להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

עכברים בגינה ובחצר

מה עושים?

ליאור זליקובסקי מדביר מוסמך 2650

לבתים צמודי קרקע עם גינה יש יתרונות ויש חסרונות, תופעת העכברים בגינה מאוד נפוצה בישראל באזורים מסוימים, אנחנו באילנית הדברות נותנים שירות הדברת עכברים בגינה ובחצרות וכעת ליאור מדביר מוסמך יסביר מה עושים שיש עכברים בגינה? איך מטפלים בהם? למה הם החליטו להגיע דווקא לחצר שלכם…

תוכן עניינים
עכברים בגינה ובחצר​

עכברים בגינה

למה העכברים הגיעו דווקא לגינה שלכם?

העכברים חיות מאוד סקרניות והם בכל יום יוצאים לחפש טריטוריה חדשה בסיבובים מהירים וחוזרים חזרה למחילה, הם עושים גיחות קצרות עוצרים מרחרחים פריטים מסויימים וחוזרים למחילות ורק לאחר שהם הפרישו שתן וגללים לאורך הדרך וסימנו את הדרך כבטוחה הם מרגישים בטוחים וחוזרים חזרה כל פעם לאותו השטח המוכר.

הם בדרך כלל יחפשו צמחיה צפופה הגנה מפני אויבים טיבעים ומקורות מזון ושתיה, הם יעדיפו שטח עם קרקע קלה שאפשר לחפור בקלות. העכברים בגינה שלכם אולי כי מצאו מקור מזון או אדמה נוחה לחפירת מחילה או שקט מאויבים טבעיים.

האם צריך לחשוש שיש עכברים בחצר?

אין סיבה להיבהל וזה טבעי לגמרי לראות עכברים בחצרות במיוחד בישראל, לרוב העכברים יגיעו לערים או ישובים יותר שקטים שבהם יש שדות פתוחים שמהם מגיעים העכברים. העכברים אינם תוקפים ולרוב גם לא יעבירו לכם מחלות אך רק העובדה שמטיילים אצלכם בחצר חיות לא רצויות זה ישר מעורר בהלה ומיד מצלצלים אלינו לחברת הדברה מקצועית לטפל בבעיה.

האם אפשר להימנע מעכברים בגינה?

בדרך כלל ההנחיות שאנחנו אומרים ללקוחות שלנו לאחר שאנחנו מבצעים סריקה להבין מה העכברים חיפשו זה 3 דברים עיקריים:

  • מקורות מזון – צמצום המקורות מזון כמו אוכל של חתולים / כלבים / פירות רקובים על הרצפה או גינת ירק
  • מים – צמצום מים עומדים, צינורות מזגנים, וכו'.
  • מקומות מסתור – צמצום הטריטוריה האופציונלית להסתתרות מפני אויבים טבעים (שלא יהיה להם מקום לעשות מחילות). עכברים גם אוייבים טבעים אחד של השני, עכבר זכר שיפגוש עכבר זכר אחר ילחם בו עד מוות, הזכר השליט מאוד תוקפני בדרך כלל.

איך מדבירים עכברים בגינה?

כאשר אנחנו מגיעים לבצע הדברה לעכברים אנחנו תחילה עושים סריקה להבין האם יש פעולות שאפשר לעשות כדי לצמצם את האוכלוסיה, לאחר מכן אם העכברים רק בחצר אנחנו מציבים תיבות האכלה אשר מכילות רעלים עם חומרי משיכה.

את הקופסאות מציבים מסביב לבית בצורה בטוחה, הרעלים לא מסוכנים לבני אדם או בעלי חיים אחרים ולאחר כמה ימים שכל האוכלוסיה טועמת מהרעלים כולם מתים.

ב 99% מהמקרים העכברים מתים במחילות מתחת לקרקע במקום מחייתם הטבעי כך שאין לכם ממה לדאוג מפגרים.

עובדה נוספת ומעניינת על עכברים

חיי הרומנטיקה של העכברים מאוד מעניינים וקינקים, הם לא תמיד שומרים על נאמנות ולפעמים נקבה או זכר מזדווגים עם פרטים נוספים ויש כאלו שכן שומרים על זיווג הגון לכל החיים.

בדרך כלל נקבה של עכבר לא תזדווג עם בני משפחתה והנקבות מעדיפות זכרים נקיים ומטופחים ללא מחלות או וירוסים.

הזכרים יכולים להשמיע קול אולטראסוני שיכול להעיד עליהם אם הם מהמעמד הגבוה או הנמוך של האוכלוסיה, כאשר הנקבה רוצה להזדווג עם מקפצת על 2 רגליה עם נענוע של הזנב והאוזניים.

כמה עולה ללכוד או להדביר עכברים בגינה?

המחיר להדברה או לכידה משתנה לפי הסיטואציה, אנחנו כמובן מתמחרים כל עבודה בטלפון ולא אוהבים להפתיע את הלקוחות אבל המחיר משתנה בהתאם למורכבות הבעיה, גודל הגינה ושעת ההגעה המחירים בדרך כלל נעים בין 350-600 ₪ לטיפול.

*עוד שירותים שתמצאו אצלנו

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

עכברים בגינה ובחצר​ ⭐⭐⭐⭐⭐

מידע נוסף על מכרסמים וחולדות

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat