להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

נמלים מעופפות עם כנפיים

הדברת נמלים מכונפות

כולם מכירים את הנמלים הרגילות שמתהלכות בטור ארוך אך לפעמים צצות להם מאות נמלים עם כנפיים וכולם מתחילים להיבהל אולי הם טרמיטים אולי זוהי בכלל המלכה של הנמלים או לחילופין נמלים מכונפות מסוג קמפונית פולחת, במאמר הבא נסביר לכם הכל על נמלים מכונפות ואיך הם מגיעות אליכם ואיך אפשר לטפל בהם?  המשיכו איתנו »

תוכן עניינים :
נמלים מעופפות עם כנפיים​

נמלים עם כנפיים / נמלים מכונפות – מי אתם?

בישראל יש תופעה שנקראת מעוף כלולות שמתבצעת לאחר הגשמים הראשונים בישראל, במעוף כלולות יוצאים כל הנמלים המכונפים אלו עם איברי התעופה ומחפשים את בן או בת הזוג שלהם. למעשה מתבצעת מעין חתונה של נמלים מכונפות באוויר וכל זוג נמלים נכנס לאחת הדירות ומתחיל לבנות קן חדש.

לחילופין יש את הטרמיטים שחלקם גם מכונפים ולפעמים אנשים מתבלבלים בין הטרמיטים לנמלים, בהמשך המאמר נרחיב מה ההבדלים בין נמלים מכונפים לטרמיטים . הנמלים המכונפים האחרונים שמגיחים בדרך כלל בחודשים יולי – ספטמבר הם כמפונית פולחת שהם נמלים גדולות ומכונפות שדומות מאוד לנמלת הקציר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

מה ההבדל בין נמלים עם כנפיים לטרמיטים?

בדרך כלל העונה של הנמלים המכונפות והטרמיטים באותם החושדים והמון מתבלבלים בין נמלים מכונפות לטרמיטים, יש אפילו מדבירים שמפחידים ומלחיצים את הלקוחות מטרמיטים שזה בכלל נמלים.

ההבדלים העיקריים בין נמלים עם כנפיים לטרמיטים הם:

  • מחושים – המחושים של טרמיטים ישרים כמו אנטנות לעומת הנמלים שהם מכופפים בצורה של האות ו'
  • פלג גוף – פלג גוף מחולק ל-3 סיגמנטים
  • כנפיים – זוג כנפיים שמכסות את הגוף וסימטריות וארוכות .
ההבדל בין נמלה מול טרמיטים

נמלים עם כנפיים מתי הם מגיעות?

בדרך כלל הנמלים עם הכנפיים יגיעו אליכם בחודשים מרץ – מאי לאחר הגשמים הראשונים, הטרמיטים יגיחו גם בחודשים הללו ואף יישארו עד אוקטובר והקמפונית הפולחת תהיה פעילה יותר בחודשים יוני יולי ממש בשיא הקיץ אף שהעונה המיטבית לנמלים רבות היא האביב.

אם תצאו לאחר הגשמים הראשונים תוכלו לראות עננים שחורים של נמלים שיוצאים למסע זיווג כמו בסדרה חתונמי. לאחר ההזדווגות באויר הזכרים ימותו וישארו רק המלכות הנמלים מרגישות את הלחות שבאוויר, מבינות שהם חייבות למצוא מקום לזיווג מוגן מפני הגשם ושיהיה מספיק עמוק באדמה או בקיר כדי לשמור על טמפרטורה אופטימלית להתפתחות הביצים.

דבר נוסף שלא הרבה יודעים זה שהנמלים הגדולות עם כנפיים מאוד אוהבות עצים ברוש ועצי אורן ולפעמים כשהענפים של העץ נוגעים בבניין הם פשוט מגיעות ישירות אליכם לדירה על ידי טיפוס עם הענפים וכניסה מהחלונות. פעמים רבות אנחנו פותחים את תריס הגלילה בחלונות ומגלים קן ענקי של נמלים אדומות עם כנפיים שפשוט בנו קן מטורף בתא של התריס כי הטמפרטורה שם נעימה, הם יחסית מוגנים מפני תוקפים ואף אחד לא מפריע להם שם. (להדברת נמלי אש אדומות)

קמפונית פולחת

מדוע הנמלים האדומות עם הכנפיים מגיעות דווקא אליכם?

לפעמים אתם יכולים לשבת בסלון ולראות מאות של נמלים מכונפות שמתחילות להיכנס אליכם מהחלונות ואין לכם מושג למה, סביר להניח שאם זה בחודשים יוני יולי זה בגלל התאורה שיש לכם בבית, הקמפונית הפולחת מאוד אוהבת להימשך לאור לבן, כמו כן הטמפרטורה שיש אצלכם בבית אולי אופטימלית ונעימה יותר מאשר בחוץ ולכן אנחנו ממליצים כאשר יש לכם מתקפה של נמלים עם כנפיים פשוט לסגור את החלונות, למצוא את הקן שסמוך לבית ולקרוא למדביר מקצועי.

מה עושים אם יש נמלים עם כנפיים שחודרות לבית?

הפעולה הראשונה שחייב לעשות היא להבין האם מדובר בנמלים ואם כן איזה נמלים או לחילופין האם מדובר בטרמיטים, תוכלו להתייעץ איתנו בוואטאפ בחינם במידה ואתם לא בטוחים מה יש לכם!

כמו כן לאחר מכן אנחנו ממליצים להזמין מדביר מקצועי שיגיע לעשות לכם בבית הדברה לנמלים. חייב שהמדביר יבין מה סוג הנמלים שיש לכם בבית ויאתר את הקן כי לפעמים אפשר לרסס את הבית היטב אבל אם לא ריססתם את הקן והמלכה סביר להניח שהם יחזרו מהר מאוד.

איך אפשר להימנע מנמלים עם כנפיים באביב ובקיץ?

הזמנה של חברת הדברה אחת לשנה בהחלט תדאג שלא יהיה לכם נמלים בבית, אך אם טרם הזמנתם מדביר ואתם רוצים יחסית לשמור על הבית בטוח חשוב שהבניין יבצע הדברה ובמיוחד השכנים בדירת גן למטה, הרחיקו ענפים שנוגעים בבניין או בחלון של הדירה שלכם והקפידו על ניקיון הבית!

בנוסף סגרו היטב  את החלונות והציבו רשת נגד יתושים כדי למנוע כניסת חרקים מהחלונות. שימו לב שאין קנים של נמלים מתחת לדירה שלכם שעלולים להיכנס ובמידה ויש פנו אלינו לייעוץ מה עושים שיש נמלים עם כנפיים בבית.

הדברה של נמלים עם כנפיים איך היא מתבצעת?

יגיע מדביר מקצועי ומוסמך עם היתר הדברה מהמשרד להגנת הסביבה ויבצע סריקה מרחבית בתוך הבית ומחוצה לו כדי לאתר את הנמלים ואת הקן, לאחר הבנה של סוג הנמלה המדביר יבחר את סוג הטיפול האפקטיבי בין אם זה פתיון ג'ל או פתיון גרגירים מסוג גרנולר או אפילו ריסוס היקפי בכל הבית עם חומר מסוג ספיר או טמפריד פורמולצייה מיקרו קפסולרית עם שיחרור איטי ללא ריח ועם יציאה לשעה בלבד ללא סכנה לבני אדם או בע"ח.

עלות הדברה לנמלים עם כנפיים בבית נע בין 300-600 ₪ תלוי בגודל הבית.

נמלים מכונפות אחרי הגשם
✔️ הדברת נמלים עם כנפיים החל מ 300 ₪
  ✔️ חומרים ירוקים מאושרים המשרד להגנת הסביבה ללא ריח וסימנים
אחריות מלאה בכתב על כל הדברה
לא פתרנו את הבעיה חוזרים ללא עלות !
✔️זמינות 24 שעות ביממה 
צוות מוסמך ומקצועי עם נסיון של 30 שנה ! 
שירות בפריסה ארצית רחבה
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייג עכשיו : 
 
עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מומחה לנמלים ומספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

רישיון הדברה

נמלים מעופפות עם כנפיים​ ⭐⭐⭐⭐⭐

מידע נוסף על נמלים

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat