להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

האם אקונומיקה עוזרת נגד ג'וקים?

ניסוי על תיקנים עם אקונומיקה ותרופות סבתא אחרות

ליאור זליקובסקי מדביר מוסמך 2650

מאמרים רבים ברשת מדברים על תכשירים שונים שאפשר להכין כדי להילחם בג'וקים, במאמר הבא אנחנו נבצע ניסוי על תיקנים עם אקונומיקה ותרופות סבתא נוספות שפורסמו ונבחון אם באמת יש לאקונומיקה, לעלי דפנה, קינמון או תכשירים אחרים אפקטיביות מול הג'וקים המשיכו איתנו …

תוכן עניינים
אקונומיקה נגד גוקים

אקונומיקה נגד ג'וקים – ניסוי ראשון

אז בוקר טוב לכולם התחלנו את יום העבודה שלנו עם פתיחה של בור ביוב במרכז תל אביב בבניין שהזמין אצלנו הדברה לאחר 3 שנים שלא בצעו.

ידענו עוד לפני שפתחנו את הבור ביוב שהוא מלא במאות אלפי ג'וקים ולכן הצטיידנו עם ג'ריקן 4 ליטר של אקונומיקה רגילה.
לא רצינו לפתוח את כל הבור ביוב כדי לא להרוס את סביבת המחייה ואת רמת הלחות של הג'וקים אז הרמנו ממש מעט כדי לשחרר לחץ והתחלנו לשפוך אקונומיקה על כל האזור שיתחיל לחלחל לבור ביוב.
בנוסף פתחנו בור ביוב אחר ולכדו 10 תיקנים בקופסא שעליהם נעשה את הניסוי הנוסף עם אקונומיקה.

תוצאות המחקר אם אקונומיקה עובדת על ג'וקים

כאשר פתחנו את בור הביוב שהיה מלא באקונומיקה לאחר חצי שעה המצב לא השתנה והתיקנים המשיכו ללכת על האקונומיקה כאילו לא הזיז להם. לקחנו את הקופסא עם התיקנים וסגרנו בתוך חדר ממ"ד סגור וריק, שפכנו אקונומיקה בחצי מהחדר וכאשר שיחררנו את התיקנים הם התחילו לרוץ בחדר בלי לשים לב שיש אקונומיקה.
אז לסיכום אקונומיקה לא עוזרת מול ג'וקים!

*להדברת ג'וקים ותיקנים התקשרו עכשיו »

עלי דפנה ג'וקים – ניסוי שני

יש כאשר שאומרים שעלי דפנה דוחה תיקנים אז אמרנו ננסה לבצע ניסוי נוסף, פתחנו בור ביוב בבית קרקע בראשון לציון שהיה מלא בתיקנים, לקחנו שקית רשת ושמנו בפנים המון עלי דפנה ותלינו את העלי דפנה בביוב בזהירות במרכז בלי שיירטבו.

חשוב לציין שמעבר לפתיחת הבור והצבת העלים לא ביצענו הדברה או פעולה נוספת, כאשר סגרנו את הבור היה בביוב מאות ג'וקים.

הדברת תיקנים

תוצאות המחקר אם עלי דפנה עובד על ג'וקים

טוב היינו מאוד סקפטיים והאמת שלאחר יומיים שפתחנו את הבור לא תאמינו למה שנספר לכם…
כשפתחנו את הבור ראינו כמה תיקנים ממש אוכלים את העלי דפנה…  
אז אין מה להרחיב בנושא ואני מבין שהבנתם את תוצאות המחקר אם עלי דפנה עובד על ג'וקים או לא…

*היכנסו וקראו עוד על הדברה ירוקה »

חומרי ניקוי רצפות עם אפקט דחיית ג'וקים האם יעיל

המון חברים, מכרים ולקוחות מדי פעם מתייעצים איתי לגבי תכשירי הניקוי של החברות השונות שאפשר לרכוש בסופר עם חומר לקטילת הג'וקים אז אכתוב בכמה מילים את דעתי כחברת הדברות מקצועית על הנושא.

נכון החומר הפעיל בתכשירים אכן גורם לאפקט דחיה קטן אבל מצד שני התיקנים לא מספיק אינטליגנטים כדי להבין שיש חומר מסוים בדירה כדי ללכת לדירה אחרת אז יכול להיות שהחומרים האלה דוחים אבל הם לא יכולים לפתור לכם בעיה אם כבר יש לכם תיקנים בבית.

האם אקונומיקה טובה נגד חרקים אחרים ?

אקונומיקה יכולה להיות יעילה מאוד במלחמה נגד יתוש עשיים או זבובים ומעופפים נוספים, אם יש לכם לדוגמא מכת יתוש עש במקלחת עליכם לשפוך 2 כוסות אקונומיקה לכל הניקוזים בבית למשך שבוע לפני השינה, אקונומיקה יעילה גם נגד רימות הזבובים שמתפזרים בבית, תוכלו לקחת אקונומיקה ולשפוך על כל הרצפה וזה יחסל את הרימות. אקונומיקה יעילה מאוד אך צריך לדעת איך ליישם אותה.

האם יש סוג מסוים של אקונומיקה

כמעט כל האקונומיקה שתראו בסופר יהיו זהות עם ריח שונה וחברה אחרת אך כולם מכילים בסוף את אותו המרכיבים כמו NaOCl, אקונומיקה יכולה להיות מסוכנת אם לא מיישמים אותה כמו שצריך וההדים שלה מאוד מסוכנים לנשיפה. מצד שני האקונומיקה מאוד יעילה והריח שלה באמת טוב נגד ג'וקים וחרקים אחרים.

הדברת נמלים במטבח

לסיכום אם האקונומיקה תעזור לכם במלחמה נגד הג'וקים?

אתם יכולים להיכנס עם הג'וקים למלחמות התשה ושנינו יודעים מי ינצח… צריך להסתכל גם על העלות מול התועלת שמנסים דברים ביתיים כמו אקונומיקה נגד ג'וקים או חומרים אחרים.

היום האינפלציה גבוהה והמחירים בשמים של כל המוצרים אז אם תקנו אקונומיקה עם אפקט נגד ג'וקים היא תעלה לכם בין 30 – 40 ₪ ותשפיע באותה צורה על הג'וקים לעומת מדביר מקצועי שיעלה לכם כ 250 ₪ ויבטיח לכם שלא יהיה לכם ג'וקים בבית בכלל!

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445 

אקונומיקה נגד גוקים ⭐⭐⭐⭐⭐

מידע נוסף על ג'וקים

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat