להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

נמלים קטנות על השיש במטבח

מה עושים שרואים נמלים קטנות על השיש? איך הנמלים מגיעות למטבח?
איך אפשר להיפטר מנמלים בבית? איך מבצעים הדברה לנמלים על השיש?

כמעט לכולם באיזה שלב בחיים יש נמלים קטנות שמטיילות על השיש במטבח, הנמלים יכולות להגיע אליכם גם אם אתם גרים בדירה בקומה 30 או בית פרטי מבריק ונקי בשכונה יקרה.

הנמלים אמנם לא פוגעות יותר מדי באדם מבחינה בריאותית או פוגעת ברכוש אך בהחלט המצב לא נעים שרואים נמלים קטנות על השיש, אז מה עושים שרואים נמלים קטנות על השיש? איך הנמלים מגיעות למטבח? איך אפשר להיפטר מנמלים בבית? איך מבצעים הדברה לנמלים על השיש? מדביר מוסמך מסביר, המשיכו איתנו »

תוכן עניינים:
נמלים קטנות על השיש במטבח

איך הנמלים מגיעות אל השיש במטבח?

בדרך כלל הנמלים הקטנות והמעצבנות שמגיעות אל השיש ומסתובבות צמוד לקיר יכולות להגיע במגוון דרכים, הדרך הכי נפוצה זה שהם נכנסים מחוץ לבית דרך חריצים או דרך החלונות ומתחילים לטייל בבית. הדרך השנייה היא שהם מגיעים דרך הצנרת של המים והגז והולכים יחד עם הצינורות מהברז הראשי ועד אליכם למטבח, הדרך השלישית היא אם קניתם עציץ שהיה בו קן נמלים אז כמובן כל הבית לאחר כמה ימים יתמלא בנמלים.

נמלים זעירות במטבח – איזה סוגי נמלים יש במטבח?

בדרך כלל שאתם תפגשו נמלים על השיש במטבח הם יהיו משני מינים: בנאית ישראלית ומורית הבתים.

בנאית ישראלית – תיראה לכם נמלה שחורה גדולה יותר ותיכנס ברוב המקרים דרך חריצים בקיר או דרך חלונות ולכן מאוד חשוב להתמקד בריסוס גם חיצונית לבית או למשרד כדי לאתר את הקן, מדביר מקצועי שיראה את סוג הנמלה אמור לדעת כבר איך לטפל בהם.

מורית הבתים – כאשר אתם רואים נמלים זעירות חומות קטנות במטבח סביר להניח שאתם רואים מורית הבתים והם אוהבות מאוד סביבה לחה ויכנסו אליכם דרך הצנרות ולכן חשוב מאוד לרסס מתחת לכיור באזור הצנרת.

הדברת נמלים במטבח

איך אפשר להיפטר מנמלים על השיש ובבית?

בדרך כלל הלקוחות כשרואים נמלים רצים מיד לסופר או לטמבוריה וקונים ג'ל נגד נמלים וחושבים שזהו הם יפתרו את הבעיה, חשוב מאוד לזכור שהנמלים הם הכובשים הכי גדולים בעולם ויכולים להגיע לכל מקום, הקן שלהם יכול להיות עם מאות פריטים ולהסתתר מתחת למרצפות בסלון ולחילופין בתוך התקרה או בקירות. הדרך הטובה והיעילה ביותר לטפל בנמלים היא באמצעות ריסוס לבית ולא בג'ל כמו שכמעט כולם חושבים כי לא תמיד הנמלים לוקחות את הג'ל או הפיתיונות גרגירים עד למלכה.

איך מבצעים הדברה לנמלים על השיש?

הדברה לנמלים נעשית על ידי מדביר מוסמך שיגיע ויציג את רישיון ההדברה בתוקף, לאחר מכן הוא יכין את חומר ההדברה המתאים לנמלים מסוג ספיר, דלתא סופר, שהם, אדמירל סופר וכו'.

כמובן שכל החומרים שלנו תוצרת ישראל עם תקן ממשרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה. את הריסוס חייב לעשות בכל רחבי הבית כדי ליצור מעטפת של חומר פעיל נגד הנמלים. לאחר מכן אתם תצאו מהדירה לשעה בלבד וכאשר תחזרו לא יהיו נמלים ולא ריח או סימנים של חומרי ההדברה.

איך אפשר להימנע מהנמלים במטבח לזמן ארוך?

זה מאוד שונה אם אתם גרים בבניין או בבית פרטי או דירת קרקע, אם אתם גרים בבניין חשוב מאוד שתבקשו מהוועד שיבצע הדברה בבניין מגורים אחת לשנה נגד תיקנים ונמלים, כמו כן לדבר עם הדייר בקומת קרקע שיבצע הדברה אצלו בחצר נגד נמלים. מעבר לכך מומלץ לסגור את כל החורים והפתחים שיש בבית, כל הסדקים שנוצרים בקירות עקב תנודות הקרקע, שמירה על ניקיון במטבח תוך דגש על הצוקל (המתחת של המטבח) וכמובן סתימה עם רובה או סיליקון בין השיש לקיר.  

מה יעיל יותר ריסוס או ג'ל נגד נמלים?

תמיד כשלקוח מתקשר הוא נכנס לקונפליקט מה עדיף לו ריסוס שאנחנו ממליצים או ג'ל שכמעט כולם משתמשים …
אז כשרוצים לטפל במשהו נקודתי כמובן שעדיף ג'ל שזה שיטת יישום מאוד אפקטיבית אבל לטווח קצר ולמקומות מאוד ספציפיים, אי אפשר לשים ג'ל באזור עם לחות גבוה כמו מקלחת, אי אפשר לשים ג'ל במטבח כי אסור לו להירטב, הג'ל מתייבש לאחר חודש חודשיים, מכער את הבית, לא תמיד יעיל צריך לדעת איזה ג'ל לקנות וכו'.

לעומת זאת הריסוס הרבה יותר אפקטיבי כי הוא רעלן מגע שיחזיר לכם חודשים רבים ואף שנים. ההדברה ללא ריח וללא סימנים, יוצאים לשעה בלבד וכאשר תחזרו לא יהיה זכר לנמלים בכלל לעומת הג'ל שצריך כמה ימים עד שכל הנמלים יתחילו למות.

כמה עולה הדברה לנמלים על השיש ובמטבח?

ההדברה אצלנו מתבצעת לכל הדירה, כדי שנוכל לתת לכם אחריות מלאה חייב לבצע הדברה בכל הבית, אם בכל מקרה אתם מתעקשים לבצע הדברה רק במטבח באזור ספציפי אתם תשלמו עלות הגעה רגילה כ 250 ₪ המחיר לדירה שלמה נע בין 300-600 ₪ תלוי בגודל הדירה וסוג הנמלים.

לסיכום מדביר מסביר מה השיטה הטובה ביותר לטפל בנמלים

אני כמדביר מקצועי של עשרות שנים פחות מעדיף את השימוש בג'ל או גרגירים מהסיבה שזה לא יעיל לטווח ארוך ולא ניתן ליישום בכל מקום, כשאני מגיע לדירה אני מיד מסתכל איזה סוג נמלה יש ללקוח ומיד מחליט את שיטת הטיפול שב 90% מהמקרים זה ריסוס.

לחילופין אם יש לכם משהו מאוד נקודתי נניח קצת נמלים שהולכות על החלון במטבח אז כן אתם יכולים לרכוש ג'ל בסופר ולנסות לבד אך אם יש לכם נמלים בכמה אזורים שונים בבית אז סביר להניח שיש לכם כבר מושבה ומומלץ להזמין מדביר כדי להיפטר מהנמלים ביעילות .

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למדבירים,
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

הדברה לנמלים

מידע נוסף על נמלים

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat