להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

הדברת ג'וקים לבד בדרך טבעית – 5 שיטות להדברה ג'וקים לבד

חלום של כולם זה לחיות בבית נקי מג'וקים ולהרוג אותם בדרך טבעית ללא סכנה לבני אדם ובעלי חיים אחרים, בשנים הקודמות היה שימוש בחומרים מאוד חזקים כמו קרבמטים, זרחנים אורגנים וכו' והחלה התעוררות במודעות כלפי שימוש בחומרים יותר ידידותיים.

ליאור מדביר מקצועי עונה על כל השאלות במאמר הבא האם אפשר להרוג ג'וקים בדרך טבעית ואיך עושים זאת, המשיכו איתנו.

תוכן עניינים:
הדברת ג'וקים לבד בדרך טבעית

הדברה טבעית לג'וקים – השיטה הראשונה

ג'וקים מסוג תיקן אמריקאי או תיקן פסים חום הם ג'וקים שמאוד אוהבים סביבה לחה, הם לרוב יופיע אצלכם במקלחת או במטבח או לחילופין אם הגיעו מהחלון הם יחפשו מים מקור מים. ישנו מינרל קדום ונפוץ ששמו "אדמה דיאטומית" מינרל טבעי שמורכב מאצות חד תאיות. האדמה דיאטומית מייבשת את התיקנים כאשר מגיעים איתה במגע והם מתים לאחר כמה דקות.

כדי להרוג ג'וקים בדרך טבעית אתם יכולים לפזר אדמה דיאטומית מסביב לכל הבית ובכל האזורים הנגועים כדי לחסל את כל הג'וקים שבאזו .

*לשירותי הדברת ג'וקים »

הדברת ג'וקים בביוב

הדברת ג'וקים לבד – השיטה השנייה

המחשבה הראשונה של כל אחד כאשר רואה ג'וק בבית היא מיד להוציא מהארון תכשיר שקניתם בסופר ולרסס עליו. נכון האירוסולים למיניהם עובדים על הג'וקים ואכן הורגים אותם במהירות אך רק כאשר הג'וק מגיע במגע ישיר עם התכשיר, התכשירים הללו K301, K2001 ,K501 אכן פועלים והורגים.

 כך שחייב ומומלץ כאשר רואים מתקפה של ג'וקים בבית להזמין מדביר מקצועי שיחסל את כולם בהדברה ירוקה וידידותית.

הדברת ג'וקים לבד עם ג'ל פיתיון – השיטה השלישית

כאשר אתם קמים בלילה ומגלים מרבץ של תיקנים בבית חשוב להבין איזה ג'וק יש אצלכם, יש תיקן אמריקאי, תיקן פסים חום ותיקן גרמני ושלושתם פועלים אחרת ואוהבים להיות בסביבת מחיה שונה. לפעמים הלקוחות קונים ג'ל שמוצאים בסופר או בטמבוריה וחושבים שהם יכולים להילחם בטבע באמצעות מזרק נגד ג'וקים.

מעבר לכך שחשוב לקנות ג'ל פיתיון איכותי וטוב עם חומרי משיכה חזקים וחומר פעיל אפקטיבי יותר חשוב מזה זה לדעת איפה ליישם את הג'ל איפה למרוח ואיזה מזרק לקנות שיתאים לתיקן שיש אצלכם בבית.

בגלל שמאוד קשה לפתור את הבעיה לתיקן אמריקאי או תיקן פסים חום באמצעות ג'ל אנחנו מציעים תמיד ללקוחות לחסוך את הכסף על הג'ל ולהנות מהדברה בטוחה ללא ריח עם מדביר מוסמך ואחריות מלאה על הפתרון לג'וקים!

ג'וקים בתמי 4​

הדברת ג'וקים לבד עם תחנת פיתיון - השיטה הרביעית

בשנים האחרונות החלו חברות שונות בארץ ובעולם למכור תחנות האכלה המיועדות לג'וקים, למעשה זה קופסא קטנה ריקה ובפנים יש ג'ל פיתיון לג'וקים שם צריכים להגיע לקופסא, לאכול מהג'ל לקחת אותו חזרה לקן ולהרעיל את הקן.

תחנת פיתיון מכל סוג לא משנה סוג החברה יעילה אך ורק כאשר הקן הוא אצלכם בבית וזה לא רגיל, מרבית הבתים שאנחנו מגיעים לבצע בהם הדברה הקן בכלל בבורות ביוב והג'וקים עולים משם ולא מפתחים את הקן ממש בתוך הבית.

תחנות הפיתיון לדעתי בתור מדביר מוסמך עם עשרות שנים של ניסיון יעילות יותר לתיקן גרמני ולא לתיקן אמריקאי.

מהו קוטל ג'וקים הכי טוב שאפשר לקנות לבד?

הקוטל ג'וקים הטוב ביותר שתוכלו לקנות הוא לטאת כח שתטייל אצלכם בבית ותאכל את כל הג'וקים שיסתובבו, עכשיו ברצינות חשוב לנו להסביר לכם שאם יש לכם ג'וק אחד או שתיים בחודש אין צורך לבצע הדברה ואתם יכולים לקנות כל תכשיר בסופר שמכיל פרתרואיד (פרמתרין סיפרמתרין וכו').

אך אם אתם סובלים מהתקפות של ג'וקים ורואים כל ערב תיקן או שתיים אז לצערנו לא תצליחו להרוג את הג'וקים לבד בדרך טבעית ללא עזרה של מדביר מוסמך שיגיע ויבצע הדברה מסביב לכל הבית פנים+חוץ יחד עם ריסוס הצנרות ובורות הביוב וככה לדאוג לחסל כל תיקן שיש בבית למשך זמן של שנה ועד 5 שנים.

איטום חורים נגד הג'וקים – לא תמיד זה עוזר

לפעמים אנשים חושבים שהם יכולים לאטום את כל הבית ולמנוע מהג'וקים להגיע, למעשה הג'וק נראה בעיניכם גדול ועבה אבל כאשר הוא רוצה להיכנס לחריצים דקים הוא יודע להוציא את כל האויר מגופו ולהפוך להיות כמו טורטייה ולעבור דרך חריצים מאוד מאוד דקים.

המון לקוחות סוגרים ואוטמים את בורות הביוב כי הם חושבים שיוצאים מהם הג'וקים, לפעמים אטימה של בור ביוב תעשה לכם נזק חמור מכך כי כאשר אנחנו נגיע לבצע הדברה ולא נצליח לפתוח את בור הביוב אתם תישארו עם הג'וקים לתקופה ארוכה יותר עד שכולם יעלו מהביוב ויגעו בחומר.

לפני שאתם אוטמים את כל הבית במלחמה נגד הג'וקים פנו אלינו לייעוץ מקצועי מה באמת כדאי עבור הבית שלכם!  

חומץ נגד ג'וקים

ג'וקים באופן מפתיע מפתחים דחייה מהירה לחומץ, הוסיפו לכל שטיפה של הבית בדלי של 5 ליטר חצי כוס חומץ ו2 כפיות כורכום, חזרו על הפעולה פעמיים בחודש ובחודשי החורף אחת לחודש.

אתם תרחיקו לא רק את הג'וקים אלה גם את דג הכסף ואת מורית הבתים הנמלה הכי נפוצה בישראל.

אקונומיקה נגד ג'וקים

אקונומיקה היא חומר שידוע בחיסול של חיידקים ווירוסים וכל אחד יודע כמה חזק זה חומר אקונומיקה, אקונומיקה יעילה עבור מגוון רחב של חרקים אך נגד תיקנים היא לא ממש עוזרת. הפעולה היחידה שאקונומיקה עוזרת נגד ג'וקים זה שאם האזור יהיה נקי ומצוחצח אכן זה יפחית משמעותית את הופעת הג'וקים.

אז לסיכום נמליץ להשתמש באקונומיקה כחומר ניקוי ולא חומר הרחקה לג'וקים.

השיטה הטובה ביותר להרוג ג'וקים – סיכום

הדברת ג'וקים היום היא פעולה מאוד מאוד פשוטה כמעט כל בית מבצע אחת לשנה הדברה נגד ג'וקים, היום ההדברות לא מסוכנות בכלל לבני אדם ויש צורך לצאת רק לשעה אחת בלבד מהבית ואין ריח או סימנים כאשר תחזרו. כאשר מדביר מקצועי מטעמינו יבצע אצלכם הדברה אתם תקבלו תעודת אחריות מלאה על ההדברה שנבצע כך שאנחנו בהחלט נבטיח לכם שקט מהג'וקים.

בנוסף לכך תקבלו מאיתנו גם הדברה לנמלים ביחד עם ההדברה לג'וקים 😊

כמה עולה להדביר ג'וקים?

  • הדברה לדירת 2 חדרים – 300 ₪
  • הדברה לדירת 3 חדרים – 330 ₪
  • הדברה לדירת 4 חדרים – 350 ₪
  • הדברה לדירת 5 חדרים – 400 ₪
  • הדברה לבניין עד 4 קומות – 400 ₪
  • הדברה לבית פרטי  – 500 ₪
עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למדבירים,
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

הדברה לגוקים לבד בדרך טבעית⭐⭐⭐⭐⭐

מידע נוסף על ג'וקים

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat