להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

איך הורגים פשפשים?

איך ניתן להיפטר משפשפשים לבד בעצמך?

הפשפשים משגעים אתכם בלילה ואתם רוצים לקבל תשובה ברורה אחת ולתמיד איך הורגים פשפשים בצורה מהירה ויעילה?

הכנו עבורכם מדריך מאוד מפורט שיסביר לכם בדיוק מי הם הפשפשים, איך אפשר להיפטר מהם והאם אפשר להרוג פשפשים לבד ללא מדביר המשיכו איתנו »

תוכן עניינים:
איך הורגים פשפשים ?

איך להרוג פשפשים לצמיתות – האם זה אפשרי?

פשפש המיטה הינו חרק קטן בגודל של כ 7 מ"מ בממוצע בעל גוון עור שקוף ולאחר הזנת גופו בדם צבע גופו הופך לאדמדם על גבול השחור. הפשפשים בעלי קוטיקולה (שכבת עור) המורכבת מכיטין שזהו חומר מאוד נוקשה שמגן על גופם של הפשפשים, לפשפש המיטה 5 דרגות עד שהופך לבוגר ובכל שלב הוא ניזון מדם של בני אדם. למעשה הפשפשים יכולים לחיות כמה חודשים בתרדמת ללא שאיבת דם וזה בדיוק מקשה על הפיתרון.

גלגול החיים של פשפש מיטה

איך מדביר מקצועי הורג פשפשים?

כאשר אנחנו נכנסים לדירה אנחנו מוודאים תחילה שהדירה מוכנה לביצוע הדברה לפשפשים על ידי פינוי כל החדר לשקיות ניילון סגורות וכביסה מעל 60 מעלות לכל הבגדים. לאחר מכן המדביר שלנו יבצע קיטור ב 200 מעלות לכל החדר תוך דגש על המיטה והמזרון. ולבסוף נעשה הדברה כפעולת השלמה כדי לוודא שאכן אנחנו פותרים את הבעיה.

הדברת פשפש המיטה

מה חשוב לדעת לפני הזמנת מדביר לפשפש המיטה?

כאשר תרצו להזמין מדביר מקצועי שיחסל עבורכם את הפשפשים עליכם לוודא כמה דברים בסיסים לפני הזמנת המדביר:

  1. היתר הדברה לפשפש המיטה – מדביר מבנים גדולים ושטחים פתוחים
  2. ידע וניסיון – הדברת פשפש המיטה מאוד קשה ויש צורך בניסיון רב כדי להיפטר מהם בפעולה אחת.
  3. מכשור וציוד מתאים – על המדביר להביא עימו קיטור או שואב, שימוש בחומר ייעודי לפשפשים ושמאושר על ידי משרד הבריאות .

האם אפשר לחסל פשפשים לבד ללא מדביר ?

הפשפשים מסתתרים לאורך כל היום ויוצאים רק בלילה, הם כמו ערפדים ומאוד קשה לאתר אותם גם מדביר מקצועי של 10 שנים מתקשה לפעמים להיכנס לחדר של 9 מטר רבוע ולמצוא פשפש מאוד קטן. הפשפשים מסתתרים בתוך הקירות, מתוך השקעים של החשמל, בתוך הבגדים והחפצים האישיים ולכן לא משנה מה תעשו יהיה לכם מאוד קשה להיפטר מהם לבד.

מקומות המסתור של פשפש המיטה

המלצה איך להרוג פשפשים בצורה יעילה ובטוחה

כדי באמת לצמצם את האוכלוסיה שלהם עליכם תחילה לבצע שאיבה יסודית בכל יום לכל החדר בבית, הכי חשוב זה לשפוך את מיכל האחסון של השואב רחוק מהבית כי אתם תשאבו ביצים.

לאחר מכן עליכם לכבס מעל 60 מעלות את כל הבגדים (בגדים שאי אפשר לכבס ב 60 מעלות להכניס למייבש ל 10 דקות). ולבסוף מומלץ מאוד לשים מלכודות עכברים ברגליים של המיטה כדי למנוע מהפשפשים לעלות ולרדת מהמיטה .

האם אני יזרוק את המיטה בעיית הפשפשים תעלם?

כמו שהסברנו במאמרים קודמים פשפש המיטה מסתתר למעשה במקומות שונים ומשונים ואי אפשר באמת לדעת איפה הם מסתתרים, אם תזרקו את המיטות זה אכן יוזיל לכם את הפתרון כי אנחנו נותנים הנחה שאין צורך לבצע קיטור. אתם לגמרי לא תפטרו את הבעיה רק תעכבו את הפשפשים וסביר להניח שתדביקו את המיטות החדשות שתביאו.

מה הורג פשפשים מהתכשירים הביתיים שאפשר לרכוש?

המון חומרים יכולים להרוג פשפשים, אפילו מסיר שומנים ואקונומיקה אבל לא כולם פותרים את הבעיה לחלוטין כי החומרים לא שארתיים. יש חברות שונות שמוכרות חומר נגד פשפשים וזה למעשה בזבוז כסף שלכם וגזל!!

אין כיום בישראל שום חומר מאושר לציבור הרחב שתשתמשו בו ויפטור לכם בעיה של פשפש המיטה כי אין חומרים מספיק חזקים ושארתיים לאורך זמן, כל החומרים שתקנו יתפוגגו לאחר כמה שעות לעומת הדברת פשפשים מקצועית שלנו שנשארת לשנה שלמה!

התייאשתם? בואו נספר לכם כמה עולה הדברה מקצועית לפשפשים

המחיר הממוצע להדברת פשפשים נע בין 500-1500 ₪ תלוי בגודל החדר, כמות החדרים, כמות המיטות שיש בחדר, רמת הנגיעות, שעה וכו'.

בגלל שצריך לעשות קיטור לכל מיטה בנפרד אז פרמטר כמות המיטות הוא בהחלט משפיע, בנוסף מהסיבה שאנחנו בין החברות היחידות שמעניקות אחריות מלאה עד הפתרון אז פרמטר הנגיעות הוא בהחלט משפיע, כאשר תבצעו אצלנו הדברה לפשפש המיטה אתם תקבלו במתנה מאיתנו הדברה נגד ג'וקים ונמלים לכל הדירה, למה? כי אנחנו עובדים עם החומרים הכי טובים שאפקטיביים גם נגד נמלים ותיקנים.

איך הורגים פשפשים ? ⭐⭐⭐⭐⭐

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מומחה לפשפשים ו
שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445 

מידע נוסף על פשפשים

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat