להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

הדברת חולדות באתר בניה או בשיפוץ בניין תמ"א 38

לוכד חולדות באתרי בניה ובשיפוץ בניינים וחזיתות

ליאור זליקובסקי מדביר מוסמך 2650

בישראל ישנם המון בניינים שעוברים שיפוץ תמ"א או פינוי בינוי וכדומה ורעידות הקרקע כמובן מבהילות את החולדות שבאזור וזה גורם למטרד לכל תושבי השכונה. הדברת חולדות באתרי בניה זה נושא מאוד שכיח בישראל אז כעת נרצה להסביר למה חולדות מגיעות לאתרי בניה? איך אפשר להימנע מחולדות באתרי בניה ואיך מדבירים חולדות באתרי בניה שכאלו? מדביר מקצועי עונה על השאלות »

תוכן עניינים
מה עושים אם עכבר לא נתפס במלכודת ?

הדברת חולדות באתר בניה או בשיפוץ בניין תמ"א 38

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

מדוע חולדות מגיעו לאתרי בניה?

כאשר בניין בשלבי הפיתוח זה אזור מאוד נח לחולדות עבור מציאת 3 נקודות עיקריות:

  • מים – באתרי בניה יש המון מים עומדים, המון צינורות נוזלים, מערכות ביוב פתוחות ולכן חולדות רבות מגיעות לשתות.
  • מסתור – באתרי בניה יש המון חולדות שמסתתרות, מתחת לאבנים, במחילות, מתחת למשטחים, מתחת לברזלים וכו׳. כמו כן רוב האתרי בניה ללא אנשים בשעות הערב דבר שמאפשר לחולדות לנוע בחופשיות ולהקים משפחה.
  • מזון – המזון העיקרי של העכברים זה מזון צמחי בדגש על שורשים, עלים, פירות וכו', אך בגלל שהעכברים התבייתו והגיעו לתוך העיר והתחילו לחיות בסמוך לאדם הם התחילו לאכול כמעט הכל. בדרך כלל באתרי בניה יש המון שאריות מזון של הפועלים או של הדיירים או לחילופין דיירים שמאכילים חתולים או כלבים ואלו הם הגורמים להגעת העכברים.

כמה עכברים יכולים להיות באתר בניה?

עכברים בדרך כלל לא חולקים את הטריטוריה שלהם עם זכרים נוספים אך הם בהחלט יכולים לחלוק עם עוד נקבות, הטריטוריה וכמות העכברים משתנת בהתאם לגודל האזור, כמות מקורות המזון והמים וכמובן מקורות המסתור.

יש אתרי בניה שופעים במקורות מזון ומים ויכולים להופיע שם כ 200 עכברים בממוצע, לחילופין יש אתרי בניה מאוד שמורים ומסודרים שבהם יכולים להופיע כ 10-15 עכברים.

האם יש הבדל בין הדברת עכברים בבניין בתהליך תמא 38 או לבניין רגיל?

בהחלט כן, יש הבדל עצום אם הבניין מאוכלס וגרים בו או לחילופין אם הבניין איננו מאוכלס והוא רק אתר בניה. הטיפול בבניין מאוכלס מתבצע בצורה יותר מבוקרת ואת הרעלים שמים במקומות מאוד ספציפים כמו תיבות האכלה מהסיבה שיכולים להיות בבניין המון חתולים, כלבים וילדים שלא נמצאים בדרך כלל באתרי בניה.

כמו כן באתר בניה אפשר לפזר את הרעלים בתוך המחילות או במקומות מסתור לא נגישים בלי סכנה, דבר שלא מתאפשר בבניין מאוכלס. כמו כן בבניין מאוכלס החולדות ועכברים יכולים להגיע לקומות הגבוהות בחיפוש אחר מזון או מים מה שלא אפשרי באתר בניה כי הוא לא מאוכלס ואין להם סיבה לעלות.

השוואה בין עכבר או חולדה

איך אפשר להיפטר מעכברים בבניין לצמיתות?

הדברה לעכברים מתבצעת על ידי מדביר מקצועי ומוסמך בעל היתר מהמשרד להגנת הסביבה. המדביר יבצע תחילה סריקה לחיפוש אחר מחילות ומקורות מים מזון ומסתור, לאחר צמצום המקורות הללו המדביר יפזר רעלים מסוג אנטיקוגלנטים – בלוקים או שקיות פסטה ולאחר כמה ימים כל אוכלוסיית העכברים תמות.

בדרך כלל פיתרון מלא מגיע לאחר כשבוע ימים שכל העכברים נחשפים לחומרי ההדברה .
עלות הדברת חולדות ועכברים לאתר בניה נע בין 400-1200 ₪ תלוי בגודל האתר.

כמה עולה הדברת עכברים?

אין מחיר מדויק להדברת חולדות ועכברים באתרי בניה מהסיבה שיש המון סוגים של אתרי בניה, סיטואציות שונות, אזורים שונים בארץ ושיטות טיפול שונות. המחיר הממוצע להדברת עכברים בישראל על פי חברות הדברה השונות הוא בשעות היום החל מ-  450 ₪

*עוד שירותים שתמצאו אצלנו

✔️ לוכד עכברים החל מ 300 ₪
הגעה תוך 30 דקות! 

✔️זמינות 24 שעות ביממה 
צוות מוסמך ומקצועי עם ניסיון של 30 שנה ! 
שירות בפריסה ארצית רחבה
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייג עכשיו : 
 

הדברת חולדות באתר בניה או בשיפוץ בניין תמ"א 38​ ⭐⭐⭐⭐⭐

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למדבירים,
בוגר בית הספר החקלאי מקווה ישראל , מומחה למזיקי עצים וחקלאות.
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

רישיון הדברה

מידע נוסף על מכרסמים וחולדות

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat