להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

מה חולדות אוהבות לאכול?

למה הם הגיעו דווקא אליכם לדירה או לעסק ומה הפתיון הכי טוב ללכידה?

ליאור זליקובסקי מדביר מוסמך 2650

ראיתם סימני גללים בדירה ואתם אולי חוששים שיש לכם עכבר או חולדה בדירה? במדריך הבא נסביר לכם בדיוק מה חולדות אוהבות לאכול למה הם הגיעו דווקא אליכם לדירה או לעסק ומה הפתיון הכי טוב ללכידה ובאיזה מצבים נשתמש בכל פתיון. המשיכו איתנו »

תוכן עניינים
מה חולדות אוהבות לאכול?​

מה חולדות אוהבות לאכול? תלוי בסוג החולדה

בישראל יש 2 מינים של חולדות: חולדה מצויה, חולדת החוף

לכל חולדה יש העדפת מזון שונה, סביבת מחייה שונה, כושר ויכולות שונות ולכן חשוב מאוד שלפני שאנחנו ניגשים ללכוד חולדה עם מלכודת או רעל להבין באיזה חולדה הגיע.

לדוגמה אם גיליתם סימני מחילות בסמוך לבורות ביוב אז סביר להניח שיש לכם חולדה נורווגית ולא חולדה מצויה. אם גיליתם סימני מחילות בסמוך לעצים, שורשים ובאדמה אז יכול להיות שיש לכם חולדה מצויה.

חולדת החוף:

חולדת החוף היא חולדה גדולה יותר מאשר חולדה מצויה, היא בעלת זנב קצר יותר ואוזניים קטנות יותר אך מהירה וגדולה הרבה יותר מהחולדה המצויה. הגללים של חולדת החוף הם יותר עגולים ודומים מאוד לגלעין של זית. חולדת החוף תאהב מזון יותר בשרי ושומני שבהמשך ניתן פירוט מה עדיף לשים לה בהתאם למלכודות.

חולדה מצויה:

חולדה יותר קטנה בעלת גוון אפור חום עם זנב מאוד ארוך ואוזניים גדולות, החולדה בעלת כושר טיפוס מטורף כמו קוף, אתם לא תאמינו לגבהים שהיא יכולה להגיע. כושר קפיצה למרחקים ולגובה ומאוד אוהבת טיפוס על עצים. לחולדה המצויה יש גללים יותר מעוגלים כמו צורה של בננה ויש לה העדפה חזקה מאוד למזון צמחי.

זיהוי גללים של חולדה או עכבר

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

איזה פיתיון הכי טוב לשים לחולדה (לפי מה שהיא אוהבת לאכול)?

השאלה הזאת אמנם נראית לכם פשוטה וקצרה אך יש המון מורכבות בפיתיון, שאני בתור לוכד חולדות מקצועי נכנס לדירה אני מבקש מהלקוחות פתיון שיש להם בבית, תמיד אני מוצא משהו שיכול לשמש אותי (אבל תמיד יש לי באופנוע לייתר ביטחון). למה אני לוקח מהלקוחות פיתיון? כי לחולדות יש העדפה למזון מסוים שיש אצלכם בבית.

לפני שאנחנו רצים להמליץ לכם על פיתיון חשוב מאוד לדעת איזה מלכודת לשים, אם זה מלכודות קפיץ שצריך פיתיון קשיח או לחילופין מלכודות דבק או מלכודות קפיץ עם מקום ייעודי למזון.


מה חולדות אוהבות לאכול

פיתיון לחולדה למלכודות קפיץ ומלכודות כלוב

יש הבדל עצום אם שמים את המלכודת בבית או במקום חיצוני, מלכודת עם פיתיון צריכה להחזיק יום יומיים תחשבו שאתם רוצים לשים משהו שלא ייתייבש מהר מאוד, צריך שיהיה פיתיון בעל ריח חזק, שיהיה שומני ולא ייתייבש מהשמש ויפוג לו הטעם והריח.

לחולדות יש כל כך הרבה אלטרנטיבות היום, הם יכולות ללכת לפח זבל ולאכול וולט ומקדונלדס, אם הם החליטו להגיע אליכם לדירה אל תתקמצנו עליהם, שימו פיתיון איכותי! אנחנו ממליצים על פיתיון למלכודות קפיץ וכלוב על קבנוס טבול בשמן של טונה. הקבנוס ישמור על טעם חזק למשך כמה ימים השמן ישמור על הקבנוס ויעשה אותו שומני וימשוך אליו גם חולדות מצויות שאוהבות צמחיות. אפשר גם לשים את הראש של האבוקדו טבול בשמן זית כדי שלא ישחיר ולתלות על המנוף של המלכודת.

לוכד עכברים בפתח תקווה

פתיון למלכודת דבק או מלכודות שיש מקום ייעודי לפיתיון

בדרך כלל במלכודות דבק איכותיות (לא אלה שעולות 2 ₪) יש חומר משיכה כבר במלכודות או לחילופין ריח חזק של חמאת בוטנים ולכן אין צורך לשים פיתיון למלכודות דבק, שאני ניגש ללקוח ואני מחליט לשים מלכודת דבק אז אני ישים רק במקומות שהם נקיים שאין אבק או חול כי אז המלכודת לא שווה כלום אם הרגליים של החולדה מאובקות, שנית אני ישים במסלול ההליכה הקבוע שלה כי מלכודות דבק נועדו להיות מלכודות תנועה ולא מלכודות פיתיון. אם בכל מקרה אתם רוצים לשים פיתיון במלכודות דבק או קפיץ עם מקום ייעודי לפיתיון אני ממליץ לשים מעט טונה והרבה שמן, בשמן ישמור על הטונה כמה ימים וידאג שהיא תישאר טרייה טעימה ובעלת ריח חזק.

לכידת עכברים במחסן בסופרמרקט בפתח תקווה

פתיון לחולדות גבינה צהובה – השקר הכי גדול של האנושות

כל לקוח שמתקשר להתייעץ איתי ישר אומר לי שהוא ישים גבינה צהובה, גבינת קשקבל או גבינה כחולה. לחולדות אין באמת העדפה לגבינות זה סתם מיתוס מטום וג'רי, הגבינות ללא ריח חזק ואינם מושכות מרחוק, הגבינות מתייבשות מהר מאוד.
שימו פתיון גבינה צהובה במלכודת ותחזרו למחרת בבוקר אתם תראו שהגבינה נהפכת להיות כמו חתיכת פלסטיק.

כרסום של פרי על ידי חולדה מצויה

למה החולדות מגיעות אליכם הביתה או לעסק?

בדרך כלל החולדות אם יש להם מזון מסביב הם לא יכנסו אליכם הביתה אלה אם כן משהו ממש הפריע להם, בדרך כלל אם נניח יש לכם מסעדה ומסביב הכל חנויות טמבור, בגדים אז ברור שהחולדות יילכו אחרי הריח כמו בחלילן מהמלין, אך בנוסף אם בישלתם בלילה וכל הבית ריח של בישול והשארתם חלון פתוח ואתם גרים באזור שורץ חולדות כמו ת"א לדוגמה אז יש סיכוי מאוד מאוד גבוה שהחולדות יכנסו אליכם הביתה בין אם זה מהחלון או מאחד החורים בקיר.

לסיכום – מדביר מסביר מה חולדות אוהבות לאכול

יש המון סיטואציות שונו ולכן אין פתיון אופטימלי לכולם, צריך להגיע לסרוק את השטח להבין איזה חולדה זאת ואז לטפל בהם. חולדות הם חיות חכמות מאוד, מקום 5 באינטיליגנציה מכלל החיות אז אל תחסכו לא על מלכודות ולא על פיתיון, אם ניסיתם כמה ימים ללכוד ולא הצלחתם אז ברור תזמינו אותנו ללכוד לכם וכמובן שלאחר שנלכוד גם נשאיר לכם מלכודות וגם נסביר ונלמד אתכם איך ללכוד לפעמים הבאות.

✔️ לוכד חולדות החל מ 350 ₪
  ✔️ חומרים ירוקים מאושרים המשרד להגנת הסביבה ללא ריח וסימנים
אחריות מלאה בכתב על כל הדברה
לא פתרנו את הבעיה חוזרים ללא עלות !
✔️זמינות 24 שעות ביממה 
צוות מוסמך ומקצועי עם נסיון של 30 שנה ! 
שירות בפריסה ארצית רחבה
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייג עכשיו : 
 
עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מגדל עכברים במעבדה ומספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

מה חולדות אוהבות לאכול?​⭐⭐⭐⭐⭐

רישיון הדברה

מידע נוסף על מכרסמים וחולדות

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat