להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

כדורי נפתלין נגד חולדות ועכברים

ליאור זליקובסקי מדביר מוסמך 2650

עכברים וחולדות התחילו בשנים האחרונות להתפשט בכל רחבי הארץ ולהיכנס לאנשים לתוך הבתים, חמור מכך יש המון מקרי לכידות של חולדות ועכברים שאנחנו מבצעים במשרדים ובתי עסק, מה יכול להרחיק חולדות ועכברים? האם כדורי נפתלין עוזרים נגד עכברים וחולדות? ואיך מבצעים הדברה לעכברים וחולדות? ליאור מדביר מקצועי עונה על השאלות »

תוכן עניינים:
כדורי נפתלין נגד עכברים

כדורי נפתלין נגד עכברים וחולדות

נפתלין היא תרכובת חומרים אורגנים וארומטיים בעלי ריח חזק, הנפתלין ידוע בשימוש הנרחב להרחקת עש אך לאחרונה התחילו להפיץ כדורי נפתלין להרחקה של עכברים וחולדות. הנפתלין הינו בעל ריח חריף ומשמש גם כחומר חיטוי.  בתחילת שנות ה 90 פרופסורים רבים ברחבי העולם פרסמו מאמרים רבים נגד השימוש הביתי בנפתלין בגלל תכונותיו המסרטנים.  הנפתלין יכול לגרום מחלות רבות לחולדות ועכברים, ובעיקר קטרק , פגיעה באברי הרביה ואף עיוורון.

מנטה נגד עכברים וחולדות

לאחרונה ב 5 השנים האחרונות פרסם אגרונום מאוסטרליה את המחקר שלו בנושא שתילה של שיחי מנטה בסמוך למחילות רבות של חולדות בשדה. השורשים והעלים החזקים הפיצו ריח מנטה בכל השדה שהפריע קשות להתפתחות האוכלוסיה של העכברים ולכן הם נדדו לשדה סמוך הרחק מהריח.

ממחקר זה הוגבר השימוש בפיזור מנטה כנגד עכברים אך לאחר זמן מה העכברים והחולדות יכולים להתרגל לריח או שהשתילים יכולים להתייבש כך שהפתרון לא אפקטיבי לזמן ארוך.

כדורי נפתלין נגד חולדות ועכברים

חשיבות המכרסמים בעולם החי

אתם לבטח שואלים את עצמכם מדוע יש עכברים בעולם? מה המשמעות של החולדות שרצות אצלכם בבניין? לכל יצור חי ביקום יש משמעות ואיזון, יש לכל יצור חי את תרומתו הטבעית ולפעמים אנחנו לא יכולים להבין זאת. לגבי המשמעות המדויקת אפשר לדון על כך רבות ולכל אחת ואחד תהיה דעה שונה בנושא.

דעתי האישית כמדביר מקצועי שנלחם בהם ובמקביל מגדל חולדות ועכברים כבר 25 שנה, שאם לא היו חולדות סביר להניח שהייתם סובלים מהרבה יותר חרקים, חלק מהמזון של החולדות הוא גם חרקים.

החולדות אוכלות את החרקים, חתולים אוכלים את החולדות ובמדינות מסוימות גם את החתולים יש מי שיאכל, יש שרשרת מזון הכרחית מאוד וחשובה לאיזון ביקום.

הרחקת חולדות בצורה טבעית

יש חומרים טבעיים שאפשר למצוא בכל בית, חוש הריח של החולדות ועכברים הרבה יותר מפותח משל בני האדם. מה שיפריע לכם סביר להניח שיפריע להם פי 5 לדוגמא פתרון מאוד יצירתי שמצאתי לפני כמה שנים הוא פיזור של פלפל שחור טחון בסמוך למחילות של החולדות. זה פשוט שיגע את החולדות היה להם כל כך קשה לנשום שהם פשוט חפרו פנימה את המחילה עד שעברו לבית הסמוך.

שיטה נוספת היא פשוט שינוי הסביבת מחייה שלהם, סתימת חורים ומחילות, צמצום מקורות מזון והכי חשוב צמצום מקורות שתייה.

הדברת חולדות ועכברים מקצועית

כדי להדביר חולדות ועכברים עליכם להזמין את אחד מלוכד העכברים שלנו שיגיע ויבצעו סריקה אצלכם ויבחנו את דרכי הכניסה והיציאה של המכרסמים. לאחר מכן המדביר יציב מלכודות ורעלים מסביב לכל האזור. במקרים בהם אתם ממש רואים את החולדה שנכנסה בזה הרגע לדירה צרו איתנו קשר במהירות כדי שנגיע אליכם תוך 30 דקות ונלכוד את החולדה או העכבר בידיים!

לוכד חולדות ביבנה

כדורי נפתלין נגד חולדות ⭐⭐⭐⭐⭐

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445 

מידע נוסף על מכרסמים וחולדות

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat