להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

הדברת עורית השטיחים

ליאור זליקובסקי מדביר מוסמך 2650

חיפושית קטנה מאוד ומאוד נפוצה שייכת למשפחת העוריות שמונה בישראל כ 29 מינים. עורית השטיחים ידועה בכך שפוגעת ברכוש האדם ולכן ישנם המון פניות לגבי הדברה לעורית השטיחים.

הרמתם את השטיחים וגיליתם הרבה חיפושיות? זחל עם שיערות? הכירו את עורית השטיחים. כעת נסביר לכם איך עושים הדברה לעורית השטיחים ואיך אפשר לשמור ולהימנע מעוריות בעתיד.

עורית השטיחים – ביולוגיה

עורית השטיחים היא חיפושית קטנה בגודל 1.5-2 מ"מ, צבעה הבסיסי שחור עם דגם של קווי רחב לבנים. מחוש קצר ששלושת פרקיו העליונים עבים. העורית בעלת גלגול מלא כלומר 3 צורות שונות ביצה זחל ובוגר. כשהוא בשלב הזחל הוא קצת יותר גדול ומגיע לגודל ממוצע של 4 מ"מ וצבעו הוא צהבהב ופסי רחב חומים, מכוסה בשערות בולטות.

מחזור החיים – משך התפתחות בין 5-7 חודשים, הנקבה מטילה עד 100 ביצים על מגוון רחב מאוד של מוצרים יבשים.

כמו כן עובדה שמאוד חשובה היא שהזחל ניזון אחת לכמה ימים ויכול להחזיק מעמד ללא מזון עד חצי שנה!

הדברת עורית השטיחים

איפה אפשר למצוא את עורית השטיחים?

הבוגרים מצויים בקיץ על הפרחים, וחודרים למבנים ושם ממשיכים בהתפתחותם בביתנו ומזיקים לרכושנו.

נמצאים במקומות לדוגמה – מוזיאונים, ארכיונים, פרוות, שטיחים, צמר, עור ובאוספים למיניהם במטבחים ובמזווה ולמוצרים רבים אחרים שמקורם מחומר אורגני.

עורית השטיחים מאוד אוהבת להיות בבתים שיש בהם כלבים שמשילים הרבה פרווה, הם מאוד אוהבים להיות בבתים עם שטיחים מקיר לקיר ולאחרונה גם הוספנו לרשימה שהם אוהבים להיות באזורים מאוד מאובקים ודירות שלא אוכלסו זמן רב.

איך אפשר לזהות שיש עורית השטיחים בבית?

בדרך כלל שהלקוחות מצלצלים להזמין הדברה לעוריות זה בגלל שהם ראו את החרקים עצמם, יש כאלה שחושבים שזה בכלל זחל של עש הבגד שאוכל להם את הבגדים. אחת הסיבות לחורים בבגדים היא בגלל העוריות, הסממן האחרון להופעת עוריות בבית  זה נשלים של עוריות או גללים וחרקים מתים.

הדברת עורית השטיחים

איך אפשר להימנע מעורית השטיחים בבית?

העוריות מאוד אוהבות את הדברים העיקריים שהם צמר כותנה אבק לחות, שטיחים, פגרים. ולכן תחילה עליכם לשנות את סביבת המחייה שלהם, שנו את הטמפרטורה של המזגנים בבית, אחסנו בגדים לתקופה ארוכה בשקיות סגורות ולאחר שעברו הרתחה. בצעו שאיבה יסודית לבית אחת לשבוע שבועיים. החלפת סדינים ומצעים אחת לשבוע, הימנעו מלשים שטיחים לזמן ממושך בלי לנקות אותם.

הדברה לעוריות השטיחים

תחילה עליכם לבצע ניקיון יסודי לדירה, להוריד את רמת האבק שיש בה ומומלץ להוציא החוצה לשמש ספרים, שטיחים וסדינים. לאחר מכן אנחנו נבצע הדברה מקצועית ויסודית עם חומר מיקרו קפסולרי או לחילופין עם תכשיר בשם ספיר , ריסוס על גבי כל שטח הרצפה והמתנה מחוץ לדירה עד ייבוש החומר .


מחיר הדברה לעורית השטיחים(כולל ג'וקים) : 

הדברה לדירת 2 חדרים : 300₪ 
הדברה לדירת 3 חדרים : 350₪ 
הדברה לדירת 4 חדרים : 380₪ 
הדברה לדירת 5 חדרים : 400₪ 

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat