הדברה בגג רעפים

הדברה גג רעפים

רעפים הינו מקום מאוד חמים יחסית סגור ויוצר מעין חממה נוחה מאוד למזיקים שונים. בבניות הישנות בעבר היו בונים את הגג רעפים ובין הדירה הראשונה לרעפים היה חלל גדול מאוד ששם היו שמים בדרך כלל מנועי מזגנים / דודים וכו'.

גג הרעפים בנוי עם חלל פנימי בשל הקושי בבניית צורתו, יוצרים שיפועים לצורך זרימת מי הגשמים בחודשי החורף ואת הדירות בונים עם תקרה רגילה כך שלמעשה הצורה מחייבת שיהיה חלל בין לבין. החמימות הרבה והלחות הגבוהה יוצרת חממה נוחה מאוד לחולדות וחרקים שונים. לכן בבתים עם גג רעפים יש צורך בשירות הדברת חולדות בגג רעפים ובהדברת מזיקים בגג רעפים וגם בהרחקת יונים והדברה של כיני יונים / קרציונים.

הדברת חולדות ותיקנים בגג רעפים

איך מגיעות חולדות לגג רעפים?

החולדה המצויה או בשמה השני " חולדת העליות " מאוד אוהבת לעלות לגגות רעפים ולרוץ ובכך לשגע את הדיירים כל הלילה. לחולדה המצויה יש כפלים בכפות הרגליים המאפשרות לה להגיע לכל גג רעפים לא משנה מה גובה הבניין. מעבר לכך ישנם פעמים שיש עצים גבוהים שנוגעים בבניין ופשוט מקצרות לה את הדרך היישר לדירה שלכם או לבניין.

מעבר לכך סיטואציות רבות שאנו נתקלים בהם הם כאשר הרעפים אינם סגורים ודיירים שומעים רעשים רבים והם חושבים שמדובר בחולדות אך לעיתים מדובר ביונים שמקננות לכם בגג אז לפני הזמנת מדביר עלו לגג וראו האם מדובר בחולדות, האם יש צואת חולדות והאם מקננות שם בכלל יונים.

הדברת חולדות בגג רעפים בצורה מקצועית?

תחילה חשוב להבין את הצורך של החולדות לעלות מעלה לגגות הרעפים, הם עולות לצורך מסתור בלבד מכיוון שאין להם שם אוכל ומים הם תמיד ירדו למטה.

כאשר מבצעים הדברת חולדות בגג רעפים אנו ממליצים לבצע פיזור של רעלים מסביב לבניין בקומה התחתונה בנוסף לטיפול בגג כי כאשר החולדות ירדו למטה לחפש מזון הם יפגשו את הרעלים הטעימים שלנו!

✔️ הדברה בגג רעפים החל מ 300 ₪
  ✔️ חומרים ירוקים מאושרים המשרד להגנת הסביבה ללא ריח וסימנים
אחריות מלאה בכתב על כל הדברה
לא פתרנו את הבעיה חוזרים ללא עלות !
✔️ זמינות 24 שעות ביממה 
צוות מוסמך ומקצועי עם נסיון של 30 שנה ! 
אפשרות להדברה ירוקה נגד נמלים באמצעות ג'ל ללא יציאה מהדירה 
שירות בפריסה ארצית רחבה
✔️לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייג עכשיו : 
 
הדברה בגג רעפים

סיכונים בהדברת חולדות בגג רעפים

פעמים רבות אנו נתקלים בסיטואציות שחולדות מתו בגג הרעפים ויצרו סירחון וריח של נבלה לכל דיירי הבניין למשך כמה ימים! (ניתן להזמין במקרים אלו שירות פינוי פגרים) כדי להימנע מאופציה זאת אנו ממליצים להזמין חברת הדברה מקצועית שיודעת לבצע את העבודה ובונה תוכנית אסטרטגית נכונה לטיפול בחולדות בגג רעפים.

מקרה שהיה לנו הוא שלאחר שהתרוצצו חולדות בגג רעפים הגיע מדביר לא מקצועי מחברה אחרת ופיזר ללקוחה רעלים על הגג , לאחר כשבוע ימים החולדות החלו למות ולהירקב בחום הגבוה של אוגוסט בגג . 

המקום היה משרד במרכז רמת גן והם פשוט היו חייבים לסגור את המקום בגלל הריח , לאחר שהגענו גילינו 3 פגרים של חולדות יחד עם רימות שהתחילו לאכול את הפגרים וניהיה על הגג קרנבל שלם בגלל חוסר מקצועיות של מדביר , במקרים כאלו שיש חולדות על הגג חשוב להבין שצריך לשים את הרעלים רחוק מהגג , להציב מלכודות על הגג כדי ללכוד את החולדות ולבנות תוכנית נכונה כדי טפל בבעיה . 

הדברת חולדות בגג רעפים על ידי הצבת מלכודות

כאשר יש חשש מפיזור רעלים שמה החולדה תמות בגג רעפים או בגג מעל הדירה אנו ממליצים לבצע פיזור של מלכודות מקצועיות עם חומרי משיכה חזקים כדי ללכוד את החולדות ולפנותם כאשר נתפסות.

הדברת ג'וקים בגג רעפים

תיקנים בשל הלחות והחום הגבוה גם מאוד אוהבים להימצא בגג הרעפים ופעמים רבות אנו נתקלים לאחר הדברה בכמות רבה של תיקנים שבורחים מהגג רעפים. כדי להימנע מתיקנים שיגיעו ויפתחו אוכלוסייה בגג רעפים אנו ממליצים לבצעה הדברה לבניין אחת לשנה ובמיוחד הדברה בבורות הביוב!

הדברת כיני יונים בגגות רעפים

היונים מחפשות מקום לקנן ולגדל את גוזליהם בשקט ובביטחה, לפעמים גגות הרעפים או רעפי האיוורור פתוחים ויונים מתחילות להיכנס ולהטיל ביצים. לאחר עזיבת הגוזלים את הקן כיני היונים מחפשים דם חם ומתחילים להתפשט ברחבי כל הגג ולהדביק את כל הבניין בימים בודדים.

ביצוע הדברה בגג רעפים לכיני יונים יכולה להיות פעולה קשה או קלה הכל תלוי בגישה שיש לגג, האם יש כניסה לעליית גג או שמה צריך לבצע עליה באמצעות סנפלינג או במת הרמה. (למידע נוסף על הדברת כיני יונים – קרציונים).

איך מתבצעת הדברה בגג רעפים?

אפשרות ביצוע הדברה בגגות רעפים יכולה להתבצע באמצעות ריסוס או פיזור אבוקות עשן, אבוקות העשן הינם גלילים דקים שנדלקים ואנו זורקים לגג וכל החרקים פשוט מתים מהעשן. פעולה זאת מומלצת לכיני יונים אך לדעתינו פחות לתיקנים מסיבה שההדברה לא שארתית ורק הורגת את החרקים הקיימים.

טיפ חשוב להדברת חולדות בגג רעפים :

כאשר אתם שומעים את החולדות רצות בגג רעפים ואין גישה להגיע אליהם כמו מצבים שיש הפרש של חצי מטר ואין גישה לעמוד בפנים אנו ממליצים להרים 4 רעפים אחד בכל פינה של הגג והצבת מלכודות "VICTOR" עם חומרי משיכה שומניים שיעמדו בתנאי החום של הגג ובנוסף חשוב מאוד לקשור את המלכודות מהסיבה שלפעמים אם החולדות גדולות ובוגרות הם מתות לאחר כמה דקות מהמלכודות ויש להם קצת כוח והם מושכות את המלכודות לפעמים במקומות שלא תצליחו להגיע ולכן עדיף לקשור את המלכודות ולא סתם להניח אותם … 

הדברה בגג רביץ

כאשר יש ללקוח גג רביץ מומלץ להימנע מלעלות על הגג מהסיבה שאיננו בטיחותי והוא רק שכבת טיח , יש מספר קורות בודדות שאפשר להתהלך עליהם אך גם אם תלכו עליהם יש סיכוי גבוה שתיצרו סדק בתקרה והתקרה הפנימית של הדירה תתחיל להתפרק . 
מעבר לכך הדברת חולדות בגג רביץ על ידי פיזור רעלים לא מומלצת מהסיבה שהחולדות יכולות למות במקום שאי אפשר להגיע אליו ותת]פתח לכם בעיית רימות בבית  . 

STUDY CASE הדברה בגג רעפים נגד חולדות שביצענו :

הגענו ללקוח בגבעתיים לאחר שהוא מתלונן על רעשים מהגג רעפים , עלינו וראינו שכל הרעפים סגורים וזה שלל לנו את האפשרות ליונים או עטלפים .
עשינו סיבוב מסביב לבניין וראינו שיש עץ מנגו מאוד גבוה עם פירות שנוגע בגג הרעפים , מתחת לעץ יש המון פירות רקובים על הרצפה וליד כמה מטרים יש ברז מים שנוזל . 
אז יש לחולדות מים , אוכל וגם מקום לנוח בו לאחר מכן …. אז בנוסף לרעלים שפיזרנו היה מאוד חשוב לבצע את כל המיגור של התופעה על ידי הזמנה של אינסטלטור שיתקן את הברז וגנן שיגזום את הענפים שנוגעים בבניין ושיאסוף את כל הפירות שעל הרצפה . 
מקרה כזה מראה לנו שלא תמיד הדברה תעזור אם הלקוח לא יבצע פעולות מניעה נוספות על פי הנחיית המדביר . 

הדברת חולדות ותיקנים בגג רעפים תמונות