להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

חומר הדברה פשפש המיטה

מה החומר ההדברה הטוב ביותר כנגד פשפש המיטה? האם אפשר לרכוש חומר לבד?
איך מיישמים את החומרים וממה הם מורכבים?

ליאור זליקובסקי מדביר מוסמך 2650

תוכן עניינים:
חומר לפשפש מיטה

פשפש המיטה הינו חרק זעיר שעוקץ בכל הלילה את השוכנים בחדר, למעשה הוא יכול להישאר בחיים בחדר זמן רב גם אם החלטתם לעזוב את החדר. פשפש המיטה מסתתר בחריצים בקירות, ברצפה, ברהיטים, בשקעי חשמל בבסיס מיטה וכו'.
ולכן חייב לטפל בהם עם חומר הדברה שמתאים לפשפש המיטה, אז מה חומר ההדברה הטוב ביותר לפשפש המיטה? האם אפשר לרכוש חומר לפשפש מיטה לבד? איך מיישמים את החומרים לפשפשים וממה הם מורכבים? המשיכו איתנו ומדביר מקצועי יסביר »

חומר הדברה לפשפש המיטה מקצועי

כדי לבצע הדברה של פשפש המיטה או לרכוש את החומרים עליכם להיות בעלי היתר מהמשרד להגנת הסביבה בדרגה של "מבנים ושטחים פתוחים" ולא מדביר דירות רגיל. הדברה לפשפש המיטה הינה הדברה מאסיבית ומצריכה ימי עיון והשתלמויות בכל שנה של המדבירים. מעבר לחומר הדברה לפשפש המיטה יש צורך בידע מקצועי, ציון ומכשור מתאים כמו קיטור ושואב מקצועי.

חומר הדברה הטוב ביותר לפשפש המיטה מורכב מפירתרואידים שהם חומרים מסונטזים כימית דומים בהרכב לצמח החרצית, בעלי הרעילות הנמוכה ביותר שיש לאדם. החומר שבדרך כלל מדבירים עובדים איתו הינו:

  • אדמירל סופר
  • דינו פליי
  • טמפריד
  • דרגון
  • סנאטור
    דלתא סופר
  • למבדה סטאר

כל החומרים שציינו מורשים לשימוש אך ורק למדביר מקצועי ואינם מאושרים לקהל הרחב, יש צורך בהבנה מקצועית על יישום החומר, מינונים ומשך היציאה מהאזור.
דלתא סופר

סימנים של פשפש המיטה

התנהלות לאחר הדברה של פשפש המיטה עם חומר ייעודי

החומרים שציינו מיועדים למדבירים ויש הנחיות מאוד ברורות להתנהלות לאחר השימוש בחומר הדברה לפשפש המיטה, כל חומר בעל חומר פעיל שונה עם ממס שונה ולכן היציאה מהאזור וההנחיות לשטיפת האזור משתנות בהתאם לסוג החומר.
יש הבדל עצום אם המדביר שהזמנתם השתמש באבקה רטיבה או תרכיז מתחלב, אנחנו לא ממליצים לכם לנסות להשתמש בחומר ההדברה לבדכם כי יש סכנה ממשית לחיי אדם או בעלי חיים בשימוש לא נכון, חשוב לזכור שמדובר בשורה תחתונה ברעל!

חומר הדברה לפשפש מיטה ביתי

יש המון חברות שונות שמשווקות חומרי הדברה לפשפש המיטה, חלקם יעילים יותר וחלקם לא יעילים בכלל אך בצורה חד משמעית אנחנו כחברת הדברה של 35 שנות וותק יכולים להגיד שאין כיום שום תכשיר שיכול לפתור לכם את הבעיה של פשפש המיטה בבית.

חומרי ההדברה לפשפש המיטה יעילים אך ורק למי שמשווק אותם ולא יכולים להיות אפקטיבים כמו תכשירים של מדבירים שחזקים בכמה רמות ושארתיים הרבה יותר. מעבר לכך שלא מומלץ לרסס את המזרון בתכשירים שונים (כמו שמרבית הלקוחות שלנו עושים לפני שמזמינים מדביר מקצועי),
למעשה כדי לפתור בעיה של פשפש מיטה חייב לבצע תחילה קיטור ב 200 מעלות לאחר מכן שאיבה ואך הדברה על גבי כל החדר והרהיטים.

הדברת פשפש המיטה

ההבדלים בין חומר ביתי לחומר מקצועי של מדביר

למדבירים יש חומרים בעלי מינון שונה עם אפקט פעולה אחר מאשר תכשירים שאתם יכולים לקנות בחנויות שונות .
ההדברה המשמעותי ביותר בחומרים הוא השארתיות , המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות לא מאשרים שימוש בחומרים בעלי שארתיות גבוה כלומר אתם יכולים לרכוש תרסיס ולרסס את כל החדר אך לאחר כמה דקות\שעות החומר יתפוגג ויתפרק לעומת חומרים של מדבירים שהחומר יכול להחזיק שנים רבות מבלי שתראו או תרגישו אותו וכמובן בלי שהוא יפגע בבני אדם או בבעלי חיים . 
כמו כן נניח ותצליחו לקנות חומר מקצועי של מדביר ולרסס אותו בבית , האם יש לכם מרסס מקצועי ? האם יש לכם קיטור ? האם אתם יודעים מה המינון הנכון לריסוס בדירה ? האם אתם יודעים איפה לרסס ואיפה הפשפשים מסתתרים ? 
סביר להניח שאין לכם תשובה לשאלות האלו ולכן אתם יכולים לנסות לבד אבל אני אישית לא מכיר אפילו לא אדם אחד שהצליח להיפטר מהם לבד .. אפשר להאט אותם לזמן מה אבל אי אפשר להיפטר מהם לצמיתות לבד . 

איך מבצעים הדברה מקצועית לפשפש המיטה עם מדביר מקצועי?

שלב ראשוני – עליכם להכין את הדירה על פי פורמט מסודר שאנחנו נשלח לכם, בגדול אתם צריכים לפנות את הארון בגדים בחדר שינה לשקיות ניילון ולעשות כסיבה מעל 60 מעלות לכל הארון בגדים. לאחר מכן מומלץ לבצע שאיבה יסודית לכל המזרונים והמיטות כדי לצמצם את האוכלוסייה של הפשפשים.
שלב שני – אנחנו נגיע כאשר הדירה מוכנה להדברה מקצועית, נבצע קיטור ב 200 מעלוץ לכל החדר, לחריצים שקעים תמונות רהיטים והכי חשוב למיטות והמזרונים.
שלב האחרון – המדביר יבצע הדברה מקצועית עם חומר הדברה לפשפש מיטה איכותי ומאושר לשימוש על ידי המשרד להגנת הסביבה. אנחנו מעניקים תעודת אחריות מלאה על כל העבודה שלנו בלי אותיות קטנות – לא פתרנו את הבעיה נחזור ללא עלות!

חלקי הגוף של פשפש המיטה

עלות מול תועלת – לקנות חומר הדברה לפשפשים מול הזמנת מדביר מקצועי

כאשר תנסו לקנות חומר הדברה אני כמדביר מוסמך לא מאמין שתמצאו. מדביר מקצועי שיסכים למכור לכם חומר ולקחת אחריות בשביל כמה שקלים שיכול בשימוש לא נכון להרעיל בני אדם או את הבעלי החיים שלכם (ראו על מקרה משפחת גרוס בירושלים ב 2012).

במידה ותקנו חומר הדברה לפשפש מיטה מאושר לשימוש ביתי אתם תהיו חייבים לפחות 10-15 ליטר של חומר הדברה לחדר אחד. כך שכל תכשיר שתמצאו יעלה לכם לפחות 80 ₪ ולא באמת יעזור.

מדביר מקצועי לטיפול בפשפש מיטה גובה בדרך כלל בין 800-1000 ₪ לחדר, כך שאנחנו ממליצים לכם לחשוב פעמיים על רכישת חומרי הדברה לפשפשים כי אתם פשוט זורקים כסף לפח, ולא אנחנו לא מנסים למכור לכם הדברה פשוט אנחנו רוצים להכין אתכם נפשית לעבודה אינטנסיבית שתעשו שלא תעבוד בסוף.

חומר הדברה לפשפש מיטה ⭐⭐⭐⭐⭐

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מומחה לטרמיטים ושירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445 

רישיון הדברה

מידע נוסף על פשפשים

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat