להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

איזה עץ טרמיטים לא יאכלו?

הטרמיטים הפולשים לבתים מעדיפים עץ רך, נרקב או מודבק בפטריות עם תכולת לחות גבוהה. מסיבה זו, רוב נגיעות הטרמיטים מתחילות בעץ נגוע או כזה שנמצא קרוב לאדמה. בעלי בתים עשויים להפחית את הסיכויים להתפשטות הטרמיטים בביתם על ידי שימוש בעץ המטופל בלחץ, עמיד באופן טבעי או עץ מרוכב. המשיכו איתנו ותוכלו להבין איזה עץ טרמיטים לא יאכלו »

מדביר מוסמך

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

תוכן עניינים:
איזה עץ טרמיטים לא יאכלו?

טרמיטים לא יאכלו עץ מטופל בלחץ

עץ מטופל בלחץ מוטבע בחומרים משמרים שנכנסים לתוך נקבוביות העץ במהלך תהליך הייצור. תהליך ייצור ייחודי זה הופך את העץ לעמיד בפני ריקבון ופטריות ויוצר מחסום כימי עמיד בפני טרמיטים.

האטה של תהליך הריקבון הטבעי בדרך זו מביאה להיווצרות עץ חזק יותר ועמיד יותר, בעל ערך לבניית בתים, סככות וסיפונים. למעשה, במקומות רבים כבר קיימת דרישה לשימוש בעץ מטופל בלחץ במקומות שבהם העץ נוגע או קרוב לאדמה.

*למידע נוסף ולמחירון הדברת טרמיטים בבית היכנסו לקישור.

סרטון המציג טרמיטים בעץ

עץ העמיד באופן טבעי

עץ הליבה הוא העץ הלא חי והמרכזי של בגזע. עץ זה הינו כהה יותר, צפוף יותר ופחות חדיר מהעץ שמסביב. לכן, באופן טבעי הוא פחות אטרקטיבי לטרמיטים. כדי להרתיע את המזיקים, אתם יכולים להשיג עץ בדרגת עץ ליבה לפרויקטי הבנייה השונים שלכם.

טרמיטים גם נוטים להימנע ממינים ספציפיים של עצים כמו עצי סקויה, ארז צהוב, טיק לאוטי וברוש. עם זאת, סוגי עץ אלה אינם עמידים לאורך זמן ממשוך בניגוד לעץ מטופל.

עץ מחומרים מרוכבים

חומרים אלו תוכננו במיוחד כדי להרתיע טרמיטים ולהאריך את משך החיי המוצר. חלק ממוצרי עץ מרוכבים מעשה ידי אדם עשויים מחומרים שהמזיקים אינם יכולים לעכל, כגון פלסטיק.

מוצרים מרוכבים אחרים מיוצרים בשילוב של פלסטיק וסיבי עץ. מכיוון שחומרים מרוכבים אינם נוטים להתעקם כמו עץ טבעי, עץ מרוכב הוא גם בחירה עמידה יותר לבניית מוצרים.  

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

סוגי הדברת טרמיטים

קיימים שלושה סוגי הדברות נגד טרמיטים:

הדברת טרמיטים באמצעות קידוח – קידוח חורים קטנים בריצפה בקוטר 3 מ"מ סביב הבית ומזריקים חומר הדברה מיוחד וכך הורגים את קן הטרמיטים.

הדברת טרמיטים באמצעות שיטת נמסיס אלו תיבות המכילות פיתיון רעיל ליד הקן של הטרמיטים. הם מגיעים אל הפיתיון ואוכלים אותו ולוקחים אותו אל הקן ואל המלכה שלהם. 

הדברת טרמיטים באמצעות ג'ל מריחת ג'ל יחודי ורעיל סמוך לתעלות הבוץ של הטרמיטים. הטרמיטים לוקחים את הג'ל הרעיל לקן ולמלכה ובכך מרעילים את כל הקן.

כל שיטה תהיה יעילה למצב שונה של נגיעות והתפשטות הטרמיטים אצלכם בבית. כדי לדעת איזו שיטה עדיפה עבורכם.

התקשרו אל מדביר מקצועי לייעוץ בכדי למנוע התפשטות רבה של טרמיטים בביתכם.

מחשבון הדברת טרמיטים

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מומחה לטרמיטים ומספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

טרמיטים בקיר בטון

מידע נוסף על טרמיטים

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat