להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

ריסוס נגד עכברים

ריסוס נגד עכברים הוא מונח המשמש לתיאור תהליך השימוש בכימיקלים עם חומרי הדברה כדי להרחיק או להרוג עכברים . עכברים הן בעיה נפוצה במקומות רבים בעולם, וידוע כי הן נושאות מחלות וגורמות נזק לרכוש. בשל כך, חשוב לנקוט בצעדים כדי לשלוט באוכלוסייתם ולמנוע מהם גרימת נזק. בעוד שריסוס נגד עכברים עשוי להיות יעיל במקרים מסוימים, זה לא תמיד הפתרון הטוב ביותר ויכול להיות בעל השלכות שליליות. אחת השיטות הנפוצות ביותר לריסוס נגד עכברים היא שימוש בחומרי הדברה כימיים. אלה יכולים להיות יעילים בהריגת עכברים, אבל הם יכולים גם לפגוע בבעלי חיים אחרים ובסביבה.

ליאור מדביר מוסמך מסביר מה זה ריסוס נגד עכברים וכיצד איפה להיפטר מהעכברים לטווח ארוך >>>

תוכן עניינים:
ריסוס נגד עכברים

ריסוס נגד עכברים

המונח המקצועי לטיפול בעכברים הוא הדברת עכברים ולא ריסוס, כשמדברים על נושא הריסוס מזיקים יש כוונה לחרקים ולא למכרסמים .
המכרסמים הם בעלי חיים בעלי פיזיולוגיה שונה והשימוש בתרסיסים שונים או בחומרים כימיים בתוארית נוזל פחות אפקטיבים עבורם.

כאשר מבצעים ריסוס החומר מתייבש לאחר כמה שעות ולא פוגע בעכברים ,  הריסוס שמבצעים נגד מזיקים שונים הוא רעלן מגע שנספג דרך מערכות הנשימה של החרקים ופוגע במערכות העצבים שלהם, אצל עכברים המנגנון פועל בצורה שונה.

העכברים אכן נהיים חולים ויכולים למות מריסוס אך מומלץ לבצע טיפול נגדם עם חומרים בתוארית פתיונות מוצקים בלוקים או פסטות .

הדברת חולדות בבניין

ריסוס נגד עכברים לצורך מניעה

אפשרות נוספת לריסוס נגד עכברים היא שימוש בחומרים דוחים טבעיים. זה יכול לכלול צמחים כמו מנטה או מנטה, שיש להם ריח חזק שעכברים לא נעים. דוחים טבעיים אחרים כוללים שתן של חתול או שמנים אתריים כמו שמן קיק. בעוד ששיטות אלה עשויות להיות בטוחות יותר לסביבה מאשר חומרי הדברה כימיים, ייתכן שהן אינן יעילות בשליטה על אוכלוסיות עכברים גדולה.
במקרים מסוימים, ייתכן שריסוס נגד עכברים אינו הפתרון הטוב ביותר.

חולדות נמשכות לאזורים עם מזון ומחסה, כך שביטול הגורמים הללו עשוי להיות פתרון יעיל יותר לטווח ארוך. זה יכול לכלול אחסון וסילוק נאותים של אשפה, איטום חורים או סדקים בבניינים ושמירה על מקורות מזון בלתי נגישים לחולדות. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את ההשפעה הפוטנציאלית על בעלי חיים אחרים ועל הסביבה בעת שימוש בשיטות ריסוס נגד עכברים.

 לדוגמה, חומרי הדברה כימיים יכולים לפגוע בציפורים ובחיות בר אחרות, כמו גם במאביקים כמו דבורים. דוחים טבעיים עשויים שלא להזיק לבעלי חיים אחרים, אבל הם עשויים שלא להיות יעילים בשליטה באוכלוסיות חולדות, מה שעלול להוביל לנזק מתמשך ולהעברת מחלות.

כמו כן שימוש ברעלים מוצקים יכול לגרור הריגה של כלב , חתול או מכרסמים אחרים כמו קיפודים ובשל כך חייב לבצע הדברה לעכברים עם מדביר מוסמך ומקצועי שעבר הסמכה על רעלים ויודע לטפל באזור נגוע בעכברים בלי לסכן את הסביבה .

לכידת עכברים במחסן בסופרמרקט בפתח תקווה

הדברה לעכברים

ההדברה לעכברים מתבצעת על ידי מדביר מוסמך ומקצועי שיגיע לבצע ניטור ובדיקה של המחילות בקרקע, מקומות מסתור אפשריים ומקורות מזון אופציונליים לעכברים. לאחר צמצום המקורות הסביבתיים המדביר יבצע פיזור של רעלים באופן מבוקר בכל השטח לחיסול האוכלוסיה של העכברים.

ההדברה לעכברים שלנו באילנית הדברות איננה מסוכנת לבני אדם או בעלי חיים אחרים וכוללת בתוכה חומר מר בשם ביטרקס כמנגנון בטיחות מר למקרה של אכילה של בעל חיים אחר שהוא לא עכבר או בני אדם.

הדברה ולכידת חולדות

מחיר הדברת עכברים

  • הדברת עכברים לדירה – 350-450₪
  • הדברת עכברים לבניין 350-600₪
  • הדברת עכברים למשרד 400-500₪
  • הדברת עכברים למפעל 450-700₪
  • הדברת עכברים למסעדה 350-550₪
  • הדברת עכברים בגג רעפים 350-550₪
  • הדברת עכברים בקירות  350-500₪
  • הדברת עכברים בשטח פתוח 500-800₪
עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למדבירים,
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

מה ריסוס נגד עכברים⭐⭐⭐⭐⭐

מידע נוסף על מכרסמים חולדות ועכברים

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat