להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

8 דרכים להדברת נמלים טבעית

נמלים יכולות להיות בעיה מטרידה, אבל שימוש בכימיקלים קשים כדי לשלוט בהן יכול להיות בעל השפעות שליליות על הסביבה, חיות המחמד ובני האדם. למרבה המזל, ישנן שיטות טבעיות רבות להדברת נמלים שהן בטוחות ויעילות.

הדברת נמלים טבעית היא פעולה מאוד נפוצה שתמיד אנחנו מנסים בחומרים שונים עד שזה מצליח, אנחנו באילנית הדברות מאמינים בלקוחות לטווח ארוך ולכן במאמר הבא נציג לכם את כל האפשרויות להדברת נמלים טבעית.

תוכן עניינים:
כל הדרכים להדברת נמלים טבעית ​

המטרה בהדברת נמלים - חיסול המלכה

כדי לחסל את המושבה של הנמלים עליכם לחסל את המלכה, המלכה יכולה להיות עמוק באדמה, בתוך הקירות ואפילו בתוך השקעים של החשמל. מלכת נמלים הן נקבות הרבייה במושבות נמלים. הן גדולות יותר מנמלים פועלות ויש להן כנפיים שהן משילות לאחר ההזדווגות. מלכת נמלה יכולה לחיות מספר שנים והיא אחראית להטלת ביצים, הבוקעות לכדי נמלים פועלות המבצעות משימות שונות כמו חיפוש מזון, טיפול בצעירים והגנה על המושבה.

מלכת הנמלים הן הבסיס של המושבה וממלאות תפקיד קריטי בהישרדותה. במינים מסוימים של נמלים, יכולות להיות מלכות מרובות במושבה, בעוד שבאחרים קיימת רק מלכה אחת. מלכת הנמלים היא חלק מרתק וחשוב במבנה החברתי של מושבות הנמלים. אם לא תחסלו את המלכה, כניראה שלא תעצרו את הנמלים!

כל השיטות להדברה לנמלים טבעית

לא כולם אוהבים לבצע הדברה לנמלים בשיטות הרגילות עם חומרים כימיים ומעדיפים תחילה לנסות הדברה טבעית. הנמלים הם הכובש הגדול בעולם והגיעו לכל מקום אפשרי בעולם וזה יכולה להיות עבודה מייאשת להיפטר מהנמלים.

אנחנו באילנית הדברות מאמינים בלקוחות לטווח ארוך ותמיד שמחים לעזור באהבה , ריכזנו עבורכם את מרבית השיטות היעילות שניסינו במהלך ה 30 שנות וותק שלנו בענף.

שיטות טבעיות להדברת נמלים

חומץ: נמלים לא אוהבות את ריח החומץ, ולכן ריסוס תמיסה של חלקים שווים של מים וחומץ סביב נקודות הכניסה יכולה להרתיע אותן מלהיכנס לביתך. בנוסף, אתה יכול להשתמש בחומץ כדי לנקות משטחים שבהם נמלים נכחו כדי למחוק את שבילי הריח שלהן. נסה לערבב חומץ ומיץ תפוחים כדי לחזק את המשיכה עם המתיקות.

שמנים אתריים: שמנים אתריים מסוימים כמו מנטה, עץ התה ושמן הדרים יכולים להרחיק נמלים. ניתן לערבב כמה טיפות מהשמן עם מים בבקבוק ריסוס ולהשתמש בו להתזה על משטחים וריסוס אזורים בהם נוכחות נמלים. כמו על המטבח,על השיש ובחדרי שירותים.

בורקס BORAX: בורקס הוא מינרל טבעי מ חומצה בורית שניתן לערבב עם סוכר ומים כדי ליצור משחה שנמלים יקחו לקן וירעילו את הקן. הבורקס יהרוג את הנמלים והסוכר ימשוך אותן. שיטה זו פועלת היטב עבור נמלים מחוץ לבית כמו בנאית ישראלית וקמפונית .

אדמה דיאטומית: אבקה טבעית זו עשויה משאריות מאובנות של אורגניזמים מימיים זעירים והיא בטוחה לבני אדם וחיות מחמד. מפזרים אותו סביב האזורים שבהם נמלים נמצאות, וזה מייבש את השכבה החיצונית של גופם ויפגע בשלדים החיצוניים שלהן, מה שיוביל להתייבשות ומוות.

קינמון: קינמון הוא דוחה נמלים טבעי שניתן לפזר סביב נקודות הכניסה כדי להרחיק נמלים. נמלים נדחות על ידי ריח של קינמון, וזה בטוח לשימוש בקרב ילדים וחיות מחמד.

פלפל שחור : פלפל שחור בעל ריח מאוד חזק , פיזור של פלפל שחור בעיקר בחצר בסביבת הקן ירחיק את הנמלים וימנע מהם התפשטות באותו מקום .

עלי מנטה: הנחת עלי מנטה סביב אזורים שבהם נמלים נוכחות יכולה גם לעזור להדוף אותם. אתה יכול גם לכתוש את העלים ולפזר אותם סביב נקודות הכניסה כדי ליצור מחסום שנמלים לא יעברו.

מיץ לימון: מיץ לימון הוא עוד דוחה נמלים טבעי. סחטו מיץ לימון סביב נקודות הכניסה או על משטחים שבהם נראו נמלים כדי להרתיע אותם מלחזור.אפשר גם להשתמש בקלימנסי.

סיכום – אקונומיקה נגד נמלים

לסיכום, שיטות טבעיות להדברת נמלים הן בטוחות, יעילות וידידותיות לסביבה. על ידי שימוש במרכיבים כמו חומץ, שמנים אתריים, בורקס, אדמה דיאטומית, קינמון, עלי מנטה ומיץ לימון, אתה יכול לשלוט בהתקפי נמלים ללא שימוש בכימיקלים קשים. נסה את השיטות הטבעיות הללו והיפרד מהנמלים המציקות לתמיד.

ואם לא תצליחו תמיד נשמח לתת שירות ולעזור לכם עם הדברה לנמלים מקצועית עם מדביר.

מחיר הדברת נמלים

כל לקוח שיגיע מעמוד זה ייהנה מהנחה של 5% ובנוסף גם הדברה לג'וקים עם אחריות מלאה! 

  • מחיר הדברה לנמלים לדירת סטודיו: 250 ₪
  • מחיר הדברה לנמלים לדירת 2 חדרים: 280 ₪
  • מחיר הדברה לנמלים לדירת 3 חדרים: 320 ₪
  • מחיר הדברה לנמלים לדירת 4 חדרים:320 ₪
  • מחיר הדברה לנמלים לדירת 5 חדרים: 370 ₪
  • מחיר הדברה לנמלים למשרד: 350-500 ₪
  • מחיר הדברה לנמלים לבית פרטי: 400-600 ₪
  • מחיר הדברה לנמלים לעסק: 350-700 ₪

שאלות ותשובות על הדברת נמלים טבעית

המון תבלינים מרחיקים נמלים , התבלינים חייבים להיות בעילי ריח חזק כמו עלי דפנה , קינמון , פלפל שחור ואפילו כמון!

 

אפשר לנסות את מגוון השיטות שכתבנו במאמר זה או לחילופין להזמין מדביר מקצועי , לצאת מהבית לשעה בלבד וליהנות מבית נקי מנמלים לכל השנה ! 

השיטה הטובה ביותר היא להשתמש בפתיונות גרנולר על כל העציצים שיש בבית .

המון לקוחות שלנו ניסו להשתמש בטלק נגד נמלים אך התוצאות לא היו מרשימות למדיי . 

הדברת נמלים טבעית
עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מומחה לנמלים ומספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

הדברת נמלים טבעית  ⭐⭐⭐⭐⭐

מידע נוסף על נמלים

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat