להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

סקירה על מלכודות עכברים

איך בוחרים מלכודת עכברים? סקירה על מגוון מלכודות עכברים שיש בישראל

נכנסתם לחנות לקנות מלכודות עכברים ונתקלתם בשאלה, איזה מלכודת הכי טובה ללכוד עכבר או חולדה? איך כל מלכודת פועלת ואיך נבחר את המלכודת הטובה ביותר עבורנו? ליאור זליקובסקי לוכד עכברים מקצועי מסביר כעת על כל מלכודת עכברים שיש בישראל!

ליאור זליקובסקי מדביר מוסמך 2650

תוכן עניינים
סקירה על מלכודות עכברים​

סקירה על מלכודות עכברים

מלכודת עכברים קפיץ מסוג קרוקודיל

המלכודות הללו בדרך כלל מאוד רגישות, מה שתופס את המנוף האחורי הוא חתיכת פלסטיק מאוד מאוד עדינה פעמים רבות התפסן האחורי נשבר רק מהלחץ של המלכדות מהסיבה שהם מאוד חזקות ומאוד רגישות. פיתיון שמומלץ לשים במלכודות עכברים אלו זה טונה או ממרח פיתיון או חמאת בוטנים.

למלכודות יש מעין כוסית קטנה ייעודית להצבת הרעל, חשוב לשים את הפיתיון בדחיסות שיהיה קשה להם לגנוב. מלכודות קפיץ אלו יתאימו ללכוד חולדות ועכברים מכל סוג וגודל, היתרון במלכודות שהם קטנות ונמוכות ויכולות להיכנס לתיבות האכלה, מתחת לכל שידה ולהיכנס לכל פינה.

 

סקירה על מלכודות עכברים

מלכודות עכברים מסוג ויקטור

מלכודות עכברים אמריקאיות ומעולות שנותנות תוצאות ברחבי העולם שנים רבות. היתרון במלכודות אלו מאוד עמידות וחזקות ואפשר ללכוד איתם גם 100 חולדות עד שהם יהרסו. אפשר להציב אותם על קיר או מתחת לשידות ופינות חשודות.

החסרון המשמעותי במלכודות עכברים שמאוד קשה ללכוד איתם חולדות צעירות או עכברי שדה כי המנגנון לא רגיש, המלכודות מיועדות לחולדות יותר בוגרות וגדולות.

את הצבת הפיתיון עושים על תפסן הפיתיון הקדמי, מומלץ לשים חתיכה של קבנוס או נקניק לעטוף היטב את כל השפיץ הקדמי כדי שתהיה לחולדות התנגדות שילעסו את הפיתיון.

סקירה על מלכודות עכברים
השאירו פרטים ומיד מדביר יצור אתכם קשר לייעוץ

מלכודות עכברים מסוג כלוב

מלכודות עכברים הומניות מגיעות בדרך כלל בשני גדלים, גודל לחולדות וקטן יותר לעכברים. יש מלכודות עכברים מסוג כלוב עם מנגנון נעילה לאחר שהחולדה נלכדת, אך אם אין את המנגנון הבטיחות הזה חולדה בוגרת תצליח להימלט לכם מהמלכודת.

דבר נוסף שלקוחות לא יודעים שהחתיכת ברזל האחורית שתופסת את הפיתיון לפעמים מעוגלת מאוד ולכן החולדות מצליחות לגנוב את הפיתיון בלי להילכד. חשוב לשים את המנוף האחורי בצורה מאוד מאוד עדינה כדי שכל נגיעה הכי קטנה בפיתיון העכבר ילכד. אנחנו ממליצים לשים בפיתיון אבוקדו או נקניק סלמי תקוע היטב כדי שיצור התנגדות שהעכבר יגיע לאכול.

לוכד חולדות

מלכודות עכברים מסוג דבק

מלכודות עכברים שאסטרטגית הלכידה בהם היא על פי תנועה, בדרך כלל נציב את המלכודות צמוד לקיר באזור שאין בו לכלוך או אבק כדי שהרגליים של העכבר ידבקו למלכודת.

פעמים רבות הגענו ללקוחות שהציבו את המלכודות מתחת לשידה והיה מלא אבק שפשוט הרס את המלכודות. לא תמיד צריך לשים פיתיון כי מרבית המלכודות מגיעות עם ריח של חמאת בוטנים. חשוב לשים את המלכודות צמוד לקיר בדיוק במסלול ההליכה של העכבר.

אם מתחשק לכם לשחרר את העכבר חשוב לעשות זאת בסביבה נוחה לעכבר כמו שדה או חורשה, אפשר לשפוך על המלכודת המון שמן קנולה ולעזוב את העכבר שישתחרר לאט לאט מהדבק.

מלכודות עכברים מסוג שוקר

בשנים האחרונות הגיעו אלינו מלכודות עכברים מחשמלות שפועלות בכך שהמלכודת מחוברת לחשמל או על סוללות וכאשר העכבר נכנס ונוגע במשטח התחתון הוא למעשה עושה סגירת מעגל והעכבר מקבל זרם חשמלי של 5000W.

בדרך כלל במלכודות עכברים הללו שמים פיתיון כמו טונה על פקק פלסטיק בסוף המלכודות. המלכודות החשמליות מתאימות לאזורים סגורים מחוברים לחשמל שלא בתנאי חוץ, באזורים שהעכבר נהיה חכם וחששני מהמלכודות הרגילות של הפיתיון.

סקירה על מלכודות עכברים

מלכודות עכברים מסוג נדנדה

מלכודת עכברים מאוד חמודה שמתאימה רק לעכברים בגלל גודלה. המלכודת מגיעה בצורה של נדנדה שבקצה אחד שמים פיתיון ובקצה השני יש פתח, העכבר נכנס מהפתח וכאשר מתקדם לקצה של הפיתיון הנדנדה מתהפכת עליו והוא נתקע בצד השני. המלכודת נחשבת הומנית ולא פוגעת בהם אך מניסיוננו המקצועי מאוד קשה ללכוד איתם עכברים בגלל שלפעמים העכבר קצת חששן מלהיכנס לתעלה שכזאת.

סקירה על מלכודות עכברים

עלות לוכד עכברים מקצועי עם רישיון

עלות לוכד עכברים מקצועי נע בין 300-600 ₪

*עוד שירותים שתמצאו אצלנו

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מגדל עכברים במעבדה ומספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

סקירה על מלכודות עכברים​ ⭐⭐⭐⭐⭐

רישיון הדברה

מידע נוסף על מכרסמים וחולדות

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat