להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

האם טרמיטים מסוכנים

ממה צריך לחשוש כשמגלים טרמיטים בבית?

הטרמיטים הם חרקים זעירים דומים מאוד לנמלים בצורתם החיצונית וכאשר שומעים את השם שלהם מיד כל הלקוחות מתחילים לחשוש , מדוע כולם מפחדים מטרמיטים? האם הטרמיטים מסוכנים לבני אדם? במה הטרמיטים יכולים לפגוע? ואיך מטפלים בטרמיטים בצורה מקצועית מדביר מקצועי עונה על השאלות »

✔️ הדברת טרמיטים בבית עם מדביר מקצועי

  ✔️ חומרים ירוקים מאושרים המשרד להגנת הסביבה

אחריות מלאה בכתב על כל הדברה
לא פתרנו את הבעיה חוזרים ללא עלות !

✔️ פריסה בכל הארץ – הגעה מהיום להיום
 
צוות מוסמך ומקצועי עם ניסיון של 30 שנה !
✔️לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייג עכשיו: 
 

טרמיטים בבית⭐⭐⭐⭐⭐

האם הטרמיטים מסוכנים לבני אדם?

הטרמיטים אינם מזיקים לבני אדם כלל בשום צורה מלבד העצבים שהם יכולים לגרום לכם, הטרמיטים לא ידועים בהעברת מחלות ולעולם לא היה מקרה על העברת נגיף או תקיפה מצד טרמיטים לבני אדם.

הם אמנם שוכני שלום ולא פוגעים בנו אך חכו ותשמעו על הנזק שהם יכולים לגרום לבית שלכם ולרהיטים..

האם הטרמיטים מסוכנים לבני אדם

הנזק של הטרמיטים לבית ולרכוש

במה הטרמיטים יכולים לפגוע אתם בטח שואלים, הטרמיטים אוכלים עץ וניזונים למעשה מתאית שמצויה בעץ, הטרמיטים מאוד רגישים לאור יום ולתאורה ולכן הם תמיד נסתרים וכל הפעילות שלהם קוראת מתחת לאף שלכם בלי שאתם בכלל רואים אותם.
הטרמיטים אוכלים ארונות שלמים, משקופים שלמים, מטבחים, שולחנות, כיסאות, פסטרים וכל דבר שעשוי מעץ אך הבעיה העיקרית אצלהם זה שהם משאירים את הקליפה החיצונית של העץ וכך למעשה אתם מגלים את הנזק רק לאחר כמה חודשים או שנים..

מדוע כולם מפחדים מטרמיטים?

כולם מכירים את הטרמיטים בטח מארה"ב ומסדרות בטלוויזיה שרואים צוות של מדבירים מגיעים לבית פרטי ומכסים את כולו ומבצעים הדברה שנארכת כמה שבועות.

שנים רבות שבישראל לא מטפלים בדרך הזאת ולמעשה אין סיבה לחשוש כששומעים על טרמיטים. הטרמיטים הם לא חרקים כל כך איומים והנזק שהם יוצרים לא מאוד מטורף שחושבים על זה בצורה אחרת, בישראל מטפלים בשיטת קידוחים שנערכת כשעתיים שלוש ללא סכנה לבני אדם כלל.

הסיבה שמטפלים בארה"ב באמצעות כיסוי כל הבית היא כי מרבית הבתים שם בנויים מיסודות עץ ואי אפשר להזריק חומר לעץ כמו שעושים בישראל ולכן מבצעים איוד בגז כדי לחסל את הטרמיטים. הנזקים ליסודות הבית בישראל לא משמעותיות.

 

הדברת טרמיטים בחולון

איך לטפל בטרמיטים בצורה מקצועית עם מדביר מוסמך?

כשמזמינים מדביר מוסמך לטרמיטים חשוב לוודא שאכן יש למדביר מקצועי רישיון הדברה בתוקף , שהוא יודע בדיוק איך לטפל בטרמיטים ויש לו כמה שנים טובות של ניסיון בתחום.

מדביר לא מקצועי יכול לפוצץ לכם את הצנרת, לפוצץ מרצפות תשתיות ועוד
מדביר מקצועי צריך לקדוח חורים זעירים מסביב לכל המעטפת של הבית צמוד לקירות ובעדינות להזריק חומר לקרקע כדי ליצור מעטפת הגנה של חומר פעיל.

עלות הדברת טרמיטים נע בין 1000-3000 ₪ תלוי בגודל הדירה.

*מוזמנים להיכנס לעמוד מחשבון מחירון הדברה ולקבל הצעת מחיר מהירה למייל שלכם, בהתאמה לגודל הדירה שלכם »

מידע נוסף על טרמיטים

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat