין מגורים של 12 קומות לבין בית קרקע קטן. כמו כן שעת ההגעה מאוד קריטית ומשנה את המחיר.

המחיר הממוצע לפיזור רעל עכברים על ידי חברות הדברה מקצועיות נע בין 350-600 ₪

*עוד שירותים שתמצאו אצלנו

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

רעל עכברים מומלץ ⭐⭐⭐⭐⭐

רישיון הדברה

מידע נוסף על מכרסמים וחולדות

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat