להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

ג'וקים במדיח כלים

ג'וקים במדיח כלים – מאיפה הם נכנסים ואיך להיפטר מהם?

ג'וקים במדיח כלים הם תופעה נפוצה ולא נעימה שהפכה לבעיה מטרידה ביותר בבתי הלקוחות שלנו. בגלל חיבתם למקומות לחים והיכולת של הג'וקים לזוז מהר במיוחד, הם יכולים להפוך למקור לפחד ולתסכול.כי בינינו, אפ אחד לא מעוניין בג'וקים משום זן אצלו בבית ובטח לא באזור הבא במגע עם כלי האוכל שלנו.

מדביר מוסמך

תוכן עניינים:
ג'וקים במדיח כלים

איך מגיעים ג'וקים למדיח כלים?

ג'וקים נכנסים למדיח כלים דרך חורי הניקוז ופתחי תאי החיסון. הם בעיקר נכנסים לתוך המדיח בזמן שהוא לא בשימוש בחיפוש אחר מזון ומקום להתרבות. לחות, חום ושאריות המזון הם תנאים אידיאליים להתפתחותם של הג'וקים במדיח הכלים.

הרבה פעמים משאירים את המדיח כלים כאשר הכלים והסכום מלוכלכים עם שאריות של מזון וככול שעובר הזמן המזון המסריח מושך אותם אל תוך מדיח הכלים.

דרך נוספת שג'וקים מגיעים למדיח כלים היא העובדה שהם מסתתרים מתחת ומאחורי המדיח כלים, ולעיתים המדיח כלים ממוקם בתוך ארון המטבח ושם הם מוצאים מחסה ולחות בדיוק כמו שהם אוהבים. במקרים אלו תמצאו נוכחות חוזרת של ג'וקים מסביב למדיח כלים ולאו דווקא בתוך המדיח.

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

כיצד להתמודד עם ג'וקים במדיח כלים?

יש הרבה סיבות למה כדאי לנקות את מדיח הכלים שלכם על בסיס קבוע, וג'וקים היא רק אחת מהן. בשלב מסוים, כל שאריות המזון בתוך המדיח יתחילו להסריח. הריח הזה הוא בדיוק מה שמושך ג'וקים להיכנס אליו כאשר דלת המדיח נשארת פתוחה.

הבעיה היא שלמעשה כדאי להשאיר את דלת המדיח פתוחה בין שימוש לשימוש. פעולה זו מאווררת את מדיח הכלים, ומפחיתה את עובש שעלול להצטבר בפנים אם המכשיר תמיד נשאר סגור. ג'וקים נמשכים ללחות ולחום בתוך המדיח, כמו גם לשאריות המזון כמובן. לכן, ניקוי המכשיר באופן יסודי ואוורור קבוע יסייעו להרחיק ג'וקים.

אם בכל זאת מצאתם ג'וקים במדיח הכלים שלכם, ככול הנראה מדובר בתיקן גרמני ג'וקים קטנים אך לא רק. הקפידו לשטוף מחדש את הכלים לפני השימוש. ג'וקים הם מזיקים מלוכלכים הנושאים מגוון מחלות ובקלות יזהמו כלים נקיים אם הם יגעו בהם. לאחר ששטפתם מחדש את הכלים, הגיע הזמן לבצע ניקוי יסודי של המדיח עצמו.

איך לנקות את המדיח כלים במקרים שהתגלו ג'וקים?

השלב הראשון בניקוי המדיח הוא להיפטר מכל שאריות המזון בפנים. רוקנו את המסנן, שבדרך כלל ממוקם מתחת לזרוע הריסוס המסתובבת התחתונה. לאחר מכן, השתמשו במטלית לחה או במגבת נייר כדי לנגב את קירות המדיח, כמו גם את אטמי הגומי ובין הקפלים, ואת הבאר הגדולה בתחתית. לבסוף, הניחו קערה או ספל במדף העליון של המדיח והכניסו פנימה כוס או שתיים של חומץ לבן. לאחר מכן, הפעל את המדיח ללא סבון. כן, ריח החומץ יהיה חזק. בעוד שחלק מהאנשים מוצאים את הריח להיות פחות נעים לאפם, חומץ נחשב לדרך מצוינת להוריד שומן, ולנקות את המדיח כולו.

1. לפני שימוש במדיח, יש לבצע ניקוי יסודי של הכלים מכל שאריות מזון ושומנים. חשוב לבדוק את תוכן המדיח לפני ההפעלה ולהסיר כל פריטים שעלולים לשאוב את קרינת החום וליצור אזורים לגידול הג'וקים.

2. ישנם סוגים שונים של חומרי הדברה המיועדים למדיח כלים, שימוש בהם יכול לסייע להדביר את הג'וקים ולמנוע התפרצות חוזרת.

3. יש לבצע תחזוקה תקופתית של המדיח ולבדוק לעיתים תקופות את תוכן המדיח והציוד הרלוונטי לפני השימוש.

4. במקרים קשים ובסיטואציות שבהן הג'וקים מהווים בעיה קבועה, כדאי לפנות לחברת הדברה מקצועית כמו אילנית הדברות – המתמחה בהדברת ג'וקים שונים באופן מקצועי.

הדברת ג'וקים במדיח כלים

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

כמה עולה הדברת ג'וקים במדיח כלים?

התמודדות עם ג'וקים במדיח כלים יכולה להיות מטרידה ומעצבנת, אך היא ניתנת לטיפול. באמצעות תחזוקה יסודית, שימוש בחומרי הדברה מתאימים ופנייה לאילנית הדברות, ניתן לשמור על מדיח כלים נקי וחופשי מג'וקים בצורה יעילה ויציבה. אילנית הדברות מספקת פתרונות הדברה מקצועיים המתאימים לכל סוגי הבעיות הקשות הקשורות למזיקים וחרקים שונים בבית ובחצר.

חברתנו מבצעת הדברת ג'וקים כבר למעלה מ 30 שנה. במידה ורוצים להדביר את המדיח כלים או רק את המטבח שווה במחיר נוסף כבר לבצע הדברה בכל הבית וליהנות מההגנה שההדברה מביאה עמה בכל הבית.

המחיר משתנה ותלוי בגורמים שונים כמו גודל הבית, מיקום ושעה. אנחנו מעניקים אחריות מלאה על ההדברה שלנו!

עלות ממוצעת להדברה נעה בין 350 – 500 ₪

ג'וקים במדיח כלים ⭐⭐⭐⭐⭐

רישיון הדברה

מידע נוסף על ג'וקים

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat