להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

הדברת חולדות ועברים בבניין משותף

חולדה בבניין – מה עושים?

ליאור זליקובסקי מדביר מוסמך 2650

חולדה בבניין – מה עושים?
חולדות שמתחילות להיכנס לתוך הבניין יכולות לגרום נזק אדיר לדיירים ולבניין עצמו, אנחנו באילנית הדברות נסביר לכם כעת מה עושים שיש חולדה בבניין ? למה החולדות מגיעות? מה הם מחפשות? ואיך מדבירים חולדות בבניין משותף?

הדברת חולדות בבניין משותף

איזה חולדות יכולות להגיע אליכם לבניין?

בישראל יש 2 מינים שונים של חולדות: חולדה מצויה וחולדת החוף, שני המינים שונים לחלוטין ופועלים בצורה שונה:

חולדה מצויה היא חולדה עם זנב ארוך יותר, יכולת טיפוס מעולה, יכולת קפיצה ואוהבת מזון צמחי.

חולדת חוף היא חולדה גדולה יותר, עם כושר שחיה וכושר כירסום מאוד טוב, יכולה לעצור את הנשימה ולשחות מתחת למים כמה דקות, אוהבת מזון בשרי \ דגים.

כאשר מגיעים לטפל בחולדות בבניין משותף על המדביר תחילה להבין איזה סוג חולדות יש בבניין על פי תיאור מהלקוח, סימני גללים, מחילות ורק לאחר שהבין איזה חולדות יש בבניין עליו להתחיל לטפל.

הדברת חולדות בבניין

מה חולדות מחפשות אצלכם בבניין?

החולדה המצויה בדרך כלל תגיע אליכם הביתה דרך חלון או חורים בקירות, הם יכולות להגיע גם לקומה 30 (כן, המון פעמים הגענו ללכוד חולדות בקומות גבוהות) והם לרוב יחפשו מזון.

חולדות החוף יגיעו בדרך כלל לקומות הנמוכות (קומות קרקע עד קומה 2) הם יכולות לעלות דרך הביוב, לצאת מהאסלה או לחילופין לעשות מחילות מאוד ארוכות ולהיכנס דרך חור בקיר.
גם חולדות החוף יחפשו בדרך כלל מזון כשהם יכנסו אליכם לדירה.

חולדה בבניין? מה הנזקים שהיא יכולה לעשות?

כאשר החולדות מתחילות להתרוצץ בבניין זה יכול לעורר בהלה של כלל הדיירים, החולדות מעבירות מחלות רבות כמו עכברת, דבר אפטיטיס, צהבת וכו'. כמו כן לחולדות משני המינים יש שורש שן פתוחה ולכן השיניים שלהם גדלות בממוצע כל יום 0.4 מ"מ וכדי שהם לא יחתכו בחניכיים הם תמיד צריכות לכרסם דברים כדי לשייף את השיניים. לרוב החולדות פשוט יכרסמו לכם קירות או גרוע מכך הם יאכלו את חוטי החשמל של הבניין וזה קורה המון.

המלצות על הדברת חולדות בבניין

כדי להדביר חולדות בבניין צריך תחילה להבין האם מדובר בהדברת חולדות בבניין מאוכלס או הדברת חולדות באתר בניה או בבניין שעובר תהליך תמ"א.

שנית על המדביר להבין מיד מה סוג החולדות שיש בבניין  לדוגמה בית הגידול של חולדות החוף זה הביוב, בית הגידול של החולדות המצויות הוא בעיקר בסמוך לשורשים של עצים ולכן אם נניח תזמינו מדביר להדביר חולדות מצויות והוא ישים רעלים בביוב סביר להניח שהבעיה לא תיפטר.

איך מבצעים הדברת חולדות בבניין משותף?

כאשר אני בתור מדביר מוסמך מגיע לבניין אני תחילה עושה סריקה להבין איפה כל המחילות, איזה סוג חולדות יש, ומה המקורות מים מזון ומסתור שאפשר לצמצם כדי להימנע מחולדות בעתיד. אני מנחה את הלקוח בדיוק מה הפעולות המכניות שהוא צריך לעשות כמו סגירת ברזים דולפים, מי מזגנים שמטפטפים, מזון שהחולדות אוכלות, אילו חורים לסגור ואיזה ענפים יש לכרות וכו'.

לאחר מכן אני מציב תיבות האכלה מסביב לכל הבניין עם רעלים או לחילופין שם רעלים בבורות ביוב. לאחר ההדברה אנחנו שמים מודעת "אזהרה" לכלל הדיירים עם פרטי המדביר, מס' רישיון, טלפון אישי ופירוט העבודה שביצענו.

כמה עולה להדביר חולדות בבניין משותף?

המחיר להדברת חולדות בבניין משותף משתנה לפי הסיטואציה, אנחנו כמובן מתמחרים כל עבודה בטלפון ולא אוהבים להפתיע את הלקוחות אבל המחיר משתנה בהתאם למורכבות הבעיה, גודל הבניין ושעת ההגעה המחירים בדרך כלל נעים בין 350-600 ₪ לטיפול.

*עוד שירותים שתמצאו אצלנו

✔️ הדברת עכברים החל מ 350 ₪
הגעה תוך 30 דקות! 

✔️זמינות 24 שעות ביממה 
צוות מוסמך ומקצועי עם ניסיון של 30 שנה ! 
שירות בפריסה ארצית רחבה
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייג עכשיו : 
 

מידע נוסף על מכרסמים וחולדות

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat