להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

אישור מדביר לטופס 4

דוח ואישור טרמיטים לטופס 4 לפני בנייה  

אישור מדביר לטופס 4 :

בשנים האחרונות הועלה המודעות לנגיעות טרמיטים ברחבי הארץ ועיריות ומועצות החלו לפעול כנגד הקבלנים בדרישה לדו"ח נגיעות טרמיטים על ידי מדביר מקצועי ומוסמך ..

מחפש אישור מדביר לפני בניה ? העירייה מחייבת אותך לבצע הדברה בשטח לפני בניה ? חושש מטרמיטים בבית ? בואו נספר לכם את הסיפור מאחורי כל השאלות..

תוכן עניינים:
אישור מדביר וטופס מינוי מדביר מוסמך לקבלנים ועיריות :

מתי התחיל החוק של אישור המדביר לפני בניה ?

חוק האישור המדביר לטופס 4 התחיל בשנת 2017 לאחר המון תלונות של תושבים על טרמיטים באזורי העיר בעיקר העיריות שדורשות זאת הינם ראשון לציון , עיריית חולון , עיריית בת ים , וכו'
בעבר הרחוק קבלנים חיפשו דרכים לחסוך בעלויות הבניה הגבוהות ובחומרי גלם ומצאו פיתרון יצירתי .. הקבלנים היו מגיעים לחופי הים או שטחי חולות גדולים ( כמו לדוגמא חולות ראשון לציון | סופרלנד ) והיו לוקחים את החול ומשתמשים בו לצורך בניית הבניינים והבתים הפרטיים .
לאחר שנים עברו החלו הטרמיטים לאכול את הבניינים והקבלנים כמובן היו מתנערים מהאחריות כי אין באמת את מי להאשים אחרי מס שנים ..
ערים אלו ידועות בנגיעותם הגדולה לטרמיטים , ולכן לא היה את מי לתבוע על נזקי הטרמיטים .
העיריות החלו בדרישה מהקבלנים להביא תוצאות בדירה ממדבירים כשאין נגיעות טרמיטים או לחילופין ביצוע הדברת טרמיטים בשטח לפני הבניה , כמובן שאין דרך חד משמעית למצוא טרמיטים בשטח פתוח וגדול כי הטרמיטים יכולים להיות בכל מקום , יכולים להיות חצי מטר מתחת לאדמה או אפילו 10 מטר מתחת לאדמה ולכן אין באמת אופציה לגלות אותם בוודאות של 100% אך העיריות עדיין מבקשות את האישור . אנו מסכימים ומעודדים את העיריות אך מאוד קשה להילחם בטבע .

מדביר מוסמך

אישור מינוי מדביר מוסמך

האישור הינו תנאי למתן היתר בניה על פי תקנות הועדה המקומית לתכנון ובניה.
על כל חברת בניה או קבלן עצמאי למנות מדביר מוסמך ומקצועי בעל היתר הדברה במבנים ושטחים פתוחים (רשיון הדברה דרגה 2), הסיבה לתקנות אלו מהסיבה שבדרך כלל באתרי בניה בתוך ערים נוצרת בעיית מזיקים רבה כגון בעיית יתושים בשל המים העומדים והבוץ באתר.

בעיות מכרסמים חולדות ועכברים באתרי בניה בגלל מקומות המסתור הרבים והמים לשתייה
ולכן על כל חברת בניה או חברה מפקחת למנות מדביר מוסמך ומקצועי שיגיע לתת מענה לכל בעיה ושיוכלו לבנות את הבניין או הבית הפרטי ללא הפרעה לדיירי הרחוב.

במידה וישנה בעיית מזיקים וקיבלתם צו מהפיקוח העירוני לטפל בבעיה עליכם תוך 72 שעות להציג בפניה העירייה/מועצה מקומית אישור מדביר וחשבונית על ביצוע הדברה באתר בניה.

דוגמה לטופס מינוי מדביר של עיריית ת"א

מינוי מדביר מוסמך

דוגמה לטופס מינוי מדביר של עיריית חולון

מינוי מדביר מוסמך

דוגמה לטופס מינוי מדביר של עיריית בת ים

מינוי מדביר בת ים
מחפש חברת הדברה לבדיקת טרמיטים לפני בניה ? 
העירייה צריכה דוח נגיעות טרמיטים ?
אישור מדביר לטופס 4 או טופס מינוי מדביר מוסמך ? 
הפקת דוחות לקבלנים ופרטיים לכל העיריות ואתרי בניה  
הפקת דוח מהיום להיום !
צוות מוסמך ומקצועי עם וותק של 30 שנה ! 
שירות בפריסה בכל הארץ ! 
✔️לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייג עכשיו : 
 

האם צריך רישיון הדברה מיוחד להפקת דוח לעירייה?

כמובן , לא כל חברת הדברה יכולה להפיק דוח מקצועי לעירייה שיתקבל בצורה רצינית על ידי המחוקקים . יש צורך שהחברה תהיה בעלת וותק ובעלת היתר הדברה למבנים ושטח פתוח ולא מדביר ביתי רגיל , לחברה צריך להיות וותק בענף לפחות של 20 שנה כדי לוודא שיש ביכולתה את האמצעים לבדיקת טרמיטים או חרקים נוספים בצורה מקצועית . 
מעבר להיתר ההדברה יש צורך שלחברת הדברה מקצועית יהיה מכשור מיוחד לבדיקת טרמיטים שתגלה שאכן אין טרמיטים בשטח ולא תהיו מופתעים בעוד שנה שנתיים . 

איך מתבצע בדיקת טרמיטים לפני בניה?

כאשר אנו מבצעים ניטור לטרמיטים אנו סורקים את כל השטח , כל העצים הקרובים , כל המבנים ומחפשים סימני נגיעות כמו סימני כנפיים , עצים אכולים , אדמה שונה , סימני התנשלויות , תעלות בוץ וכדומה . 
אנו ממליצים לבצע הדברת טרמיטים לשטח לפני הבניה כדי להימנע מנזקים לאחר הבניה כמו קידוחים והזרקות חומר מתחת לקרקע 

בדרך כלל עיריית ראשון לציון מחייבת כל קבלן בטרום הבניה להביא אישור מדביר מוסמך על בדיקת קרקע למציאת טרמיטים , אנחנו מגיעים לשטח דוגמים את החול ומעבירים למעבדה שלנו , לאחר כמה שעות אתם תקבלו מאיתנו אישור ודוח מעבדה על הימצאות טרמיטים , צלולוזה ותאית באזור . 

למידע נוסף על » הדברת טרמיטים

איך מנפיקים אישור מדביר לטופס 4?

אישור מדביר לטופס 4 עושים בכמה שלבים , השלב הראשון מדביר מקצועי מגיע לשטח ומבצע סריקה יסודית ולפעמים גם דוגם את החול או מגיע עם מצלמה טרמית לבידקת נגיעות . 
לאחר מכן אנו שולחים זאת למשרדינו ואנחנו מפיקים דוח מקצועי הכולל בתוך את כל הממצאים שנבדקו על ידי המדביר , מספר ההיתר הדברה , שיטת הניטור , גוש חלקה והנחיות להמשך במידה ויש .
את הדוח שולחים יחד עם החשבונית לעירייה וממתינים בסבלנות לאישור הבניה .

הדברה לעסקים :

הדברה למשרדים

הדברה למסעדות ולעסקי מזון

הדברה למפעלים

הדברה בגני ילדים

הדברה למאפיות

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
בוגר בית הספר מקווה ישראל לחקלאות ובעל תואר בכלכלה וקיימות.
רוצים להתייעץ איתי ? 

חייגו עכשיו 054-8849445 

מינוי מדביר מוסמך ⭐⭐⭐⭐⭐

רישיון הדברה
חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat