להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

הדברת חולדות בביוב

ליאור זליקובסקי מדביר מוסמך 2650

בישראל יש 2 סוגים שונים של חולדות, חולדות חוף וחולדות מצויות אמנם הם נראות כמעט זהה אך הצורת ההתנהגות שלהם שונה לגמרי. חולדות החוף אוהבות לחיות בביוב ולכן אנחנו באילנית הדברות רוצים להסביר לכם איך מבצעים הדברה לחולדות בבור ביוב? מה הנזקים שהם יכולות לגרום? והאם אפשר להיפטר מהם לצמיתות? ליאור מדביר מקצועי ולוכד חולדות עונה על כל השאלות »

תוכן עניינים
הדברת חולדות בביוב​

חולדות בביוב - הכירו את חולדת החוף

חולדת החוף נקראת גם חולדה נורווגית, היא חולדה גדולה יותר מהחולדה המצויה, מאוד אוהבת להיות באזורים סמוכי ים / נחלים ואגמים. החולדה בעלת צבע שחור אפור עם בטן בהירה, זנב בקוטר של 30 מ״מ לא ארוך יותר מאורך הגוף. כפות הרגליים של החולדה בעלות קרום קטן המאפשר להם לשחות בצורה מיטבית ועם יכולת לעצור את הנשימה לזמן ממושך.

החולדה הנורווגית אוהבת לאכול מזון בשרי, מזון שומני, מזון על בסיס דגים וסביבת המחייה שלהם לרוב יהיה בקרקע במחילות ובורות ביוב.

הסכנות כשיש חולדות בביוב

מערכת הביוב נעה לאורך כל הארץ ויוצרת עיר תת קרקעית להמון בעלי חיים כמו חולדות נחשים תיקנים ועוד. מערכת הביוב מחוברת אצלכם בבית מהכיורים והאסלות בשירותים ויורדת עד לביוב של הבניין ומשם לביוב הראשי של הרחוב. כאשר אין זרימת מים הצינורות חלולים והחולדות מטפסות ועולות אליכם הביתה מהאסלה.

הרבה לא מבינים איך הם עולות אבל הצינורות חלולים הם פשוט נעזרות בגב וברגלים ועולות עד שמגיעות לאסלה ושם יש להם קושי של לעבור בסך הכל 30 ס"מ של מים.

ליאור מדביר מוסמך: ״אני בתור מדביר כבר המון שנים, הייתי בהמון סיטואציות שעלתה ללקוח חולדה מהאסלה, לפעמים הלקוח מסה לסגור את המכסה והחולדה כל כך עקשנית שהיא פשוט מכרסמת את הצינור השרשורי מאחורי האסלה, אם חולדה נחושה להיכנס היא תצליח לא משנה כמה תנסו למנוע ממנה״

הדברת חולדות בביוב

האם אפשר להימנע מחולדות בביוב?

בהחלט אפשר לצמצם את הסיכויים שהחולדות יגיעו אליכם אבל לצערינו אי אפשר לעצור את הטבע. הכל מתחיל בתחזוקה של העירייה בעיר, אם העירייה או חברת הדברה שמתחזקת את העיר מבחינת מזיקים תטפל בחולדות באזור הבית או הבניין שלכם לא יהיו לכם חולדות.

בנוסף יש מוצר חדש שסתום אל חזור שאותו מתקינים בתוך הבורות ביוב ביציאה של הצינורות 4 צול מהדירה שלכם והוא מונע מהחולדות מלהיכנס אליכם לדירה. בנוסף מומלץ להזמין אחת ל 3 חודשים מדביר מוסמך שיבצע הדברה בביוב.

הדברת חולדות בביוב

כאשר אנחנו רוצים להדביר חולדות בביוב, יש הבדל משמעותי אם צריך הדברת חולדות בבניין או בבית פרטי או דירה. אם אתם גרים בדירה בבניין על המדביר לרדת לבורות ביוב של הבניין לאתר את הבור ביוב של הדירה שלכם ולהציב שם רעלים מסוג אנטיקוגלנטים.

אם אתם גרים בבית פרטי המדביר צריך לפתוך את בורות הביוב שלכם ולתלות את הרעלים עם כבל פלדה כדי שהרעלים לא ישטפו. כאשר יש רעלים בבורות ביוב אין סכנה לבני אדם ולסביבה, אין מה לחשוש מריח של פגרים כי כמו שאתם לא מריחים או רואים את הצרכים שיורדים בשירותים כך לא תשימו לב מה קורה אחרי שלושה ימים עם החולדות בביוב.

עלות הדברת חולדות בביוב נע בין 300-600 ₪ תלוי במספר הבורות ביוב.

הדברת ג'וקים בביוב
✔️ הדברת חולדות בביוב החל מ 350 ₪
הגעה תוך 30 דקות! 

✔️זמינות 24 שעות ביממה 
צוות מוסמך ומקצועי עם ניסיון של 30 שנה ! 
שירות בפריסה ארצית רחבה
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייג עכשיו : 
 
עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מגדל עכברים במעבדה ומספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

הדברת חולדות בביוב​ ⭐⭐⭐⭐⭐

מידע נוסף על מכרסמים וחולדות

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat