להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

הדברת חלזונות וחשופיות

ליאור זליקובסקי מדביר מוסמך 2650

חלזונות וחשופיות הם בעלי החיים הראשונים שכולנו היינו ילדים היינו משחקים איתם אבל לאט לאט שמתבגרים ועוברים דירה ומתחילים להופיע חלזונות וחשופיות בהמוניהם אצלכם בחצר זה ממש לא נוח ומפריע. החשופיות והחלזונות תמיד יגיעו לאזורים לחים ורטובים, הרבה חושבים שחשופיות וחלזונות זה אותו דבר רק בלי קונכייה אבל זה ממש שני בעלי חיים שונים.

אבל מה עושים שיש מכת חלזונות בחצר? מה עושים אם יש הרבה חשופיות בגינה? איך אפשר להדביר חשופיות וחלזונות? מדביר מקצועי עונה על כל השאלות »

תוכן עניינים : הדברה לחלזונות

חשופיות

בעלי חיים ממחלקת החלזונות ממערכת הרכיכות, צבעם שחור-חום ואורכם נע בין 10-120 מ"מ. רוב גופם בנוי ממים ולא מוגן על ידי קונכייה,  החשופית מפרישה ריר צהוב שאיתו הם נעזרים בתנועה המדבקת שלהם לעלות על קירות ולנוע קדימה.

החשופיות ניזונות מפטריות ועובש, חומרים אורגניים שמופרשים מן הצומח. בפה של החשופיות יש שיניים קטנות פנימיות כמו מגרדת שהם ממש חותכות את העלים, אם תסתכלו על העלים תראו שהם אכולים בצורה משוננת.

שובל הריר של החשופיות:

החשופיות נעות ממש על שובל הריר שהם מפרישות כדי להגן על עצמם מפני חוסר לחות והתייבשות, בשביל לסמן את הדרך, בשביל לתקשר באמצעות פורומנים עם חשופיות אחרות ולמצוא בן זוג לזיווג. כל חשופית לאחר מציאת הבן זוג מטילה כ 40-50 ביצים בהטלה אחת.

הדברת חלזונות וחשופיות

חלזונות

חלזונות הם למעשה מסדרת השבלולים בעלי חיים צבעם זהה לחשופית ונע בגוונים של חום-שחור, אורכם נע בין 30-150 מ"מ ובעלי קונכיה קבועה עם גבם.

גופם מחולק ל-3 חלקים: ראש, רגל ושק קרביים שמכיל את רוב הגוף וכל המערכות הפנימיים.

החילזון מגיע בדרך כלל לאחר הגשמים הראשונים ומאוד אוהב סביבה לחה ורטובה.

הדברת חלזונות וחשופיות
הדברת חלזונות וחשופיות

האם אפשר להרחיק חשופיות וחלזונות לצמיתות?

אפשר להרחיק אותם בוודאי אם תשנו להם את סביבת המחייה שלהם, החשופיות מאוד אוהבות סביבה לחה נסו לשנות את השעות של ההשקיה כוונו לכיוון הצהרים שיהיה פחות שעות של אדמה לחה. נסו לא לשים חפצים על אדמה לזמן ממושך שלא יווצר לחות גבוהה כמו כן גזמו את העשבים והדשא שלא יהיה להם מזון.

איפה אפשר למצוא חשופיות וחלזונות?

אפשר למצוא חשופיות וחלזונות כמעט באותה סביבת מחייה, הם לא מפריעים אחד לשניה ויכולים לחיות בסימולטניות מוחלטת.
הם תמיד יעדיפו סביבה לחה באזורים שיש בוץ או מים כמו לדוגמה בבתים פרטיים איפה שיורד המי מזגנים, בחצר לאחר הגשמים, באזורי הביוב והצנרות ובכל מקום בעל טמפרטורה בין 5-21 מעלות.

איך אפשר להכין מלכודת לחשופיות?

החשופיות לפעמים נכנסות למקומות בלי לחשוב פעמיים הם פשוט נעים קדימה עד שמוצאים סביבה לחה ונשארים שם לתקופה. כדי להכין להם מלכודת אתם יכולים לעשות בור באדמה ולהכניס לפנים דלי או סיר קטן ולמרוח בדפנות שמן תינוקות כדי למנוע מהם לעלות, אפשר גם לשים כוס בירה + כף שמרים + כפית דבש כדי למשוך אותם פנימה. החלזונות ימשכו לדלי ויפלו ולא יצליחו לצאת החוצה. 

האם חשופיות או חלזונות מסוכנים?

למרות שהם מאוד רייריות ונראות מלאות במחלות הם לא כל כך מזיקות לבני האדם מלבד הפגיעה ברכוש ובצמחים, שובל הריר שלהם לפעמים יכול להשאיר כתמים שלמים על קירות למשך זמן מאוד ארוכה, ומשפחה של חלזונות יכולה לחסל גינת ירק שלמה.

כמו כן החלזונות והחשופיות גם פוגעות בנו במדבירים כאשר אנחנו שמים רעל עכברים בתוך קופסאות האכלה הם מאוד אוהבות להיכנס ולאכול את הדגנים שברעל ולהרוס את כל הפיתיון בנוסף הרעל מצטבר בגוף החשופית ויש סכנה להרעלת משנה (החשופית  לא מתה כי אין לה מערכת דם סגורה). 

איך אפשר להדביר לבד חשופיות?

אפשר לקנות כמה קילו של מלח גס או גרוס ולעשות פיזור אחיד על כל השטח שלכם, כמו כן עליכם לעשות סיבוב לייבש את כל המקורות מים בסביבה. בדקו שאין מים נוזלים, הרימו את הכלי שתייה ואוכל של הכלבים והחלונות ובדקו שאין צמחים או עצים יבשים ורקובים.

מתי באמת צריך להזמין מדביר לחלזונות וחשופיות?

נכון אולי יש לקוחות שממש אוהבים אותם ויש כאלה שאפילו מגדלים אותם בבית, אבל לפעמים זה לא נוח ולא אסתטי ויש לקוחות שיגידו אפילו מגעיל. החלזונות נחשבים כמזיק תברואי וזכותכם המלאה להדביר אותם אם הם מפריעים לכם, מגעילים אותכם או מלכלכים לכם את הבית עם הריר הצהוב.

איך אפשר להדביר חשופיות וחלזונות?

יש בעיקרון 3 שיטות הדברה לחלזונות וחשופיות והם מתחלקים לרמת הסבלנות שיש לכם:

  • סבלנות רבה – הדברה באמצעות מלח – החלזונות והחשופיות מאוד רגישים למלח שצורב להם את העור וממיס אותם לנוזל ריירי צהוב, המלח פוגע בהם במהירות אך לא נשאר לזמן ארוך ולא פותר את הבעיה מהשורש.
  • סבלנות בינונית – פיזור גרגירים – יש גרגירים מיוחדים שהמדביר יפזר אצלכם בחצר והם אינם רעילים לבני אדם או בעלי חיים, הגרגירים משמשים כמו מלח אך עמידים יותר ופוגעים בצורה מיטבית יותר בחלזונות.
  • סבלנות נמוכה – ביצוע הדברה מקצועי – יגיע מדביר מקצועי וירסס את כל השטח כדי לחסל את כל הבוגרים והביצים ולעצור את האוכלוסיה בטיפול אחד.

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

כמה עולה הדברה לחלזונות וחשופיות בחצר?

כאשר אנחנו נגיע אליכם לחצר אנחנו נבצע סריקה בכל השטח כדי לבדוק מהם הפעולות המכניות שאנחנו יכולים לבצע כדי למנוע מהם לחזור ושיהיה להם סביבה לא נעימה למחייה. לאחר שאנחנו נייבש את כל השטח ונבדוק מהם המקורות משיכה שלהם נבצע פיזור של גרגירים או הדברה ירוקה כדי לחסל את כולם.

המחיר להדברה נע בין 250-500 ₪ ונקבע בהתאם לגודל האזור, ומס' ההגעות, ושיטות הטיפול.

✔️ הדברה לחלזונות וחשופיות
30 שנות וותק!
✔️זמינות מהיום להיום
הדברה ירוקה ללא סכנה לבני אדם ובעלי חיים
✔️לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייג עכשיו :
054-8849445
 

הדברה לחילזונות וחשופיות ⭐⭐⭐⭐⭐

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למדבירים,
בוגר בית הספר החקלאי מקווה ישראל , מומחה למזיקי עצים וחקלאות.
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

רישיון הדברה

עמודים נוספים בנושא הדברת חלזונות :

חיטוי וניקוי מאגר מים

חיטוי מאגרי מים

חיטוי מאגר מים אי אפשר לטעות בחשיבות השמירה על מים נקיים ובטוחים. בישראל, כמו במדינות רבות אחרות, יש במבנים בני 5 קומות ומעלה מאגרי מים

קרא עוד »
נחש

לוכד נחשים

לוכד נחשים לכידת נחשים 24/7 לכידת נחשים 24 שעות ביממה המחשבה הראשונה כשרואים נחש הוא מיד לפחד ולהתחיל לרוץ ולהשתולל אך זה לא נכון לעשות

קרא עוד »
הדברת עכברים בדירה

האם עכברים חוזרים?

האם עכברים חוזרים? הרבה פעמים נשאלת השאלה האם עכברים חוזרים לבית או לאזור שביקרו בו לאחר שברחו? הרבה פעמים נשאלת השאלה האם עכברים חוזרים לבית

קרא עוד »
חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat