הדברה בהוד השרון

הדברה בהוד השרון

מדביר מומלץ בהוד השרון 

הדברה בהוד השרון - להיפטר מהמזיקים לצמיתות עם חברת הדברה מקצועית!

מחפשים מדביר מהוד השרון שידע לפתור לכם את בעיית המזיקים במהירות ויעילות וישמור תוך כדי על בטיחות וגם על טיב ההדברה? נעים מאוד אנחנו חברת אילנית הדברות מספקים שירותי הדברה בהוד השרון לכל סוגי המזיקים והמכרסמים מכל סוג, רוצים לשמוע איך מבצעים הדברה ירוקה בהוד השרון? עבור אילו מזיקים נהוג לבצע הדברה בהוד השרון? כמה עולה הדברה בהוד השרון עם מדביר מקצועי ואיך בוחרים חברת הדברה מומלצת המשיכו איתנו »

ריסוס לבית לחצר או לעסק בהוד השרון
✔️
הדברה דירה בהוד השרון החל מ 250₪
אחריות מלאה בכתב על כל הדברה
לא פתרנו את הבעיה חוזרים ללא עלות !
✔️זמינות מהיום להיום 
רעלים ירוקים באישור המשרד להגנת הסביבה
צוות מוסמך ומקצועי עם נסיון של 30 שנה !
הדברה ירוקה ללא סכנה לבני אדם ובעלי חיים
✔️לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייג עכשיו :
 

הדברה בהוד השרון ⭐⭐⭐⭐⭐

הדברה בבית חדש

מדביר בהוד השרון מהיום להיום במחיר הוגן

כשבוחרים מדביר בהוד השרון חשוב להסתכל על פרמטרים ספציפיים ולא רק על מחיר, אנחנו בענף ההדברה מגיעים לפתור בעיות מזיקים ואת הפתרון מגלים רק לאחר כמה ימים כך שבפועל לא תדעו אם המדביר שהזמנתם טוב כי זה שונה מטכנאי טלויזיה שמגיע לתקן תקלה והופ רואים אם הטלויזיה עובדת או לא. להתפשר על מדביר זול כניראה תהיה החלטה לא נכונה ולכן חשוב לבחור מדביר מקצועי שמהוד השרון ומכיר את כל נקודות התורפה של העיר ועובד בחברת הדברה מקצועית ומוכרת.

איך מבצעים הדברה ירוקה בהוד השרון?

הדברה ירוקה היא מושג שנתפס בשנים האחרונות עם משמעות לא נכונה, לקוחות רבים חושבים שהדברה ירוקה היא הדברה באמצעות חומרים שלא מסכנים חיי אדם ללא רעילות אך אנו נתקן אתכם ונאמר שהדברה ירוקה היא פעולת הדברה עם תכשירים ידידותיים לסביבה עם הרעילות הנמוכה ביותר שיש או ללא רעלים בכלל כמו הדברה מכנית ופיזיולוגית או מלכודות ופתיונות.

איך מבצעים הדברה ירוקה לנמלים בהוד השרון?

הדברה ירוקה לנמלים יכולה להתבצע ב2 סוגים שונים:
הדברה באמצעות ריסוס לבית:
מרססים חומר מסוג שהם המכיל ביפנטרין 10% ללא ריח וללא סימנים לאחר מכן, את החומר מרססים מסביב לכל קירות הבית ובכל מקום שיכול להוות חממה לנמלים ולאחר מכן יוצאים מהאזור לשעה בלבד ולא שוטפים את הרצפה ל 48 שעות.

הדברה לנמלים בהוד השרון עם פתיונות:
הדברה לנמלים באמצעות פיזור של גרגירים או פתיונות ג'ל שהנמלים לוקחות לתוך הקן ומרעילים את המלכה, אין צורך לצאת מהדירה בכלל ואין סכנה לבני אדם או בעלי חיים בכלל אך הפעולה ממוקדת ופותרת בעיה ולא תקפה לטווח ארוך.

ספרו לנו איזה הדברות בהוד השרון עשיתם בשנה האחרונה

הדברת תיקנים ( מקקים/ג'וקים) בהוד השרון ברחוב הפרדס :

הגענו לבית פרטי גדול עם 3 מפלסים וביצענו הדברה לתיקן אמריקאי על ידי ריסוס חומר מסוג דלתא סופר מסביב לכל קירות הבית ולאחר מכן יצאנו לחצר וביצענו הדברה בכל המעטפת החיצונית של הבית ובורות הביוב , עבור טיפול זה שילם הלקוח כ 450 ₪ ויצא מהדירה לשעה בלבד.

הדברת ג'וקים ותיקנים

הדברה לנמלי אש בחצר של בית ברחוב הדקלים הוד השרון

משפחה שלמה נעצת באופן קבוע בבריכה שבחצר ביתם ולכן קראו לנו לבצע הדברה לנמלות אש אז שלחנו את ליאור המדביר שלנו שתחילה ריסס את כל החצר לקטילת מחצית מהאוכלוסייה ואז פיזר פתיונות מורעלים מסוג גרנולר בכל שטח החצר, לאחר מכן עצרנו את ההשקייה של הגינה ל48 שעות שהחומר לא יתמוסס וכך למעשה פתרנו את הבעיה ללא סיכון חיי אדם או בעלי חיים – עבור טיפול זה גבינו כ 390 ₪.

הדברת נמלי אש

הדברה ולכידת עכברים בעליית גג ברחוב ז'בוטינסקי הוד השרון

בבניין מגורים בן 4 קומות הדיירים בקומה האחרונה שומעים בכל לילה המון רעשים של חולדות שרצות בגג ולכן קראו לנו לטיפול, כדי שהעכברים לא ימותו בגג ויסריחו את כל הדירות הצבנו כ 6 מלכודות בגג ולאחר מכן ביצענו פיזור של רעלים מסביב לכל שטח הבניין כדי לקטול את שאר העכברים וכך פתרנו את הבעיה, עבור טיפול זה שילמו כ 550 ₪ לכל דיירים הבניין יחדיו.

הדברת חולדות המלצות

הדברת נדלים בהוד השרון במשתלה

במשתלה במרכז העיר הלקוחות רואים באופן קבוע נדל ארסי ומאוד פחדו שאחד הלקוחות שלהם יעקץ אז הזמינו אותו והגענו לביצוע הדברה עם חומר ייעודי לאחר שעות העבודה כדי לקטול את כל הנדלים באזור ואת הביצים שלהם.

הדברת נדל ארסי

הדברת תיקן גרמני במסעדה ברחוב מורדי הגטאות הוד השרון

תיקן גרמני הינו חרק מאוד נפוץ במסעדות ומצריך הגעה אחת לחודש של מדביר מקצועי. במסעדה ביצענו הדברה לתיקן גרמני באמצעות פתיונות ג'ל ייעודי לתיקן גרמני, יישמנו את הג'ל בכל המטבח על גבי מכונות ומכשירי חשמל על ארונות ומחסני המזון, אין סכנה לבני אדם או למזון שמוכרים וכל הטיפול באישור המשרד להגנת הסביבה.

איך להרוג תיקן גרמני

הדברת פרעושים בגן ילדים ברחוב הסרגל הוד השרון

 לאחר חופשה של חג חתולה נכנסה והמליטה בחצר הגן גורים והפרעושים ירדו מהאמא והגורים לאחר שעזבו ונשארו כל הפרעושים בגן, לאחר שהילדים חזרו מהחופשה כל הילדים נעקצו מהפרעושים ולכן הגענו במהירות באותו היום וביצענו הדברה לפרעושים ירוקה ידידותית עם רעילות נמוכה לבני אדם מיועדת למקומות רגישים כמו גני ילדים וקטלנו את הבעיה עם תכשיר מסוג טמפריד ובתוספת IGR לקטילת הביצים.

הדברת פרעושים

הדברת טרמיטים בהוד השרון

טרמיטים בהוד השרון הוא נושא מאוד רגיש כי בשנים האחרונות הם התחילו להתפשט בכל העיר ובכל בית לאחר זמן מה מגלים את הסימנים לטרמיטים, לפני שרצים בבהלה להזמין הדברה לטרמיטים בהוד השרון חשוב להתייעץ עם חברה מקצועית שתאבחן את זסוג הטרמיט ואת שיטת הטיפול הייעודית לו כי ישנם טרמיטים שאוהבים להיות לדוגמא בקרקע וישנם טרמיטים שאוהבים להיות עמוד באדמה בחצר הבית ולכל לכל טרמיט שיטת טיפול שונה.

כשמבצעים הדברה לטרמיטים בהוד השרון אנו מגיעים ומבצעים קידוח של 4 מ"מ במרצפות הבית ומזריקים חומר ייעודי מסוג פראמיס לתוך הקרקע וסותמים את החורים לאחר מכן , אנו מעניקים אחריות מלאה ל 3 שנים על הדברת טרמיטים בהוד השרון – לא פתרנו את הבעיה חוזרים ללא עלות!

הדברת טרמיטים

הדברת פשפש המיטה בהוד השרון ברחוב סוקולוב

הגענו לדירה בת 4 חדרים לאחר שההורים חזרו מחו"ל וישנו בבית מלון שכניראה היה נגוע בפשפש המיטה, הזמינו אותנו לביצוע ניטור לפשפשים ולאחר שאבחנו שזה אכן פשפש מיטה שלחנו להם טופס הכנה מסודר איך להכין את הדירה והגענו וביצענו קיטור ב 140 מעלות ולאחר מכן הדברה לכל הדירה לאחר מכן הם קיבלו טופס התנהלות לאחר ההדברה וקיבלו אחריות מלאה על כל ההדברה לשנה שלמה וללא צורך בזריקת המזרונים והספות.

למידע נוסף על הדברת פשפש המיטה לחצו על הקישור.

הדברת פשפש המיטה

איך בוחרים מדביר מומלץ בהוד השרון?

כדי לבחור מדביר מומלץ אנו ממליצים לכם תחילה לבדוק ברחבי הרשת אילו מדבירים יש עליהם המלצות, דירוג באתרים שונים כמו איזי, גוגל, מדרג ופייסבוק.

אנו חברת אילנית הדברות פועלים בתחום ההדברה כ 30 שנה ללא מקרי בטיחות ועם אלפי ביקורות ולקוחות ממליצים, אנו מעניקים אחריות מלאה על כל עבודה ואם לא נפתור את הבעיה נחזור אליכם ללא עלות באופן הוגן ממש כמו שהיינו רוצים שבעלי מקצוע יתייחסו אלינו.

השאירו פרטים בטופס בתחית העמוד ומדביר מקצועי יעניק לכם הצעת מחיר וייעוץ!

שירותי הדברה בהוד השרון
עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
בוגר בית הספר מקווה ישראל לחקלאות ובעל תואר בכלכלה וקיימות.
רוצים להתייעץ איתי ? 

חייגו עכשיו 054-8849445 

רישיון הדברה