הדברה בכפר סבא | מדביר מומלץ בכפר סבא | החל 250 ש"ח

הדברה בכפר סבא

מדביר בכפר סבא מקצועי עם וותק של 30 שנה !

הדברה בכפר סבא כבר לא סיפור כל כך גדול להיפטר מחרקים ..

הדברה בכפר סבא היא נושא מאוד רגיש בעיר בשל הצפיפות הרבה והטיפול הירוד של העיריות והמועצות הסובבות , החרקים והחולדות והעכברים הגיעו גם לכפר סבא ולא פסחו על העיר הנהדרת הזאת עם שטחים והשדות הפתוחים , אז איך מבצעים הדברה בכפר סבא ? איך בוחרים מדביר בכפר סבא מומלץ ? ועבור אילו חרקים מומלץ לבצע ? המשיכו איתנו >>> 

הדברה בכפר סבא - כל מה שחשוב לדעת

אז מהי למעשה הדברה בכפר סבא ולמה מתכוונים כשאומרים " הדברה ירוקה " ? 
הדברה היא פעולה שמבצעים כנגד חרקים או מכרסמים שונים שביקרו אצלכם בבית בעסק או במשרד , חשוב לבצע את ההדברה כאשר צפיתם בחרק או מכרסם במהירות כדי להימנע מהתפתחות גדולה יותר של האוכלוסייה . 
אז מה הכוונה להדברה ירוקה אתם בטח שואלים .. בעבר היו עובדים עם תכשירי הדברה מאוד חזקים על בסיס זרחן אורגני חומר שהיה פוגע קשות בכדור הארץ ובנו בבני האדם ובעלי החיים המצויים בטבע בגלל השאריות הגבוהה שלו ולכן החליפו את קבוצת החומרים הפעילים לקבוצת פירתרואידים שהם חומרים סינטטיים הדומים בהרכבם לצמח החרצית שידוע בסגולותיו בקטילת חרקים .

הדברת מזיקים בכפר סבא עם בעל מקצוע עם רישיון

בשל הרעלות רבות לבני אדם ובעלי חיים בשנים שעברו יצאו מאות חוקים ותקנות בענף המדבירים שמאוד כובלים את בעלי המקצוע לעבוד שיטתית ומסודרת ללא עיגולי פינות , חשוב להזמין מדביר מכפר סבא בעל היתר הדברה מאושר ובתוקף שיודע לבצע הדברת מזיקים בכפר סבא עם חומרים מאושרים ואיכותיים ושלא יסכן את בני הבית או את בעלי החיים . 
מדביר מקצועי יציג בכניסתו לדירה את הרישיון ואת סוגי החומרים שאיתם הוא הולך לעבוד ובסיום ההדברה ישאיר ללקוח טופס המצוין בו את שמו מס' היתר סוגי החומרים מינון וסוג החומר הפעיל .

הדברת מכרסמים
הדברת מכרסמים
✔️ מדביר מקצועי בכפר סבא
עם ותק וניסיון של 3 עשורים ! 
החל מ250 ש"ח עם אחריות מלאה !!! 

  ✔️ חומרים ירוקים מאושרים המשרד להגנת הסביבה ללא ריח וסימנים
אחריות מלאה בכתב על כל הדברה

לא פתרנו את הבעיה חוזרים ללא עלות !

✔️זמינות 24 שעות ביממה 

הדברה בכפר סבא בטוחה ללא סכנה לבני אדם ובע"ח
שירות בפריסה ארצית רחבה
הדברות נגד כל סוגי החרקים והמכרסמים ! 
✔️לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייג עכשיו : 
 

הדברה בכפר סבא ⭐⭐⭐⭐⭐

מדביר בכפר סבא נגד חולדות ועכברים

הדברת חולדות או הדברת עכברים היא למעשה אותה פעולה בדיוק כי מדובר בקבוצת מכרסמים שמאוד דומה באופי , הטיפול שמתבצע לחולדות ועכברים מתבצע על ידי מדביר מקצועי עם ניסיון וותק שיודע את כל הפיזיולוגיה של החולדות והעכברים ויודע בדיוק מהם נקודות התורפה שיש לטפל בהם . 
בדרך כלל הטיפול למכרסמים יתבצע על ידי פיזור רעלים בתוך תיבות האכלה ייעודיות וסגורות ללא סכנה לבני אדם או בעלי חיים , את הרעלים מפזרים מסביב לכל הבית הבניין או העסק ולאחר 72 שעות כל האוכלוסייה מתחילה למות . 
לכידת עכברים או חולדות בכפר סבא תתבצע רק כאשר יש כניסה של מכרסם לתוך הדירה ואז אנו שולחים לוכד מקצועי שיגיע אליכם תוך פחות משעה וילכוד את החולדה במקום או על ידי הצבת מלכודות מקצועיות עם חומרי משיכה חזקים שילכדו כל מכרסם שיהיה באזור ! 

הדברה ולכידת חולדות
הדברה ולכידת חולדות

הדברת טרמיטים בכפר סבא

הדברה לטרמיטים בכפר סבא הפכה ב3 שנים האחרונות לנפוצה יותר ויותר בגלל קצת ההתרבות המהיר של הטרמיטים ואי הטיפול המהיר על ידי הלקוחות . 
קן טרמיטים מתחיל להתגלות לעיניי הלקוחות רק לאחר שנה שכבר הטרמיטים בנו מושבה של אלפי פריטים . 
הסימנים הנפוצים ביותר לטרמיטים בכפר סבא הם :
תעלות בוץ – הטרמיטים אוכלים עץ ובאמצעות הרוק שלהם בונים תעלות ארוכות כדי להתנועע בחושב ובאופן בטוח 
סימני כנפיים – בחודשים ספטמבר – דצמבר יש תופעת מעוף כלולות ואפשר לראות את הכנפיים מתפזרות על הרצפה בכל הבית . 
סימני נסורת או חורים – בדרך כלל במשקופים או ארונות נגועים תוכלו לראות סימני חורים באופן מפתיע ביום בהיר או נסורת 

מדביר לטרמיטים בכפר סבא חייב שיהיה בעל היתר הדברה מורחב לשטח פתוח ולא מדביר דירות רגיל ,ף חשוב שיהיה עם ניסיון וידע מקצועי ויעניק לכם אחריות מלאה ל-3 שנים לפחות כדי לוודא שבאמת הבעיה תיפטר ללא עלות של הגעה נוספת ! 

ההדברה לטרמיטים בכפר סבא תתבצע על ידי קידוח של חורים זעירים בקרקע והזרקת חומר רב כדי לספוג את החול שמתחת למרצפות בחומר פעיל שלבסוף יחסל את כל הקן ולאחר מכן סתימת החורים באופן יסודי על ידינו . 

הדברה לפשפשים בכפר סבא

הדברת פשפשים בכפר סבא או בשמם המקצועי פשפש המיטה הינם חרקים זעירים בגודל של כ3-9 מ"מ וצבעם שקוף כאשר הם נימפות ועדיין לא ינקו דם ועד לצבע אדום שחור לאחר ששאבו ממכם את הדם הטעים שלכם . 

הפשפשים בדרך כלל פעילי לילה ולאורך כל היום הם מסתתרים במקומות שמאוד קשה למצוא אותם כמו שקעי חשמל , ברגים במיטה , חריצים בקירות , כפלים במזרון וכו' 

איך יודעים שיש פשפשים בבית ?

הפשפשים בכפר סבא יופיעו אך ורק בלילה ולפתע אתם תקומו בלילה או בבוקר עם המון סימני עקיצה בפלג גוף העליון , ממש כמו קסם הם עוקצים אחת ליומיים שלושה ומסתתרים במקומות לא צפויים . 
הסימנים הנפוצים ביותר שלהם הם סימני הצואה השחורה שלהם על הבסיס של המיטה או על המזרן . 

רוצים לוודא שאכן יש לכם פשפש המיטה פנו אלינו לייעוץ במספר : 0548849445 

הדברה לפשפש המיטה מתבצעת על ידי הכנה ספציפית מאוד עם פורמט שבנינו במשך 3 עשורים שיבטיח הצלחה ב100 אחוזים , לאחר שתכינו את הדירה אנו נגיע ונבצע קיטור ב100 מעלות ונקטול את כל הביצים והבוגרים שבחדר ועל המיטה ולאחר מכן נבצע הדברה בחומר ייעודי ומאושר מהמשרד להגנת הסביבה . 

באותו היום תוכלו כבר לחזור לדירה ולישון ותקבלו מאיתנו אחריות מלאה לשנה כדי להבטיח שאכן עשינו עבודה טובה ! 

מה עיריית כפר סבא עושה בקשר למזיקים ?

עיריית כפר סבא דואגת לעיר בלבד ואיננה תדאג לבניין שלכם או לבית הפרטי שלכם , התפקיד של העירייה באופן שוטף הוא ריסוס בורות ביוב נגד תיקנים ופיזור רעלים נגד חולדות ועכברים ברחבי העיר , סריקה למציאת מאגרי מים עומדים והדברת יתושים באופן שוטף . 
אם יש לכם בעיית מזיקים בבניין אל תחשבו שהעירייה תדאג לכם , פנו לחברת הדברה מקצועית שתטפל לכם בבניין באופן שוטף.

תהלוכן האורן דרגה 5

ספרו לנו על פעולות הדברה שביצעתם בכפר סבא :

הדברה לדירה בכפר סבא ברחוב השפלה : 

הגענו לדירה בת 5 חדרים עם מרפסת וביצענו הדברה ירוקה כנגד תיקנים ונמלים יחדיו , הדיירים יצאו מהדירה לשעה בלבד והריסוס לבית היה ללא ריח וללא סימנים כלל עם אחריות מלאה לשנה ללא סכנה לבני אדם ובעלי חיים . 

הדברה לבניין בכפר סבא :

בבניין בן 5 קומות ברחוב קלישר החליטו להקה של חולדות לפשוט על כל הקומות ולהיכנס לאנשים לתוך הדירות , הגענו להדברת מכרסמים ופיזרנו תיבות האכלה ורעלים מסביב לכל הבניין בתוך מחילות ובורות ביוב והענקנו שקט לכל ה-12 דיירים שגרים בבניין .

הדברה לעסק בכפר סבא הירוקה  :

במתחם חדש בכפר סבא הירוקה עסק מתחום המזון הזדקק לביצוע אחזקה שוטפת לעסק על ידי מדביר מקצועי גם כדי לשמור על טיב המקום והמזון וגם בשביל אישור מהמשרד הבריאות לרישיון העסק , אנו מגיעים אחת לחודש לעסק ומבטיחים שלא יהיו חרקים או מכרסמים כלל בעלות מינימלית של כ 350-450 ש"ח לחודש

הדברת פרעושים בכפר סבא במקלט ברחוב משה דיין  :

לאחר שירדו המון גשמים התחילו חתולי הרחוב להיכנס לבניין בכפר סבא ולהמליט גורים , לאחר עזיבת האמא והגורים הפרעושים נשארו עם השילייה והתחילו להתפתח במקלט .
וועד הבניין הזמין אותנו לבצע הדברה לפרעושים יסודית לכל הבניין וביצענו ריסוס עם חומר מסוג סנאטור עם תוספת IGR לקטילת הביצים ופתרנו את הבעיה עם אחריות מלאה בעלות של כ 400 ש"ח 

הרחקת יונים בכפר סבא לבניין בן 8 קומות ברחוב וייצמן : 

כל הקומות בבניין סובלים מבעיה קשה של יונים ולכן הוזמנו לבצע טיפול הרחקת יונים נגדם , הגענו עם צוות סנפלינג ומנוף סל והצבנו רשת בשני צידי הבניין יחד עם הצבת קוצים במקומות אסטרטגיים ופתרנו את בעיית היונים לצמיתות באמצעים מכניים ועם ציוד המוגן מתנאי חוץ שישמר לשנים רבות ! 

הדברת נמלי אש בבית פרטי בכפר סבא ברחוב התאנה : 

בבית פרטי עם 3 קומות הנמלי אש הקטנות והג'ינג'יות האלה עוקצות את כל בני הבית כבר תקופה ארוכה והם החליטו לשים לזה סוף עם הדברה לנמלי אש מקצועית ! 
הגענו וביצענו הדברה יסודית עם חומר מסוג שהם ללא ריח ומאושר משרד להגנת הסביבה ועם חזרה לדירה לאחר שעה בלבד ללא סימנים ולאחר ריסוס הבית הפנימי פיזרנו פתיונות מורעלים מסוג גרנולר בכל השטח החיצוני כדי להבטיח שבאמת נקטול את המלכה ואת כל המושבה . 



כמה עולה הדברת מזיקים בכפר סבא ?

בעבר כדי לקבל מחיר הוגן להדברה היה מגיע בעל המקצוע ומעריך את הבית לפני שמתחיל לבצע אך סיטואציה זאת לא נעימה לאף אחד מהצדדים , אנו מאמינים בשקיפות מלאה מול הלקוחות ומעדיפים לתת לכם מחיר הוגן כבר בטלפון או על ידי מחירון ההדברה שבנינו כדי להעריך את המחיר המדוייק לכל בית ולכל מזיק . 

במחשבון הבא תוכלו לבחור את סוג המזיק אותו תרצו להדביר ואת גודל הדירה ותקבלו הצעת מחיר מדוייקת למייל ובתוספת הנחה של 5% מאיתנו למגיעים דרך אתר האינטרנט שלנו 🙂 

המתינו לטעינה מלאה של המחשבון 

שאלות נפוצות בהדברות בכפר סבא :

כל המדבירים שלנו מוסמכים עם היתר הדברה מהמשרד להגנת הסביבה . 
כיום כשעובדים עם חומרים מאושרים ועם מדבירים מוסמכים אין סכנה כלל . 

מזמינים הדברה כאשר יש בעיות מזיקים בבית . 
אם אתם רוצים להימנע מפגישה עם ג'וקים בעונת הקיץ בצעו את ההדברה בחודש מרץ . 

בדרך כלל שוטפים את הרצפה לאחר יומיים , אם אתם רוצים לבצע הדברה תכננו שאתם עושים את הניקיון יומיים לאחר מכן . 

כמובן , אנחנו לוקחים אחריות על כל עבודה ונעניק לכם תעודה כתובה המפרטת את פרטי ההדברה ואת תקופת האחריות . 

אנחנו עובדים 24 שעות ביממה עם צוות של 16 מדבירים שיגיעו אליכם מהיום להיום 

לא מחייב להכין את הדירה אך כדי לייעל את ההדברה ואת הזמנים אנו ממליצים לפתוח את כל החלונות לאיוורור , הזזת כל החפצים מהקיר כ 15 ס"מ והכנסת כלי אוכל ושתייה לתוך הארונות כדי לשמור על בטיחות .

המחיר להדברה נקבע לפי גודל הדירה , אופי הדירה , סוג המזיק , שעה ויום הגעה , אחריות המחיר משתנה בין חברה לחברה בהתאם לוותק ורמת הניסיון בפתרון בעיות מזיקים . 

אנו פועלים ללא הפסקה בכל הארץ עם צוות מיומן וזריז שיגיע אליכם מהיום להיום , אנחנו בדרך כלל מלאים אז אם חשוב לכם שעה או יום ספציפי הכי טוב להזמין כמה ימים לפני

אנו ממליצים להוציא בעלי חיים מכל סוג לפחות 24 שעות כדי לשמור על בטיחות וטיב ההדברה יחדיו .

שאלות ותשובות על הדברה

הדברה בכפר סבא המלצות

אנחנו לא יכולים להעיד עלינו יותר מדי כי זה יהפוך אותנו ליומרניים ומתנשאים אך אנו יכולים להעיד עלינו שאנחנו פועלים כבר 30 שנה עם שושלת של 3 דורות שעוברת במשפחה , עם ניסיון ומקצועיות ושיטות עבודה ייחודיות לנו , עם החיוך ענקי שאנחנו נכנסים איתו בדרך ועם תעודת האחריות שאנו מעניקיים בכתב בסיום ההדברה . 

מעבר לכך שישנם מאות המלצות עלינו ברחבי הרשת בגוגל , איזי ,מדרג או פייסבוק 
אנו פועלים במגזר הציבורי , הפרטי , העסקי והמוסדי עם צוות של 16 מדבירים בעלי רישיון והחומרים הטובים ביותר ! 

הדברת טרמיטים בכפר סבא - הסבר מפורט בסרטון

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
בוגר בית הספר מקווה ישראל לחקלאות ובעל תואר בכלכלה וקיימות.
רוצים להתייעץ איתי ? 

חייגו עכשיו 054-8849445 

רישיון הדברה

פוסטים אחרונות בנושא :

הדברה אקולוגית

הדברה אורגנית

הדברה אורגנית כיום שיש כל כך הרבה חומרים מזהמים בעולם החל ממשקאות מתוקים, מזון שמכילים המון חומרים לא בריאים וחומרים שמתפוגגים באוויר כמו פיח של

קרא עוד »
הדברה ירוקה

הדברה ירוקה

הדברה ירוקה על ידי חברת הדברה מקצועית אילנית הדברות , ללא יציאה מהדירה וללא ריח וסימנים

קרא עוד »
הדברת חולדות

הדברת חולדות

הדברת חולדות מדביר חולדות מקצועי חולדות נראות במקומות רבים בסביבה של אזור המגורים. המטרה של הדיירים היא להרחיק אותן כיוון שהיא מעבירה מחלות ולכן חשוב

קרא עוד »
הדברת עכברים

הדברת עכברים

הדברת עכברים מדביר עכברים מקצועי עכברים הם מסוג החיות שרוב בני האדם מעדיפים לא לראות, בטח לא בפגישה אקראית בחדר האשפה או בתוך הבית. העכברים

קרא עוד »
הדברת צרעות

הדברת צרעות

הדברת צרעות ודבורים מדביר לצרעות ודבורים צרעות שבונות קן בבית, במשרד, במפעל או בכל מקום אחר, יוצרות מצב בעייתי ומסוכן. חלק מהזנים של הצרעות עלולות

קרא עוד »