להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

ג'וקים בתמי 4

הדברת תיקן גרמני (ג'וקים קטנים) במוצרי חשמל קטנים במטבח

תוכן עניינים -
ג'וקים בתמי 4 ומכשירי חשמל אחרים

מדביר מוסמך

במקרים מיוחדים תוכלו לראות ג'וקים קטנים וג'ינג'ים שמסתובבים מאחורי התמי 4 או המיקרוגל באזורי המנוע החמים , לג'וקים הקטנים במתקן המים קוראים תיקן גרמני ובמאמר הבא נסביר למה יש תיקן גרמני בתמי 4 ולמה הם נמשים למכשירי חשמל המשיכו איתנו …

ג'וקים בתמי 4 - הכירו את תיקן גרמני

אז הכירו את התיקן הגרמני חרק קטן ממשפחת התיקנאים, צבעו חום בהיר גופו צר וגודלו כ 2 ס"מ.
התיקן הגרמני ניזון ממזון אורגני, הייחודיות שבו זה שהוא סוחב את תיק הביצים על גופו וכך למעשה יכול להמשיך שושלת במקומות אחרים. עיקר פעילותו תהיה במטבחים במכשירי חשמל ובכל מקום שהוא לח וחמים כמו לדוגמא מנוע של מקרר.

תיקן גרמני בן 8 חודשים

ג'וקים קטנים במכשירי חשמל במטבח

המושבה הגדולה ביותר שלהם ממוקמת תמיד בתוך המוצרי חשמל במטבח , בדרך כלל שאנחנו מגיעים לטפל אצל לקוח אנחנו מורחים בכל המכשירי חשמל במטבח בסמוך לאוורור המנוע כדי שהתיקנים יקחו את הג'ל וירעילו את האוכלוסיה בפנים . 
אין סכנה לאחר מכן להשתמש במכשיר והרעל לא רעיל לבני אדם . 

גוקים בתמי 4

מאיפה מגיעים ג'וקים לתמי 4 או למיקרוגל ?

אז בואו נספר לכם את הגלגול של החרקים עד הגעתם אליכם למכשירי חשמל בבית, נסעתם לסופרמרקט או עשיתם משלוח גדול עם המון קרטונים של מזון והיה תיקן גרמני קטן עם תיק ביצים על גבו שהסתתר בכפלי הקרטון וכך למעשה כל הבית נדבק.
התיקן הגרמני מאוד אוהב מקומות לחים וחמימים והמנוע של התמי 4 או המיקרוגל זה בדיוק המקום האידיאלי עבורו.

הדברה באמצעות ג'ל

האם צריך לפנות לשטראוס כאשר יש תיקנים בתמי 4 ?

לקוחות רבים מגיעים אלינו לאחר שפנו לחברת שטראוס ספקית תמי 4 ונאמר להם ששטראוס לא אחראים לג'וקים בתמי 4 . 
חשוב להבין שמערכת המים תמי 4 היא מערכת סגורה והג'וקים לא נמצאים בתוך המים אלה במנוע במכשיר . 
הג'וקים הגיעו לשם מכיוון שהבאתם מוצר נגוע והג'וקים התפזרו ונכנסו למכשיר , זה לא אחריות של שטראוס ואין צורך להחליף את המכשיר , עליכם רק לבצע הדברה לתיקן גרמני עם מדביר מוסמך מטעמינו במחיר של 350₪ ללא צורך הזמנת טכנאי או החלפת המכשיר . 

הדברה לג'וקים בתמי 4 או במכשירי חשמל אחרים

הטיפול לתיקן גרמני מתבצע על ידי פיזור טיפות ג'ל פיתיונות מיוחדים שהתיקן הגרמני למעשה נמשך אליהם לוקח אותם איתו ישירות לקן שנמצא בתוך המנוע ומרעיל את כל האוכלוסייה. השימוש בפתיונות ג'ל חייבים להיעשות עם ג'ל איכותי ומקצועי כי אחרת התיקן הגרמני יפתח תנגודת ויתחזק מהחומרים כמו שקרה ב2016 ואז אתם תהיו בבעיה חמורה והמדביר שיגיע לטפל אחרי זה יגיע לתיקנים חזקים יותר.

*להדברת תיקן גרמני בבית צרו קשר »

הג'ל הכי טוב להדברה של ג'וקים במכשירי שתייה

יש המון סוגים שונים של ג'לים שאפשר לרכוש כמעט בכל חנות, על פניו כל הג'לים נראים אותו דבר אך הם מאוד שונים מבחינת חומרי המשיכה, עמידות לחום, חומר פעיל וכו'.
אתם יכולים לבזבז חודשים רבים במלחמה מול התיקן הגרמני וסביר להניח שאתם תפסידו אם לא תשתמשו בג'ל מסוג מקספורס או פרוג'ל או איווקט, כמו כן מאוד חשוב בכל חודש להחליף את הג'לים מחשש להתפתחות תנגודת.

האם ג'וקים בתמי 4 פוגעים במים שאנחנו שותים ?

הג'וקים למעשה לא באמת מגיעים למים והם נמצאים רק מסביב בכל מערכת החשמל, בכרטיס המכשיר, במנוע ובמשאבת מים.
מתקני השתייה הם אטומים וג'וקים לא יכולים לפגוע במים כי אם הם היו מגיעים למים אז כמובן שהייתם רואים מים נוזלים על השיש במטבח.

*להדברת ג'וקים בביתכם צרו קשר »

איפה הג'וקים אוהבים להסתתר חוץ מתמי 4 ומיקרוגל ?

הג'וקים מאוד אוהבים להסתתר בכל מכשיר חשמל שפולט חום מהמנוע אך בדרך כלל כשאננו מגיעים למטבח בדירה או משרד מיד יש לנו את המכשירי חשמל הנפוצים ביותר והם:
מיקרוגל, מכונות קפה, מקרר, קומקום, טוסטר, מקציף חלב, מדיח וכו'.

ג'וקים בתמי 4​

כמה עולה הדברה לג'וקים בתמי 4 ?

ההדברה לתמי 4 תתבצע על ידי מדביר מוסמך שייע עם האקדח ג'לים המיוד שלנו ויבצע פיזור של פתיונות הג'ל מסביב לכל המטבח ובעיקר מאחורי מכשירי חשמל, כמובן אם הג'וקים הגיעו למקומות נוספים בבית גם שם אנחנו נבצע אך בדרך כלל הם מתרכזים רק באזורי המטבח.

דבר נוסף שאפשר להוסיף הוא מלכודת ג'וקי בורי שתלכוד את התיקנים הבוגרים ותצמצם את האוכלוסייה אך נציב את המלכודות רק במקומות עם נגיעות קשה. עלות טיפול לתיקן גרמני נעה בין 300-600 ₪ תלוי בגודל המטבח ורמת הנגיעות.

*למחירון הדברה לחצו עלי »

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445 

גוקים בתמי 4⭐⭐⭐⭐⭐

רישיון הדברה

מידע נוסף על ג'וקים

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat