להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

מה ההבדל בין עכבר לחולדה?

תוכן עניינים:
מה ההבדלים בין עכבר לחולדה ?

עכברים וחולדות שניהם ממשפחת המכרסמים אך הם שני מיני חיות שונות ויש להם הבדלים משמעותיים בגוף, בהתנהגות בחיים במשפחה ובכלל.

לפעמים מתבלבלים בין חולדה צעירה וקטנה לעכבר שדה גדול ובוגר כעט ליאור זליקובסקי מדביר מוסמך יסביר כיצד מבדילים בין עכבר לחולדה »

הכירו איך נראה חולדה

חולדה היא חיה גדולה מאוד בבגרותה מעכבר, החולדה כאשר בוגרת מגיעה לגודל של 30-40 ס"מ עם הזנב, בעלת גוון חום כהה ובהיר גם עם גחון בהיר אך יכולות גם להיות אפור כהה עם גחון אפור.

חולדת החוף מאוד אוהבת להיות גם בקרקע אך גם יכולה להגיע למקומות גוהים כמו קומה 2-3 על ידי טיפוס בצינורות.

חולדות החוף לרוב יסתתרו בביוב או במחילות סמוכות ברדיוסים של 500 מ"ר.

מה ההבדל בין עכבר לחולדה

מה ההבדל בין עכבר לחולדה ​⭐⭐⭐⭐⭐

הכירו איך נראה העכבר

העכבר צבעו חום כהה ובהיר עם מעט אפור ועם גחון לבן, גודלם בערך בין 3-10 ס"מ לא כולל את אורך הזנב הארוך בערך כמו גודל גופם. כפות הרגליים של העכבר קטנות מאוד אך בעלות קפיצה של כ 50 ס"מ לגובה, העכבר לרוב יעדיף לחיות בקרקע ולא לבנות את הקן במקום גבוה כמו עץ או גגות, כמו כן הם מאוד אוהבים להסתתר מתחת לשבבי עצים ישנים, חפצים ישנים ג'אנקיות, מתחת לערמות עצים סבך וכו'.

מה ההבדל בין עכבר לחולדה

גללים של חולדה

הגללים של חולדת החוף נראים כמו גרעין של זית, לחולדה מצויה הגללים יותר דקים עם צורה יותר מעוגלת כמו צורה של בננה. כאשר הגללים טריים הם בצבע שחור, כאשר תלחצו עליהם הם ימעכו ולא יתפוררו.

זיהוי גללים של חולדה או עכבר

גללים של עכבר

הגללים של עכבר גם שחורים אך מאוד מאוד קטנים , הם בגודל של מחצית גרגיר אורז, אם העכבר אכל רעל עכברים הגללים של העכברים יהיו באותו גוון של הרעל. בדרך כלל העכברים משאירים יותר גללים מאשר החולדה, 1-2 גללים כל 40-50 ס"מ לצורך סימון הליכה.

מה ההבדל בין חולדה לעכברוש

למעשה אנחנו ננפץ לכם מיתוס או גרוע מכך אולי הפסדתם בהתערבות אבל חולדה ועכברוש זה אותו הדבר, למעשה עכברוש זה מין שם ספרותי שהמציאו ושייכו בקונוטציה למכרסם גדול ומפחיד ולפעמים שרואים חולדה בוגרת גדולה שיכולה להגיע גם ל 500 גרם אנשים חושבים שזה עכברוש .

מה עושים כשמגלים עכבר או חולדה בבית?

אתם יכולים לנסות להילחם איתם לבד אבל חשוב שתזכרו שלא תמיד יש רק אחד, מצד שני החולדות והעכברים תמיד חוזרים, חשבתם שראיתם חולדה שברחה? תהיו בטוחים שהיא תחזור.

פנו אלינו לייעוץ מקצועי מה לעשות כשיש עכבר או חולדה בבית. צוות הלוכדים באילנית חברת הדברות מספק שירותי לכידה 24 שעות ביממה בפריסה ארצית תוך 30 דקות הגעה אליכם!

לוכד חולדות בפתח תקווה
עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למדבירים,
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

מה ההבדל בין עכבר לחולדה?​⭐⭐⭐⭐⭐

רישיון הדברה

מידע נוסף על מכרסמים חולדות ועכברים

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat