הדברה ברמת השרון

הדברה ברמת השרון

ריסוס ברמת השרון

מחפשים חברת הדברה ברמת השרון שמומלצת ומעניקה אחריות מלאה על כל הדברה ?  מדביר מרמת השרון שמכיר את העיר היטב ?  
במאמר הבא אני יסביר לכם מהם המזיקים הנפוצים ברמת השרון ואיך מבצעים כל הדברה ומה חשוב לשים לב לפני שמזמינים מדביר מקצועי לריסוס בית ברמת השרון , המשיכו איתנו >>> 

✅ הזמינו מדביר ברמת השרון החל מ-250₪ 
✅ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה 
✅ הדברת כל סוגי המזיקים והמכרסמים בתל אביב
ללא סכנה לבני אדם או בעלי חיים ! 
אחריות מלאה בכתב על כל הדברה
לא פתרנו את הבעיה חוזרים ללא עלות !
✅ ריסוס בית בתל אביב ללא ריח
כניסה לדירה לאחר שעה אחת בלבד
✅זמינות הדברה בתא מהיום להיום
✅ אחריות בכתב ואישור ביצוע על כל הדברה! 
לחצו עלי להצעת מחיר בWhatsApp
 

הדברה ברמת השרון ⭐⭐⭐⭐⭐

תוכן עניינים:
הדברה ברמת השרון

מדביר מקצועי

מדביר ברמת השרון - מה עליו לדעת לפני ההדברה

לפני הזמנת מדביר ברמת השרון חשוב שהמדביר יהיה בעל 3 דברים חשובים : 

  • רשיון מדביר בתוקף המאפשר לו לבצע את העבודה ( יש כמה סוגי רשיונות הדברה ) 
  • חומרים מאושרים לשימוש לאותו מזיק 
  • מקצועיות וניסיון 
    מדביר מקצועי יעניק לכם אחריות מלאה כמעט על כל עבודה שיבצע ויחזור ללא עלות או בעלות נמוכה בשביל תיקון להדברה אם הריסוס לא קטל את המזיק כראוי . 
    עליכם לפני הזמנת מדביר לוודא מה גודל הבית במדוייק מספר חדרים וגודל במ"ר כדי שמדביר יוכל להעריך את גודל הבית ולתכנן את המינונים הנכונים לביצוע ולהעריך את מחיר העבודה לפני שמתחיל כדי שלא יהיו הפתעות . 
    אנו מאמינים בגישה חשופה מאוד מול הלקוחות שלנו ללא הפתעות ומעניקים מחירים מדוייקים בטלפון בהתאם לסוג המזיק וגודל האזור .. 
הדברה בבורות ביוב

שירותי ריסוס והדברה ברמת השרון

חברת אילנית הדברות פועלת ומספקת שירותי ריסוס והדברה ברמת השרון כבר למעלה מ 30 שנה. אנו זמינים לתת שירות מיידי מהיום להיום ומקצועי בשכונות:
מורשה, נווה גן, הכפר הירוק, שכונת הדר, קריית יערים נווה מגן, נווה רסקו נווה רום, שכונת אלון, שכונת גולן, מתחם הסינמה סיטי ונווה מרום .

אנו מעניקים שירות לכל הלקוחות  פרטיים בדירות ובתים , בנייני מגורים , עסקים ומפעלים מכל סוג .

סוגי הדברות ומזיקים ברמת השרון

    • הדברת ג'וקים ברמת השרון –
      הדברה מתבצעת על ידי ריסוס כל המעטפת הפנימית והחיצונית של הבית או הדירה סביב כל הקירות חלונות מתחת לארון במטבח , ניקוזים ופתחי ביוב .
      ההדברה ברמת השרון מתבצעת בריסוס חומר מסוג דרקר תרכיז מיקרוקפסולרי רחיף המכיל 10% סיפרמטרין חומר פעיל מקבוצת הפירתרואידים המופקים מצמח החרצית , ההדברה לג'וקים איננה מסוכנת לבעלי חיים או בני אדם מכל גיל , מתאים לדירות עם נשים בהריון ויש צורך לצאת מהדירה לשעה אחת בלבד ללא ריח וללא סימנים . 

    • הדברת נמלים ברמת השרון – הטיפול מתבצע על ידי ריסוס או פיזור פתיונות מורעלים מסוג גירית או אלפא ג'ל , את הפתיונות שמים בכל מקום שיכול להוות חממה לנמלים על ידי פיזור ברחבי כל החצר או טיפות ג'ל בכל רחבי הבית הטיפול הזה נקרה הדברה ירוקה ללא ריסוס אך במצבים כאשר כל הבית מלא בנמלים אנו ממליצים לבצע הדברה עם חומר מסוג דלתא-סופר חומר הדברה לנמלים ללא ריח וסימנים תרכיז מתחלב ומאוד יעיל נגד נמלים יש צורך לצאת לשעה אחת בלבד מהבית , להשאיר את חלונות הבית פתוחים ולצאת לשתות קפה במרכז הקרוב ברמת השרון ולאחר מכן התנהלות רגילה לחלוטין וללא נמלים .

      • הדברת נמלי האש (נמלים קטנות) ברמת השרון – נמלת האש היא נמלה הכי קטנה שיש בישראל צבעה חום בהיר והיא בדרך כלל מתגלת בבית לאחר עקיצות רבות , הטיפול לנמלת האש הקטנה מתבצע ב2 שלבים : השלב הראשון הוא ריסוס נמלת האש כל השטח לצורך קטילת רוב האוכלוסייה ולאחר מכן ממתינים 10 דקות לייבוש ואז מבצעים פיזור של פתיונות מגורענים מסוג גירית או גרנולר בכל השטח כדי שהפועלות יקחו את פתיונות הרעל לקן ותרעיל את המלכה , ללא טיפול משולב בריסוס וגרגירים הבעיה לא תיפטר או שתחזור לאחר זמן קצר מאוד .. 

    • הדברת עכברים וחולדות ברמת השרון – העכברים והחולדות הגיעו גם לרמת השרון ולא רק לתל אביב כמו בשנים עברו ולכן יש צורך לבצע הדברת חולדות באופן מקצועי על ידי מדביר מוסמך ובעל ניסיון בטיפול על ידי פיזור רעלים בתיבות האכלה במחילות ובורות ביוב או פיזור מלכודות ללכידה של החולדה .
      הרעלים נגד חולדות ועכברים אינם מסוכנים לבני אדם ובעלי חיים ולא שמים אותם במקומות שיכול בעל חיים אחר לגעת ולאכול ובנוסף לרעלים יש חומר מר בשם ביטרקס שכאשר בעל חיים אחר מלבד מכרסמים או ילדים אוכלים את הרעל הם מיד מקיאים . 
      הדברת עכברים הינה פתרון ארוך טווח למקרים כאשר אתם גרים בבית פרטי ויש המון עכברים וחולדות ולא אפקטיבי ללכוד כל פעם אחד אז מבצעים טיפול קולקטיבי לכל העכברים

    • הדברת פשפש המיטה ברמת השרון – פשפש המיטה הינו חרק שמגיע בדרך כלל לבתים על ידי טרמפ שהוא תופס עליכם או על החפצים שהבאתם הביתה , הדברת פשפשים ברמת השרון מתבצעת בשני שלבים : הראשון טיפול יסודי בקיטור ב100 מעלות לשריפת כל הבוגרים והביצים במיטה ומזרון ובכל החריצים בחדר , לאחר מכן מבצעים הדברה יסודית עם חומר הדברה ייעודי נגד פשפש מיטה מסביב לכל החדר ( רצפה קירות תקרה וכו' )
      חשוב להבהיר שהטיפול מאוד מסיבי ויש צורך להכין את הדירה מראש על ידי הטופס שהמדביר ישלח אליכם . 

    • לוכד חולדות ועכברים ברמת השרון – אנו מגיעים המון בכל שעות היום ובעיקר בלילות לבצע לכידה של חולדה או עכבר בבתים פרטיים או דירות , בדרך כלל העונה החזקה ביותר של החולדות לכניסה לבתים היא לאחר הגשם הראשון שכל המחילות שלהם מתמלאות במים והם מחפשים מקום חמים ונעים כמו המטבח שלכם , אנו שולחים לוכד חולדות מקצועי מבצעים לכידה באותו הרגע של החולדה או העכבר ולאחר מכן משחררים בשדה פתוח או שמבצעים לכידה על ידי מלכודות . 

    • פינוי פגרים – כאשר קמתם בבוקר והתחלתם להריח ריח של נבלה ואתם לא יודעים מאיפה או לחילופין כאשר קמתם בבוקר וגיליתם קיפוד או יונה מתה אצלכם במרפסת אתם תוכלו לצלצל אלינו לבצע פינוי של פגרים בכל שעה ובכל מקום אנו מגיעים ומפנים את הפגרים למטמנה או שריפת גופות בבית חולים הוטרינרי בבית דגן 

    • הדברה לעסקים ברמת השרון – בדרך כלל החרקים הנפוצים ברמת השרון בעסקים הם זבובים , תיקן גרמני, תיקן אמריקאי ונמלים אנו מציעים לכם אפשרות לבצע אצלינו אחזקה שוטפת לעסק על ידי הגעה פעם בחודש של מדביר מקצועי שינהל לכם את בעיות כל המזיקים בעסק מכל סוג , אנו מעניקים שירות בשעות שנוחות ללא פגיעה בשגרת העסק , לאחר מכן המדביר ינהל יומן הדברה ויציב במקום לצורך ביקורת של משרד בריאות המחיר הינו מוזל בהרבה יותר מאשר תזמינו מדביר לביקור חד פעמי וגם יהיה אפקטיבי יותר כי בעסקים תמיד יש מזיקים שמגיעים בגלל סניטציה ירודה או שמגיעים עם האספקה של המזון והשתייה 

הדברת יתושים ברמת השרון - האם זה אפשרי ?

ברמת השרון נפוץ מאוד כל הנושא של יתושים ולקוחות רבים מתלוננים שהם לא יכולים לשבת בגינה בלי לקבל עקיצות רבות במיוחד מהיתוש הטיגריס האסייני , היתוש ידוע בשל הצבע זברה המיוחד שלו שהוא שחור לבן כולם כבר בישראל מכירים אותו ויודעים כמה הוא ערמומי וכמה קשה להיפטר ממנו . 
כדי להיפטר מהיתושים ברמת השרון יש לבצע ריסוס על ידי חומר מסוג BUG בעל עמידות מפני תנאי חוץ כמו שמש וטמפרטורה ולרסס את החומר על גבי כל הצמחייה בגינה וקירות החיצוניים של הבית , בנוסף יש לייבש את כל המקורות מים העומדים בחצר החל מפקק של בקבוק ועד לדלי מים של מזגן וסוקולונטים שלא סופגים היטב את הנוזלים . 
מחיר הדברת יתושים על ידי מדביר מקצועי עם מערפל לכל שטח הגינה והבית נע בין 300-1000 ש"ח תלוי בגודל החציר והבית 

פינוי חתול מת ברמת השרון - גם כלבים ציפורים וחולדות

פעמים רבות אנו מקבלים קריאה של פינוי חתול מת ברמת השרון בחצר הבית או אפילו יונים שמתו בעליית גג ויש צורך לאיש מקצוע שיעלה ויפנה את כל הגופות. 
אנו מעניקים שירות פינוי פגרים 24 שעות ביממה לכל סוגי החיות וביניהם : כלבים , חתולים , יונים , חולדות ועכברים , ארנבים וחיות מחמד אחרות . 
את הפגרים אנו מעבירים לרשויות או לבי"ח הוטרינרי בבית דגן להטמנה מסודרת על פי חוק . 

לאחר הפינוי יש לבצע חיטוי יסודי על ידי מדביר מוסמך . 

מדביר מומלץ ברמת השרון - איך יודעים האם המדביר טוב ?

כולם מחפשים היום את המדביר הטוב ביותר שיעשה להם ריסוס ברמת השרון ללא סכנה לבני אדם לילדים קטנים לאישה בהריון או אפילו לבעלי חיים בבית ולכן כדי לדעת האם המדביר מומלץ עליכם לוודא תחילה על המדביר האם יש לו רשיון הדברה ומתי נגמר לו התוקף , האם הדביר מוגבל בחרקים שונים או שיש לו רשיון הדברה המתיר לו לווצע הדברה בכל מקום ולכל מזיק , האם יש למדביר חברה שהוא עובד בה ועומדת מאחוריו או שמה הוא מדביר מתחיל פשוט שיקח ממכם כסף על שכר לימוד בשבילו , ככל שהמדביר טוב יותר כך הוא יפתור לכם את בעיית החרקים מהר יותר וככל שהמדביר זול יותר כך הוא יעבוד עם חומרים זולים יותר !
קראו המלצות באינטרנט – היום בעידן שלנו הכל גלוי ואפשר לקרוא הכל על אדם מסויים או חברה על ידי חיפוש קצר בגוגל או אפילו תשאלו חברים ומשפחה האם הם מכירים מדביר מומלץ וטוב !

הדברה ברמת השרון

הדברה ברמת השרון מחירון

לכל מזיק יש את אופי וסוג ההדברה המומלצת עבורו, בנוסף לכך המחיר משתנה גם בהתאם למיקום ההדברה, שעה ומזיק. לרשותכם מחירי הדברה ברמת השרון:

תמונות מתוך הדברה ברמת השרון

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
בוגר בית הספר מקווה ישראל לחקלאות ובעל תואר בכלכלה וקיימות.
רוצים להתייעץ איתי ? 

חייגו עכשיו 054-8849445 

רישיון הדברה