ריסוס למסעדה אחת לחודש
עסקי מזון נדרשים בכל חודש לבצע הדברה מהסיבה שהחרקים חוזרים בהמוניהם בכל חודש. אתם בטח שואלים את עצמכם איך התיקנים חוזרים כל חודש. התיקן הגרמני יוצא דופן מכלל התיקנים מהסיבה שהוא סוחב את התיק ביצים על גבו.
אם באספקת מזון קיבלתם תיקן אחד עם תיק ביצים סביר להניח שלאחר כמה ימים כל המקום שוב יהיה עם תיקנים, כמו כן מיותר לציין שמרבית התיקנים מגיעים עם האספקה של השתייה אך גם עם האספקת מזון מגיעים התיקנים היישר מהספק שלכם. בעסקי מזון תחלופת המוצרים נעשית בתדירות גבוהה וזאת הסיבה להתפתחות חוזרת של חרקים. כמו כן כל עסק מזון מייצר באופן יום יומי המון פסולת שזהו הסיבה העיקרית למשיכת מזיקים ומכרסמים.


























