להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

אקונומיקה נגד נמלים מה צריך לדעת?

נמלים יכולות להוות מטרד כשהן פולשות לבתים, אבל שימוש בכימיקלים קשים כמו אקונומיקה כדי להיפטר מהן עשוי להיות לא הפתרון הטוב ביותר. בעוד שאקונומיקה היא חומר ניקוי רב עוצמה, היא אינה דוחה נמלים יעילה ואף יכולה להזיק לבני אדם וחיות מחמד כאחד.

תוכן עניינים : אקונומיקה נגד נמלים

אקונומיקה נגד נמלים

כאשר מרססים אקונומיקה על נמלים, זה עלול להרוג חלקם במגע, אבל זה לא יחסל את כל המושבה. נמלים הן חרקים חברתיים שחיים במושבות מאורגנות, והרג של כמה עובדים לא יפתור את הבעיה. למעשה, זה עלול לגרום למושבה להתפצל למספר מושבות קטנות יותר, מה שהופך את המצב להחמיר.

המלכה שוכנת בתוך הקירות או בתוך החול שבמרצפות וכאשר אתם תהרגו כמה פועלם בודדים המלכה עדין תישאר חיה במקום שלא הגעתם אליה ותמשיך להגדיל את האוכלוסיה בבית.

החסרונות באקונומיקה נגד נמלים

אקונומיקה עלולה להיות רעילה לבני אדם וחיות מחמד אם היא נבלעת או נשאפת. חשוב להשתמש באקונומיקה באזור מאוורר היטב ולהרחיק אותה מהישג ידם של ילדים וחיות מחמד. אקונומיקה יכולה גם לפגוע במשטחים ובבדים, ולכן לא מומלץ לשימוש על שטיחים, רהיטים או בגדים.

כמו כן האקונומיקה אכן יעילה עבור חרקים שונים כמו יתוש עש אך צריך לדעת להשתמש באקונומיקה בצורה נכונה.

הידעת ?
בענף הניקיון בישראל כמו ניקיון משרדים ובניינים על ידי חברות ניקיון מקצועיות חל איסור על שימוש באקונומיקה מהסיבה שזה פוגע בעובדים.

שיטות טבעיות להדברת נמלים

במקום להשתמש באקונומיקה כדי לשלוט בנמלים, יש לשקול מספר שיטות לא רעילות להדברה טבעית הכוללים:

חומץ: נמלים נדחות על ידי ריח החומץ. ערבבו חלקים שווים של חומץ ומים בבקבוק ריסוס והשתמשו בו לניקוי משטחים וריסוס אזורים בהם נוכחות נמלים.

בוריק אסיד : בוריק אסיד הוא מינרל טבעי שניתן לערבב עם סוכר ומים כדי ליצור משחה שנמלים יאכלו. הבוריק אסיד יהרוג את הנמלים והסוכר ימשוך אותן.

אדמה דיאטומית: אבקה טבעית זו עשויה משאריות מאובנות של אורגניזמים מימיים זעירים והיא בטוחה לבני אדם וחיות מחמד. פזרו אותו סביב האזורים שבהם יש נמלים והוא יפגע בשלדים החיצוניים שלהן, מה שיוביל להתייבשות ומוות.
שמנים אתריים: שמנים אתריים מסוימים כמו מנטה, עץ התה ולימון יכולים להדוף נמלים. ערבבו כמה טיפות מהשמן עם מים בבקבוק ריסוס והשתמשו בו לניקוי משטחים וריסוס אזורים שבהם יש נמלים

אקונומיקה נגד נמלים

סיכום – אקונומיקה נגד נמלים

לסיכום, למרות שאקונומיקה עשויה להיראות כמו פתרון מהיר להיפטרות מנמלים, זה לא הפתרון הטוב ביותר. לא רק שהוא מזיק לבני אדם וחיות מחמד, אלא שהוא גם לא דוחה נמלים יעיל. במקום זאת, שקול להשתמש בשיטות אחרות עם מדביר וטבעיות כדי לשלוט בהדבקות בנמלים .

הדברה לנמלים עם חברת אילנית הדברות תבצע על ידי מדביר מוסמך עם רישיון שיגיע ויבצע ריסוס לבית לנמלים, לאחר ההדבה תצטרכו לצאת לשעה בלבד עד ייבוש החומר.

החומרים שלנו מקבוצת פירתרואידים ללא רעילות לבני אדם וללא סכנות והכי חשוב ללא ריח וסימנים. כאשר תחזרו לביתכם תקבלו מאתנו אחריות מלאה על ההדברה, במידה והנמלים יחזרו אנחנו נחזור ללא עלות!

נמלים מכונפות אחרי הגשם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מומחה לנמלים ומספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

אקונומיקה נגד נמלים  ⭐⭐⭐⭐⭐

מידע נוסף על נמלים

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat