הדברה לדירה שכורה

הדברה לדירה שכורה

מדביר לדירה שכורה 

הדברה לדירה שכורה עם חברה מקצועית ואמינה עם וותק מאז 1992

ישנם בישראל כ-600 אלף דירות אשר משמשות להשכרה לטווח קצר או ארוך בכל הערים ובעיקר בערים במרכז , איך מבצעים הדברה לדירה שכורה ? מי משלם על הדברה בדירה בשכירות ? עבור אילו חרקים מומלץ לבצע הדברה ומה חשוב לבדוק ? המשיכו איתנו >>>> 

✅ הדברה לדירה בשכירות החל 199 ש"ח עם אחריות מלאה !
✅ מדביר לדירה שכורה מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
ותק של 30 שנה
✅ אחריות מלאה – לא פתרנו את הבעיה חוזרים ללא עלות
חומרים ירוקים ללא סכנה לבני אדם ובע"ח 
הגעה מהירה מהיום להיום לכל הארץ 
 

הדברה לדירה שכורה  ⭐⭐⭐⭐⭐

מדביר טרמיטים
מדביר טרמיטים

הדברה לדירה שכורה

זה לא מעניין את החרקים אם אתם קניתם את הדירה או ששכרתם אותה , החרקים יגיעו כך או כך לדירה דרך הצנרות , דרך החלונות או שאתם אפילו תביאו אותם ..
מומלץ לבצע הדברה אחת לשנה בדירה בשכירות מהסיבה שדירות שמשמשות להשכרה מוחלפים הדיירים כל טווח זמן וכל דייר חי בצורה שונה עם רמת ניקיון והיגיינה שונה וכאשר לא במצעים הדברה אחת לשנה הסיכוי להתפתחות חרקים תהיי גדולה יותר בשנה שתחלוף 

הדברה באמצעות ג'ל
הדברה באמצעות ג'ל

מי משלם על הדברה בדירה בשכירות ?

השאלה הזאת נשאלת אצלנו במוקד לפחות פעמיים ביום ותמיד אנו נמנעים מלענות תשובה כי בכל אופן אנו לא שופטים ולא יכולים לקבוע מי משלם אך אנו נתאר לכם כמה סיטואציות ואתם תחליטו מי אמור לשלם .. 
ישנם חרקים שזה אכן ביש מזל אם הדירה שלכם נדבקה שהם חרקים שמצויים בטבע ומפוזרים ברחבי הארץ ונכנסים לאנשים הביתה , לחילופין ישנם חרקים שהם מגיעים אליכם לדירה בשכירות אך ורק אם אתם העברתם אותם לשם . 
המזיקים שיכולים להופיע בדירה ללא אשמתכם הם : תיקן אמריקאי , נמלים , טרמיטים , חולדות , עכברים , עקרבים , נדלים וכו' 
ישנם חרקים שהם יגיעו אליכם לדירה אך ורק אם אתם הבאתם אותם כגון : הדברת פשפש המיטה , תיקן גרמני , חרקי מזון ומחסן , חיפושית טבק , רימות זבובים וכו' 

אז אם קמתם בבוקר וכל הבית מלא בתולעים לבנות כי שחכתם את הזבל או בשר מופשר כמובן שזוהי לא אשמת בעל הדירה ועליכם לשלם אך אם הבית סובל ממכה קשה של נמלים כמובן שבעל הדירה צריך לשלם אם הוא רוצה שתשכירו לטווח ארוך . 

הדברת תיקן גרמני בדירה שכורה בתל אביב

תיקן גרמני הינו חרק ששונה משאר התיקנים הרגילים ( מקקים ) שאתם מכירים מהסיבה שהוא קטן יותר , איננו מעופף , צבעו חום/ג'ינגי ונמצא במקומות חמימים ולחים כמו מטבחים ומקלחות . 
ההבדל בין התיקנים הוא שהתיקן הגרמני סוחב את תיק הביצים שלו על גבו לעומת התיקן האמריקאי שמניח את תיק הביצים על הקרקע וממשיך ללכת . 
וזוהי הסיבה שאתם יכולים לרדת למכולת ולקנות קרטון של קוקה קולה ואם יש בפנים נקבה של תיקן גרמני עם תיק ביצים על הגב כל הדירה שלכם תודבק לאחר כמה ימים בודדים . 
למידע נוסף : הדברת תיקן גרמני 

איך בצעים הדברה בדירה שכורה ?

ההדברה הנפוצה ביותר היא הדברת ג'וקים שמתבצעת עם חומר ירוק מסוג " דרקר 10" בעל הרעילות הנמוכה ביותר שיש לאדם ללא ריח וללא סימנים מסוג פירתרואידים חומר סינטטי הדומה במרכיביו לצמח החרצית . לאחר ההדברה תקבלו טופס ביצוע עם שם המדביר וסוג החומר ואופן הטיפול ותעודת אחריות ממלאה על כל הדירה . 

הדברת נמלים לדירה שכורה מתבצעת על ידי ריסוס כל הפנלים של הדירה או פיזור פתיונות מורעלים בתוארית ג'ל או גרגירים שהנמלים לוקחות לקן ומרעילות את כל המושבה עם המלכה , לאחר הריסוס בחומר מסוג שוהם יש לצאת מהדירה לשעה בלבד . 

הדברה טרמיטים לדירה שכורה מתבצעת על ידי קידוח חורים זעירים כל 50 ס"מ מסביב לכל הדירה והזרקת חומר רב בלחץ גבוה ישירות לקרקע ולאחר מכן סתימת החורים באופן יסודי עם אחריות מלאה ל3 שנים . 
ההדברה לטרמיטים מתבצעת עם חומר מסוג פראמיס ללא ריח ולאחר מכן יש לצאת מהדירה לשעה אחת בלבד . 

הדברת חולדות ועכברים לדירה שכורה תתבצע על ידי פיזור רעלים או מלכודות מסביב לכל הבית במקום שאין הישג יד אדם או בעל חיים אחר , לאחר 72 שעות כל המכרסמים שבאזור ימותו מהרעלים או שילכדו במלכודות עם חומרי המשיכה . 
אנו ממליצים לבצע את הדברת החולדות בכל השטח בבניין כדי שיהיה אפקטיביות לזמן ארוך .

האם המדביר לדירה בשכירות נותן אחריות ?

כמובן שעל כל פעולת הדברה תקבלו מאיתנו תעודת אחריות לזמן מסויים , זמן האחריות נקבע בהתאם לדירה וסוג החרק שאותו מטפלים כגון הדברת ג'וקים ( תיקן אמריקאי) אחריות היא ל12 חודשים , הדברת נמלים אחריות ל3 חודשים הדברת טרמיטים אחריות 3 שנים והדברת פשפש המיטה אחריות לשנה וכו' 
ישנם חרקים שאי אפשר לתת עליהם אחריות מעבר לפתרון הבעיה כגון הדברת רימות זבובים שאנו מגיעים וקוטלים את כל הרימות שבדירה אך אם אחרי שבוע ביום חמים תשכחו את הפח אשפה ויתפתחו רימות בפח ויתפשטו שוב בבית אנו לא יכולים למנוע זאת .. 

ספרו לנו על הדברה לדירה שכורה שביצעתם :

הדברה לדירה שכורה בתל אביב :

הגענו לדירה קטנה בת 2 חדרים בבוגרשוב בתל אביב לאחר שהדייר התלונן על בעיית תיקן גרמני בדירתו , טיפלנו בבעיה באמצעות ג'ל ייעודי שמרחנו במטבח ללא פגיעה במזון או בכלים וללא צורך להכנת הדירה או יציאה ממנה וללא רעילות לבני אדם ובע"ח ופתרנו את הבעיה עם אחריות מלאה !

הדברה לדירה שכורה בראשון לציון :

ביצענו הדברה ירוקה בראשון לציון ברוטשילד נגד תיקנים ונמלים יחד , ריססנו את כל הדירה עם חומר איכותי מסוג טמפריד ללא ריח וסימנים מסביב לכל שטח הדירה ובכל מקום שיכול להוות חממה למזיקים , לאחר מכן הדייר יצא לשעה בלבד עד ייבוש החומר ולאחר מכן שהוא חזר התנהלות רגילה לחלוטין עם אחריות מלאה לשנה !

הדברה לדירה שכורה בבאר שבע :

הגענו לדירת סטודנטים במרכז העיר לצורך לכידת חולדה בדירה , הגיע ליאור לוכד עכברים בבאר שבע שתפס חולדה שהסתתרה מאחורי המקרר ולאחר מכן ביצענו הדברה לבניין נגד חולדות ועכברים באישור הוועד

הדברה לדירה שכורה בחולון :

בדירה בת 5 חדרים בח' 300 ישנה משפחה שגילתה סימני טרמיטים במשקופים , לאחר דגימת הקרקע הבנו שמדובר בטרמיט קרקע ולכן ביצענו הדברה לטרמיטים בחולון עם קידוחים מסביב לכל הדירה והזרקנו חומר לתוך החול שמתחת למרצפות ויצרנו מעטפת של חומר פעיל בכל הדירה ופתרנו את הבעיה עם אחריות מלאה ל3 שנים . 

כמה עולה הדברה לדירה שכורה ?

המחיר להדברה לדירה שכורה משתנה בהתאם לגודל הדירה מהסיבה שאנו מרססים את כל הדירה כולה ויש שוני בין דירה בת 2 חדרים לדירת 5 חדרים , המחיר בנוסף משתנה בהתאם לשיטת ההדברה וסוג החרק שאותו רוצים להדביר .. 
רוצים לדעת כמה תעלה לכם ההדברה לדירה בשכירות ? חשבו עכשיו במחירון ההדברה שלנו 
( המתינו לטעינה מלאה של המחירון )

למה לבחור בכם בהדברה לדירה בשכירות ?

לפני שנספר עלינו תוכלו לכתוב את שם החברה בגוגל ולקרוא את מאות ההמלצות שקיבלנו במשך 30 שנה של פעילות בענף ההדברה , אנו מאמינים בשקיפות מלאה מול בעל הדירה והשוכרים אך אנו אף פעם לא מתערבים ולא לוקחים שום צד , אנו מגיעים לפתור לכם את הבעיה . 
להעניק לשוכרים שקט ממזיקים ולבעלי הדירות שקט מהשוכרים . 
לאחר כל הדברה המדביר משאיר תעודת אחריות ומספר טלפון אישי לשאלות ובירורים ודואג להתנהל מול הדייר בדירה ללא התערבות מהמשכיר וללא טלפון שבור . 
אנו נעניק לכם אחריות מלאה , מחיר הוגן וזול שיהיה משתלם לשני הצדדים , מקצועיות ומכשור ברמה הגבוה ביותר והיענות 24 שעות ביממה ! 

הדברה לדירה שכורה