להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

סוגי עכברים בישראל

ליאור זליקובסקי מדביר מוסמך 2650

בישראל יש אקלים טרופי ומאוד נח להמון סוגים של עכברים שונים שלאט לאט מתחילים לחדור ולחיות בסימולטניות עם בני האדם, השאלה הגדולה היא איזה סוגי עכברים קיימים בישראל? ומה עושים כשרואים עכבר בבית? ליאור הלוכד המקצועי שלנו עונה על כל השאלות »

תוכן עניינים:
סוגי עכברים

סוגי עכברים בישראל :

עכבר מצוי:

עכבר מצוי הינו בעל חיים קטן בין 5-10 ס"מ אוזניים עגולות, קדמת הפה חרוט עם שפם, העכבר בעל גוון חום – שחור עם גחון בהיר וזנב באורך הגוף. העכבר המצוי נקרה גם עכבר שדה כי בעבר תפוצתו הייתה בעיקר בשדות אך בשל המחסור במזון הם התבייתו והפכו סמוכי אדם. העכבר יכנס לרוב לדירות קומות קרקע, אם ראיתם בקומות גבוהות יותר סביר להניח שזה חולדה צעירה ולא עכבר.

 

חולדה מצויה:

החולדה היא חיה גדולה יותר מעכבר בגודל של כ 7-30 ס"מ צבעה חום – שחור עם גחון בהיר. החולדה דומה מאוד לעכבר מצוי אך בגודל גדול הרבה יותר. החולדות המצויות מאופיינות באורך זנב שיותר ארוך מאורך הגוף ואוזניים גדולות שאם תקפלו אותם תצליחו לכסות את כל העיניים. החולדות המצויות מזכירות קצת עכברי שדה ולכן הרבה לקוחות מתבלבלים. החולדה המצויה מאוד אוהבת מזון צמחי ובעלת כושר טיפוס מעולה ונכנסת לאנשים דרך חלונות, דרך חורים וסדקים, חריצים גגות ועוד.

נברן השדה:

נברן השדה הוא בעל חיים קטן מאוד דומה לעכבר, צבעו חום חלוד גוף קצת יותר גדול ודחוס מעכבר ראש מעוגל ופחות מחודד. הנברן מצוי יותר בשדות מאוד אוהב לאכול זרעים, שורשים וצמחים.

נברן השדה
נברן השדה

מה עושים כשרואים מכרסם בבית?

חשוב מאוד לא להיבהל ולא להפחיד אותו אם אתם רוצים ללכוד את העכבר. עליכם להבין לאן הוא הלך נסו להסתכל על האזור בלי להסיט מבט ולחייג אלינו שנשלח לוכד עכברים מקצועי שיפתור לכם את הבעיה במהירות ויגיע תוך 30 דקות וילכוד את העכבר בידיים.
הדברת עכברים חיונית לשמירה על סביבה היגיינית, מניעת נזק לרכוש והגנה מפני התפשטות מחלות. נגיעות עכברים יכולות להתרחש בכל מקום, אך הן נפוצות במיוחד במבני מגורים ומסחר. שיטות שליטה אפקטיביות בעכבר כוללות שימוש במלכודות, תחנות פיתיון ואמצעי הרחקה כגון איטום נקודות כניסה. חשוב גם להסיר כל מקורות מזון או מים שעלולים למשוך עכברים. שירותי הדברה מקצועיים אצלינו באילנית הדברות יכולים לספק פתרונות בטוחים ויעילים להדברת עכברים ולמניעת החזרתם. בדיקות סדירות ואמצעי מניעה יכולים לעזור להבטיח שהרכוש שלך יישאר נקי מעכברים ומזיקים אחרים.

 
לכוד חולדות ועכברים

הדברת עכברים בחצר ובבית

כאשר יש לכם בעיית עכברים בחצר עליכם לקרוא למדביר מוסמך ומקצועי, אנחנו נציב תיבות האכלה מקצועיות עם רעלים מסוג נוגדי קרישה מסוג בלוקים או פסטה, הקופסאות סגורות ובני אדם ובעלי חיים לא יכולים לגעת.

כל המכרסמים שבאזור ימשכו לרעלים ויתחילו לאכול ולהביא גם לגורים לאחר 72 שעות כל העכברים והחולדות שהיו באזור ימותו עמוק במחילות בסביבת מחיה הטבעית שלהם.

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445 

סוגי עכברים בישראל⭐⭐⭐⭐⭐

מידע נוסף על מכרסמים וחולדות

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat