להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

איך חולדות נכנסות לבית?

איך אפשר להימנע מחולדות שנכנסות הביתה?

ליאור זליקובסקי מדביר מוסמך 2650

כשגרים בבית קרקע או בדירה בבניין לחולדות יש המון דרכים להצליח להיכנס הביתה, אתם פשוט לא תאמינו למה שנספר לכם במאמר הבא איך החולדות מגיעות לקומות מאוד גבוהות ואיך הם יכולות לעבור בחורים מאוד מאוד קטנים, אז מה השוני בין שני סוגי החולדות ואיך כל מין של חולדה נכנס אליכם הביתה, לוכד חולדות מקצועי מסביר…

תוכן עניינים
איך חולדות נכנסות לבית?​

איזה סוגי חולדות יש בישראל ומה מאפיין אותם?

בישראל קיימים 2 סוגים של חולדות והם שונות לגמרי גם מבחינה פיזית וגם מבחינה התנהגותית:

חולדה מצויה – חולדה גדולה המגיעה למשקל כ 300-400 גרם, בעלת גוון אפור בהיר ועם זנב מאוד ארוך ואוזניים מאוד גדולות, לחולדה המצויה יש כושר טיפוס מאוד מאוד טוב גם בגלל הכפים בכפות רגליה וגם בגלל הזנב הארוך שעוזר לה. לחולדה המצויה יש אהבה למזון צמחי המבוסס על פירות ירקות ודגים, אוהבת לשכון בשורשים של עצים, גגות רעפים וחורים בקירות.

חולדת חוף – חולדה גדולה יותר שמנה יותר ובעלת גוון כהה יותר, בעלת כושר שחיה מעולה כושר חפירה וכרסום מהטובים של המכרסמים, יכולה לרוץ במהירות ואוהבת מאוד מזון בשרי ושומני. חולדת החוף תשכון בדרך כלל בערים סמוכי ים ותגור לרוב בביובים.

השוואה בין עכבר או חולדה

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

איך חולדות יכולות להיכנס אליכם הביתה?

כשאני בתור לוכד חולדות מקצועי נכנס לדירה אני תחילה מנסה לעשות סקירה גיאוגרפית בבניין או בדירה ולהבין באיזה חולדה מדובר אפשרי גם על פי הגללים (יש מספר מאמרים בבלוג שלנו לאבחנת הגללים של חולדות).

  • אם אתם גרים לדוגמא בבת ים קרוב לים וראיתם מספר מחילות בסמוך לבורות ביוב סביר להניח שיש לכם בבניין חולדות חוף, החולדות חוף נכנסות בדרך כלל מחלונות בדירות קרקע, דרך האסלה, דרך חורים בקיר, מתחת לדלתות, בתור חריצים קטנים, מכרסמת בתוך משקופים וכו'.
  • אם אתם גרים נניח בצפון ת"א ברחוב צפוף וגרים בבניין בקומה 2 סביר להניח שהגיע אליכם חולדה מצויה, החולדה המצויה יכולה להיכנס אליכם דרך החלונות עם ידי טיפוס על צינורות או עצים, מחורים בקיר, מתחת לדלת וכו'.
זיהוי גללים של חולדה או עכבר

האם יש הבדל בכניסת החולדות לדירה לבין עכברים שנכנסים לדירה?

עכברים בדרך כלל יכנסו אליכם רק אם אתם גרים בקומת קרקע או במקסימום בקומה ראשונה מהסיבה שעכברים אוהבים להיות יותר סמוכי קרקע ופחות אוהבים להסתובב למרחקים ואין להם כושר טיפוס כמו של החולדות, כמו כן החולדות נכנסות לחורים של שני שקל מקסימום 5 שקל ועכברים יכולים להיכנס לחורי מאוד קטנים כמו חורים של שקל בעובי אצבע שלכם!          

לוכד חולדות בביוב

סתימה בביוב גורמת לחולדות להתפרץ אצלכם בבית ובבניין

בורות הביוב הם כמו הרכבת התת קרקעית של החולדות והם מתניידים בביוב ורצים לאורך כל העיר ככה, כשיש סתימה בביוב מיד החולדות נכנסות למצב הישרדות בגלל החנק וחוסר החמצן ונשאר להם שתי אופציות בודדות, או להיחנק ולטבוע בביוב או לחילופין לחפור את צידי הביוב ולעלות ממחילה או לעלות מהשירותים שלכם לתוך הבית, כשיש סתימה בביוב חשוב מהר מאוד להזמין אינסטלטור שיפתח אותה כי זה יכול לגרור למצבים מאוד בעייתיים של מזיקים.

לוכד חולדות ועכברים ברמת גן

מה החולדות מחפשות אצלכם בבית?

כשחולדה נכנסת אליכם הביתה בקיץ זה בדרך כלל לאחר חיפוש מקורות מים ומזון, לפעמים גם מתוך סקרנות ושוטטות היא עוברת חלון חלון ומנסה להיכנס עד שאחד השכנים משאיר את החלון פתוח והיא נכנסת, בחורף החולדות נכנסות לאנשים הביתה בגלל שהקרקע מתמלאת במי גשמים והמחילות נסתמות ואין להם איפה להסתתר אז הם נכנסות אליכם הביתה.

כרסום של פרי על ידי חולדה מצויה

איך אפשר להימנע מחולדות שנכנסות הביתה?

תחילה כמו שאתם כבר יכולים להבין מאוד חשוב לסגור את כל הפתחים שיכולים להוות להם כניסה, חורים שבקוטר שקל ומעלה מאוד מסוכנים.

כלל אצבע: אם האצבע שלכם עוברת גם חולדה יכולה לעבור!

גזמו את כל הענפים של העצים שנוגעים בבניין, סגרו חלונות בערב אם אתם יודעים שיש בעיות של חולדות, בקשו מוועד הבניין לבצע הדברת חולדות אחת לכמה חודשים בבניין עם מדביר מקצועי ובמקביל פנו לעירייה או למועצה שיטפלו אחת לכמה חודשים ברחוב.

מה עושים אם נכנסה לכם חולדה הביתה?

אז כמובן אף אחד לא רוצה להיתקע בבית עם חולדה ענקית שרצה ומסתתרת, בדרך כלל הישראלים מאוד אוהבים לנסות דברים לבד אז אתם יכולים להיכנס למאמרים הרבים שלנו בנושא חולדות ולהבין איך אפשר ללכוד חולדה ומה חולדות אוהבות לאכול

אך בדרך כלל אם אתם רוצים פתרון מיידי ומהיר אנחנו יכולים להגיע אליכם לדירה ללכוד את החולדה באופן מיידי, אנחנו לוכדים את החולדה ממש בידיים, יותר נכון עם כפפות מיוחדות שיש לנו וציוד מקצועי שיבטיח לכם שנלכוד כל חולדה שנמצאת בדירה ב 2 דקות.

אם החולדה מסתתרת או שהיא יצאה וטרם חזרה אנחנו נציב אצלכם מלכודות מקצועיות ורעלים וכל דבר שיבטיח שתלכו לישון בשקט ונפתור את הבעיה ב 100%!

לוכד חולדות בתל אביב
✔️ לוכד חולדות החל מ 350 ₪
  ✔️ חומרים ירוקים מאושרים המשרד להגנת הסביבה ללא ריח וסימנים
אחריות מלאה בכתב על כל הדברה
לא פתרנו את הבעיה חוזרים ללא עלות !
✔️זמינות 24 שעות ביממה 
צוות מוסמך ומקצועי עם נסיון של 30 שנה ! 
שירות בפריסה ארצית רחבה
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייג עכשיו : 
 
עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מגדל עכברים במעבדה ומספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

איך חולדות נכנסות לבית?​ ⭐⭐⭐⭐⭐

רישיון הדברה

מידע נוסף על מכרסמים וחולדות

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat