הדברת חרקי מזון

הדברת חרקי מזון

מדביר מקצועי עם רישיון לחרקי מזון לפרטיים ועסקים 

חרקי מזון הם חרקים מאוד נפוצים בישראל כי יש אקלים כל כך נח שהם פשוט מתפשטים בכל מקום אפילו במזון שאנחנו אוכלים, לפעמים שקונים מוצר נגוע בחרקי מזון לאחר כמה ימים כל הבית מתחיל להתפשט בחרקים ושהנגיעות גבוהה מאוד קשה להיפטר מהם לבד ללא מדביר מקצועי ברישיון, כעת נסביר איך אפשר להדביר חרקי מזון, מה ההכנות שיש לבצע והאם אפשר להיפטר מהם לתמיד.  המשיכו איתנו >>

תוכן עניינים :
הדברה לחרקי מזון

חרקי מזון הנפוצים בישראל

בישראל יש כמה סוגים שונים של חרקים שמאוד נפוצים שכמעט כל אחד בחייו יחווה סיטואציה איתם והם:

מלכודת עש המזון
✅ הדברה לחרקי מזון 
✅ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה 
✅ בפיקוח המשרד להגנת הסביבה מס' רשיון 2650
ללא סכנה לבני אדם ובעלי חיים
פריסה בכל הארץ ! 
זמינות מהיום להיום  
 

הדברת חרקי מזון ⭐⭐⭐⭐⭐

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

הדברה לחרקי מזון

ההדברה לחרקי מזון חייבת להיעשות רק לאחר שתמצאו את המזון הנגוע, אם לא תמצאו את השקית הנגועה סביר להניח שהבעיה לא תיפטר כי הם ימשיכו להתפתח אצלכם בבית.
תפקיד ההדברה היא לקטול את הבוגרים שכבר התפשטו בבית ולקטול את הביצים שהטילו אך יש גם ביצים ובוגרים שנמצאים בתוך שקיות המזון שלכם ובגלל זה אנחנו ממליצים לכם לעשות סריקה יסודית עוד לפני שאנחנו מגיעים.

באיזה מזון אפשר למצוא חרקי מזון?

כל חרק אוהב מזון אחר בצורה אחרת, לדוגמה עש הקמח ההודי יעדיף מזון קמחי וגרוס יותר כמו פפריקה לעומת חדקונית האורז שתעדיף מזון כמו אורז, שעועית וכו'
בכלליות חרקי מזון יעדיפו מזון יבש, טחון או לא טחון יכול להיות עוגיות, קטניות, קורנפלקס, תבלינים, פירות יבשים פיצוחים וכו'.

חדקונית האורז
תמונה : חדקונית האורז

איך מכינים את הדירה להדברה של חרקי מזון?

כדי להכין את הדירה לריסוס והדברה של חרקי מזון עליכם תחילה לרכז על השולחן ממש את כל המזון היבש שיש בבית, לא להוציא קופסאות שימורים או דברים כמו רסק עגבניות, רק מזון יבש או שתיה כמו אבקות חלבון, מטרנה וכו' בקיצור כל דבר אכיל או שתי ויבש!  

יש לרכז את כל המזון היבש שיש בבית בתוך שקיות ניילון סגורות כדי למנוע מהחיפושיות להתפשט ואחת ליומיים שלושה יש לבצע סריקה לבדוק אם יש התפתחות במזון.

האם חרקי מזון מזיקים לנו לבריאות?

לאכול חרקים זה אף פעם לא בריא וגם לא כל כך טעים.. ברור שלא בריא לאכול את החרקים כי אי אפשר לדעת איפה הם היו לפני כן ואילו מחלות הם עלולים להעביר אך אין סיבה לפחד יותר מדי כי לא מדובר בסכנה ממשית לחיים אלה במקסימום תגובות לגיטימיות של כאבי בטן בחילות והקאות. מעבר לכך שעל פי ההלכה אכילה של מזון נגוע בחרקי מזון איננה כשרה ולכן חשוב מאוד לבצע סריקה יסודית במזון היבש בבית אם ראיתם חיפושית או פרפר.

הנחיות לחרקי מזון

איך מדביר מקצועי מבצע הדברה לחרקי מזון?

כאשר אנחנו מתאמים הדברה לחרקי מזון אנחנו תחילה מסבירים ללקוח איך להכין את הדירה כדי לייעל את התהליך ולזרז את הפתרון על ידי אסיפה של כל המזון היבש שיש בבית וסריקה יסודית למזון הנגוע. יחד עם הלקוח אנחנו מנסים להבין איפה התחילה הבעיה ולאחר מכן אנחנו מבצעים הדברה בכל האזור הנגוע, בתוך הארונות, על קירות ובכל מקום שיכול להוות חממה לחרקים.

החומר שאיתו אנחנו עובדים הינו מיקרוקפסולרי עם שיחרור איטי לקטילה מיטבית של כל האוכלוסיה, יש לצאת מהאזור לשעה בלבד עד ייבוש החומר או לחילופין להיכנס לאחד החדרים שלא נגועים.

מלכודת לחרקי מזון

לחרקי מזון יש אופציה להציב מלכודות מיוחדות המכילות פורומונים כדי למשוך את הבוגרים למלכודת שיתפסו בדבק וכך למעשה אנחנו עוצרים את גלגול החיים שלהם אך זה לא יכול להוביל לפתרון מלא אם לא תמצאו את המזון הנגוע כי קצב ההתרבות שלהם מהיר יותר מקצב הלכידה ולכן זה רק תוספת לפתרון ולא יכול לפתור את הבעיה ללא הדברה מקצועית וסריקה יסודית.

האם אפשר להיפטר מחרקי מזון לבד?

בעיקרון אם תפסתם את הבעיה בזמן וזרקתם את המזון הנגוע ולא ראיתם במשך כמה ימים חיפושיות או פרפרים אז סביר להניח שפתרתם את הבעיה .. אך אם הזנחתם את הבעיה וחשבתם שהחרקים ייעלמו מעצמם והם התחילו לטייל בכל הבית אז במקרים כאלו רק מדביר מקצועי ומוסמך יוכל לפתור לכם את הבעיה.

חיפושית הקמח

כמה עולה הדברה לחרקי מזון?

ההדברה לחרקי מזון מתבצעת עם חומרים יקרים בעלי רעילות נמוכה לאדם והרבה יותר ידידותית מחומרים אחרים כמו של ג'וקים או נמלים, ההדברה לחרקי מזון מתבצעת עם חומרים מיקרו קפסולרים ונעה בין 350-450 ₪ לדירות סטנדרטיות.

רוצים לדעת כמה תעלה לכם הדברה לחרקי מזון ? בניהו עבורכם מחירון מדויק : 

 

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מומחה לחרקי מזון ומספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

רישיון הדברה

עמודים נוספים בנושא חרקי מזון :

הדברה לחדקונית האורז

הדברה לחיפושית הקמח

הדברה לחיפושית הטבק

הדברה לאורזית משוננת חזה