ספריי נגד טרמיטים או ג'ל – איזה חומר לטרמיטים יעיל ?

ספריי נגד טרמיטים - האם אפשר להיפטר מהם לבד?

טרמיטים ידועים כאחד המזיקים ההרסניים ביותר שעלולים לגרום נזק משמעותי למבני עץ, רהיטים ואפילו בתים. הם ניזונים מתאית, פחמימה שנמצאת בצמחים ובעץ, מה שהופך אותם לאיום על כל מבנה עץ. לכן, חיוני לנקוט באמצעים להדברת טרמיטים אלו לפני שהם גורמים לנזק בלתי הפיך לבית . 

בשנים האחרונות המון חברות משווקות חומר נגד טרמיטים בתואריות של ספריי או ג'ל אך כמו בכל תחום לא כל המוצרים יעילים ולא כולם פותרים את הבעיה , לפני שאתם רצים לרכוש ספריי נגד טרמיטים חשוב שתדעו כמה דברים חשובים על טרמיטים ואיך אפשר להיפטר מהם לצמיתות המשיכו איתנו >>>

מדביר מוסמך

תוכן עניינים:
חומר לטרמיטים - ספריי או ג'ל ?

ספריי נגד טרמיטים

כעיקרון כמעט כל חומר יכול להרוג את הטרמיטים שיבואו איתו במגע אבל חשוב לפני שאתם הולכים לרכוש ספריי כחומר נגד טרמיטים לוודא אם אכן החומר מיועד כנגדם או שהו בכלל קוטל חרקים אחרים . מרבית הספריי שתקנו נגד חרקים אינם שארתיים ויעילים רק בריסוס ישיר על הטרמיטים
האירוסול לא נשאר באוויר ומתפרק מהר מאוד כך שאם אחרי שעה יגיעו טרמיטים חדשים הם לא יפגעו מהספריי .

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

ג'ל נגד טרמיטים

הג'לים שמשווקים נגד טרמיטים לציבור הרחב יעילים יותר לנמלים מאשר לטרמיטים ולא תמיד יפתרו את הבעיה אם הנגיעות גבוהה ועמוקה באדמה , הג'ל נגד טרמיטים פועל על מערכת הקיבה שלהם כשהם לוקחות את הג'ל אוכלות אותו ולאחר כמה דקות מתות  , הג'ל הרבה יותר יעיל מאשר ספריי כי הוא יותר שארתי לזמן ארוך ולא מתפרק לאחר כמה דקות בודדות .

ספריי נגד טרמיטים - האם אפשר לרכוש ולטפל לבד ?

ישנם בשוק המון תכשירים שונים שמשווקים אותם נגד טרמיטים או חרקים נוספים כמו K2000 או דברים בסגנון אך שום ספריי נגד טרמיטים לא באמת יעיל והם טובים רק למי שמשווק אותם ולא באמת יפטרו לכם את הבעיה שוב מהסיבה שאי אפשר לדעת איפה הקן ואתם תהרגו רק את הפועלות אך השושלת תמשיך לפרוח מתחת לרגליכם .

סימני נגיעות טרמיטים
טרמיטים בבית

פתרון לטרמיטים לבד - האם זה אפשרי עם ספריי שקונים בסופר

הטרמיטים נמצאים מתחת לפני הקרקע כלומר הם נמצאים ברובם בחול שמתחת למרצפות או לחילופין אם זה טרמיטי עץ הם יכולים להיות בתוך המוצר עץ כמו ארון ולהשאיר רק את הקליפה החיצונית של המוצר, פעמים רבות הגענו לטפל בטרמיט עץ שנמצא במשקוף ולאחר שקילפנו מעט את המשקוף גילינו מאות אלפים של טרמיטים מסתובבים.
בגלל שמאוד קשה להגיע למלכה של הטרמיטים שיכולה להיות גם 5 מטרים מתחת לאדמה אז שום חומר לטרמיטים לא יעזור לכם מלבד לקרוא למדביר מקצועי שיגיע ויטפל בבעיה.

ג'ל לטרמיטים

אחד החומרים היעילים ביותר לשליטה בטרמיטים הוא חומר כימי בשם פיפרוניל. קוטל חרקים חזק זה פועל על ידי שיבוש מערכת העצבים של טרמיטים, מה שמוביל לשיתוק ולמוות. פיפרוניל יעיל מאוד נגד טרמיטים תת קרקעיים ויבשים כאחד, ויש לו אפקט שארתי ארוך, כלומר הוא ממשיך להרוג טרמיטים במשך שבועות או אפילו חודשים לאחר היישום. פיפרוניל נמצא בשימוש נפוץ בפתיונות טרמיטים, כמו גם בקוטלי טרמיטים נוזליים המושמים על האדמה סביב יסוד הבניין. עם זאת, חשוב להשתמש בפיפרוניל בזהירות, שכן הוא רעיל גם לבני אדם ובעלי חיים אחרים אם נבלע או נשאף בכמויות גדולות.
פיפרוניל מגיע היום במרבית המזרקי ג'ל שאפשר לרכוש אך לא כל מזרק ג'ל איכותי וטוב ובעל משיכה לטרמיטים ,כמו כן יש מספר מינים של טרמיטים וצריך להתאים את המזרק לטרמיט הספציפי  ולכן מומלץ להתייעץ עם מדביר מוסמך על שיטת ההדברה המתאימה עבורכם. 

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

חומר לטרמיטים שבאמת יעיל ופותר את הבעיה

החומר הטוב ביותר לטרמיטים שפותר את הבעיה הוא מסוג פרמיס , רק מדביר דרגה 2 מסוג " מבנים ושטח פתוח " רשאי לרכוש חומר זה , מדביר דירות רגיל איננו יכול לרכוש או לבצע הדברה לטרמיטים .
החומר פרמיס הוא תרכיז מאוד סמיך שלאחר הזרקתו הוא שארתי למשך כמה שנים כלומר הוא גם פותר את הבעיה וגם מבטיח שלא יחזרו הטרמיטים לפחות ל-5 שנים אם עושים עבודה יסודית .
כמו כן יש המון תכשירים למדבירים בלבד שיכולים לטפל בטרמיטים מקבוצת החומרים הבאה : 

שם החומר יבואן/יצרןחומר פעיל
אדמירלאדמה אגן בע"מ bifenthrin 7.9%
איזופטרהאר.פי.סי החברה להדברה - נס הרים fipronil 0.05%
אלפא ג'ל רימיfipronil 0.01%
טוטלסיקמקס בע"מ fipronil 0.5%
טרמינולתפזול תעשיות כימיות בע"מ fipronil 9.1%
טרמינטורתפזול תעשיות כימיות בע"מ imidacloprid 35.0%
נמסיס פיתיון רימיchlorfluazuron 0.1%
פרו ג'ל נמלים וטרמיטים תפזול תעשיות כימיות בע"מ fipronil 0.01%
פרמיס 350 לידור אלמנטס בע"מ imidacloprid 30.4%

פיתרון לטרמיטים לכל החיים עם מדביר מקצועי

כאשר מדביר מקצועי מגיע לטפל בבעיית טרמיטים בבית תחילה הוא יבצע קידוחים מסביב לכל הדירה צמוד לקירות חורים זעירים בקוטר 4 מ"מ ויזריק חומר רב כ2-6 ליטר לכל חור כדי לספוג את כל החול בחומר פעיל מסוג אימדכלוריד עם תכשיר בשם פרמיס או טרמינול , לאחר הזרקת החומר המדביר שלנו יסתום לכם את החורים בגוון שתואם למרצפות וינקה את כל האזור בצורה יסודית . 

שיטה נוספת להדברת טרמיטים היא שיטה חדשה ללא קידוחים באמצעות מערכת נמסיס – בשיטה זאת אנו נגיע ונבצע ניטור ובדיקה על הימצאות קן הטרמיטים , לאחר שנזהה את מוקדי הפעילות שלהם נציב תחנות שמכילות פתיונות לטרמיטים שיודבקו על הקיר. את התיבות יש למלא כל 60 יום בהתאם לנגיעות וכמובן להרטיב עם מים לא מזוקקים ולהימנע משימוש בתיבות או בפתיונות ללא כפפות . 
בשיטת הנמסיס היתרון הוא אין צורך לבצע קידוחים והיא בעלת תוצאות מדהימות אך יקרה מעט משיטת הקידוחים כי יש צורך לבצע מספר הגעות למילוי וניטור. 

שיטות אלטרנטיביות לטיפול בטרמיטים

זריקת המוצרים – אם זיהיתם טרמיטים ברהיט אתם יכולים בשלב הראשוני לנסות לזרוק את המוצר בתקווה שהטרמיטים לא הספיקו להתרבות ולהתרחב לשאר הדירה
אדמה דיאטומית – פזרו מסביב לכל האזור הנגוע אדמה דיאטומית , הטרמיטים ידועים בדחייתם של האדמה הבורית ויעדיפו לשנות כיוון לשכן ליד ..
חומץ – חומץ יכול לקטול את הטרמיטים כשהם באים איתו במגע , לחילופין אם ראיתם טרמיטים שיוצאים מהקירות אתם יכולים לשפשף את הקיר עם חומץ ולראות את התגובה של הטרמיטים .

אחריות על טרמיטים - האם זה משנה מהי תקופת האחריות

נגיעות טרמיטים מתגלה לאחר כמה חודשים ואפילו שנה , הסימנים לטרמיטים מאוד ברורים וקשה מאוד לחיות בבית בלי לשים לב אליהם ..
תקופת האחריות הנדרשת לטרמיטים היא לטווח של 24 חודשים כדי לוודא שאכן הבעיה נפתרה אך היינו בעבר במקרים מאוד מאוד חריגים שחזרו הטרמיטים לאחר שנתיים ולכן הרחבנו את תקופת האחריות שלנו ל-3 שנים מלאות כדי להיות באמת הוגנים עם הלקוחות .
חברות הדברה אחרות מעניקות אחריות ל-5 שנים ויש כאלו שיגידו גם ל10 העניין הוא שהסימנים יופיעו הרבה זמן לפני ולא באמת צריך אחריות ל-5 שנים כי הבעיה צריכה להיפטר בטווח של שנתיים מקסימום והחברות ההדברה שמעניקות אחריות מורחבת ל-5 לדוגמא הם מעלות את המחירים ומנסות לקנות אתכם כלקוחות ל5-10 שנים קדימה וזה לא באמת נחוץ .

כמה עולה הדברה לטרמיטים ?

המחיר להדברת טרמיטים שונה מדירה לדירה ומאזור לאזור ותלוי בסוג הטרמיט , גודל האזור , שיטת ההדברה , סווג החומר וכו'
חלק ממרכיב המחיר הוא האחריות וחצי השני הוא העבודה עצמה , אנו מעניקים אחריות ל-5 שנים ולכן חשוב לשני הצדדים לבצע הדברה טובה ולפתור את הבעיה לצמיתות …

רוצה לדעת כמה תעלה הדברה לטרמיטים  ?
מחשבון ההדברה שלנו ותוכלו לדעת כמה תעלה ההדברה לבית שלכם

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מומחה לטרמיטים ומספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

ספריי נגד טרמיטים או ג'ל? ⭐⭐⭐⭐⭐

רישיון הדברה