להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

עכברים בקירות גבס

איך אפשר להימנע מעכברים בקירות גבס הנמכות תקרה או תקרות אקוסטיות?

ליאור זליקובסקי מדביר מוסמך 2650

בשנים האחרונות נכנס לתחום הבניה והשיפוצים שימוש בקירות גבס, פנלים מבודדים, בניה קלה וחיפויי קיר שונים, בגלל חולשת החומר וכושר הכרסום של העכברים ישנם פעמים רבות שלקוחות מזמינים הדברה על עכברים שחדרו להם דרך קירות גבס. מה עושים כשיש עכברים בקירות גבס? איך אפשר להוציא אותם משם? איך אפשר להימנע מעכברים בקירות גבס הנמכות תקרה או תקרות אקוסטיות? מדביר מקצועי עונה על השאלות »

לוכד עכברים בקירות גבס

תוכן עניינים
עכברים בקירות גבס ​

למה עכברים נכנסים דרך קירות גבס?

פעמים רבות אנחנו מגיעים לדירות או לעסקים כמו מסעדות או משרדים שרוב הבניה הפנימית היא עם קירות גבס, לפעמים רוצים לסגור קיר ולעשות עוד חדר או לחפות צינורות או תעלות ולכן השימוש בקירות גבס מאוד נפוץ בישראל. העכברים מוצאים חור קטן למבנה ואיתו הם מתחילים להיכנס לתוך החלל הפנימי, אממה הם לפעמים נתקלים בקיר גבס סגור ולא מצליחים למצוא את היציאה החוצה ולכן הם נתקעים בפנים ומאוד סקרנים ורעבים לצאת החוצה.

כמו כן לפעמים מאוד נח להם לשהות בתוך החלל הפנימי של הקירות גבס או בתקרות אקוסטיות כי נעים שם חמים, והכי חשוב שקט.

איך יודעים שיש עכברים בקירות גבס?

בדרך כלל הלקוחות שמזמינים אותנו לטפל בעכברים בקירות גבס שומעים רעשים רבים מתוך הקיר של הליכה או לחילופין קולות כרסום. למכרסמים יש שיניים מאוד חזקות והם יכולים לשבת ולכרסם ולשרוט עם הציפורניים עד כאשר הם מצליחים לעשות חור בגודל של מטבע של 5 שקל ולצאת החוצה.

מה עושים כשיש עכברים בקירות גבס?

תחילה חשוב מאוד להזמין לוכד עכברים מקצועי שמכיר היטב את הבעיה והפעולה לא חדשה לו והוא שולט בהיכרות עם המכרסם. בגלל שלעכברים ולחולדות אין מזון ושתיה בתוך הקירות הם תמיד חייבים לצאת החוצה מאיפה שהם נכנסו, אין מצב שהעכברים יתקעו בפנים ולא ימצאו דרך לצאת! לכן חשוב להציב מלכודות עכברים כדי ללכוד את העכברים שבתוך המבנה, לעשות סיבוב להבין מאיפה העכברים התחילו את דרכם אליכם ולחפש את המחילות שלהם מחוץ לדירה ולשים שם את הרעלים. (מוזמנים לקרוא על סוגי מלכודות עכברים שאנו משתמשים בהם).

לוכד חולדות

למה לא שמים רעלים בתוך קירות גבס?

לשים רעל בתוך קיר גבס זה הפעולה הכי קלה והכי עדיפה על פני המדביר שרוצה לפתור את הבעיה במהירות, אך חשוב מאוד לשים לב שהעכברים יכולים למות בתוך הקיר גבס ואז אתם תהיו בבעיה. תצטרכו לשבור את הקיר גבס כדי לפנות את הפגרים שיסריחו ויתחילו להביא איתם רימות זבובים. לכן חשוב מאוד שהמדביר יבין את הסיטואציה ויחפש לשים את הרעלים מחוץ לדירה ולא בתוך הקיר גבס.

תוך כמה זמן הבעיה נפתרת והעכברים יוצאים מהקיר גבס?

בדרך כלל כאשר אנחנו שמים את הרעלים מחוץ לדירה ואת המלכודות בתוך הדירה אנחנו למעשה מניעים את העכבר ל-2 תרחישים אפשריים:
1. להילכד במלכודת כאשר הוא יכנס לדירה.
2. למות מהרעלים כאשר יצא מהדירה.

אי אפשר לדעת מתי הוא יכנס למלכודות אם זה באותו היום או שלושה ימים אחרי זה. מצב שני מרגע אכילת הרעלים לוקח להם כ 48-72 שעות עד לתמותה ולכן בדרך כלל אנחנו מנחים את הלקוחות שהפתרון יגיע לאחר כ 5 ימים לפחות לפי ניסיוננו.

לכוד חולדות ועכברים

מתי מומלץ לסתום את החורים בקירות גבס?

בגלל שאי אפשר לדעת כמה עכברים יש ולפעמים הם יכולים לאכול את הרעלים ולהמשיך להיכנס ולצאת מהקירות, אנחנו לא רוצים שתלכדו את העכברים בתוך הקירות ואז הם ימותו שם ולכן את סתימת החורים מומלץ לעשות לאחר שבוע שבועיים שיודעים בוודאות שהבעיה נפתרה.

כמה עולה הדברה לעכברים בקירות גבס?

המחיר משתנה בהתאם לאופי המקום, סוג השירות, שעת הגעה ורמת הנגיעות. בדרך כלל חברת הדברה מקצועיות מתמחרות עבודות אלו במחיר ממוצע של 450 ₪ כולל מע"מ.

כמובן שיש חברות יקרות יותר ויש יקרות פחות אך חשוב ביותר להזמין מדביר מקצועי שיודע היטב איך לפתור את הבעיה ומסביר לכם על כך עוד בטלפון.

*עוד שירותים שתמצאו אצלנו

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

עכברים בקירות גבס ​ ⭐⭐⭐⭐⭐

מידע נוסף על מכרסמים וחולדות

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat