להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

רכישת בית עם נזק טרמיטים

רכישת דירה היא השקעה גדולה וכנראה אחת החשובות שנבצעה במהלך חיינו. לפני סגירת העסקה, רוב הקונים הפוטנציאליים רוצים להכיר את מצבו של הבית. ביצוע בדיקת טרמיטים בנכס טרם רכישתו היא דרך חשובה להבין האם יש בבית עדויות להדבקה ונזקים בהווה או בעבר.

לאחר ביצוע בדיקה מקיפה בנכנס, אנו באילנית הדברות נדווח לכם על תנאי המבנה ביום הבדיקה וכמובן על הממצאים שנראו במהלך הבדיקה. אם נמצא זיהום או נזק, תוכלו לקבל הערכות לעלות לטיפול ותיקון. ניתן לנהל משא ומתן על עלויות אלו עם המוכר.

חלק מהקונים מופתעים מאוד שבבתים הבנויים מלבנים או בטון ישנן נגיעות או נזקים של טרמיטים. אך חשוב לזכור שגם בבתים אלו יש רכיבי עץ לרבות מסגרות וריצוף וכן רהיטים. בתי לבנים אינם עמידים לטרמיטים!

המשיכו איתנו »

מדביר מוסמך

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

תוכן עניינים:
רכישת בית עם נזק טרמיטים

האם יתכן ובתים חדשים מהקבלן יהיו עם נזקי טרמיטים?

בתים חדשים עשויים להיות רגישים להידבקות ולנזקים מטרמיטים לא פחות מבתים ישנים. הטרמיטים יפגעו בעץ הקיים בבתים חדשים שרק נבנו באותה קלות כמו בבתים ישנים יותר. אם הינכם שוקלים לרכוש בית חדש שנבנה לאחרונה, שאלו את המוכר האם הבית קיבל טיפול מנע נגד טרמיטים. יסודות חדשים יותר עשויים להיבנות מעץ עמיד לטרמיטים או להיות מטופלים בחומרים מיוחדים כדי להפוך לעמידים יותר.

רוכשים יכולים גם לבקש את היסטוריית הנגיעות של הבית. מדינות מסוימות דורשות מהמוכרים לחשוף את היסטוריה של נגיעות ונזקים של טרמיטים או חרקים אחרים. אחריות על טיפול נגד טרמיטים עשויה לעבור גם עם הבית מחליף ידיים, ולספק לקונים שקט נפשי.

בדיקת הנכס לפני רכישה היא השקעה קטנה אשר תיתן לקונה מידע טוב לגבי סממנים גלויים הקשורים להדבקה ולנזק של טרמיטים. מומלץ על סוכני הנדל"ן להציע בדיקה יזומה באזורים המועדים להתפשטות טרמיטים.

*למידע נוסף ולמחירון הדברת טרמיטים בבית היכנסו לקישור.

איך אפשר לדעת אם הבית נגוע ?

בדרך כלל אתם תוכלו לזהות סימנים שמאוד נפוצים לטרמיטים כמו טרמיטים חיים , תעלות בוץ או אפילו משקופים אכולים . 
שימו לב שהמשקופים באמת אכולים מטרמיטים ולא סתם מרטיבות כי זה מאוד נפוץ בבתים ישנים . 
כמו כן בעבר היינו מבצעים הדברה לטרמיטים אך ורק באמצעות קידוחים זעירים מסביב לכל המעטפת של הבית , לכן בית שעבר טיפול לטרמיטים סביר להניח שתראו את כל הסימני קדיחה מסביב לכל הקירות . 

מה עושים אם גיליתי שהבית נגוע בטרמיטים לאחר שקניתי

בתור מדביר מוסמך דור שלישי למשפחת מדבירים הייתי בהמון סיטואציות של ריבים בין המוכר לקונה של הנכס בנושא הטרמיטים . 
בדרך כלל כאשר הקונה של הנכס מגלה טרמיטים הוא מיד מתחיל להיבהל ולהתחיל לאיים בתביעות של הפרת חוזה , כאשר הולכים לבית משפט מאוד קשה להוכיח נגיעות של חרקים כי אנחנו מתעסקים בטבע . 
אך בית שנגוע המון שנים ולא אמר לקונים ולא ביצע הדברה חד וחלק שזה הפרת חוזה לדעתי וצריך להגיע להסדר עם המוכר . 
ההדברה לטרמיטים מחירה נע בין 2000-6000₪וזה לא סיפור כזה גדול ביחס למחיר הקניה של הבית ולכן אני ממליץ להגיע להסדר מאשר ללכת לתביעה . 

שאלות ותשובות נפוצות טרם רכישת דירה

שאלה: אני שוקל לרכוש בית שעל פי הדיווחים יש בו נזקי טרמיטים בשווי אלפי שקלים. מה שהייתי רוצה לדעת הוא:

  • עד כמה זה נפוץ שהטרמיטים חוזרים חזרה לאחר טיפול?
  • האם זה דגל אדום ולא לקנות את הבית הזה?
  • עד כמה נפוצה בעיית הטרמיטים?
  • האם נציג של אילנית הדברות שיגיע אליי הביתה, האם הוא יוכל לתת הערכה מדויקת של כמות הנזק המבני שכבר נגרם?

תשובה: מדבירי טרמיטים יכולים לפתור את הבעיה הקיימת ולכן אין סיבה לא לקנות את הבית. אנו באילנית הדברות יכולים לבדוק את הבית ולקבוע את היקף הנגיעות והנזק, אך אינם יכולים לקבוע את רמת הנזק המבני מבחינת שווי תיקון.

צרו איתנו לקשר ואנו נגיע לבדיקה מקיפה של הנכס ונחליט אם באמת יש לכם בעיות ונזקי טרמיטים, ולאחר מכן נדון בתוכנית טיפול הכוללת שתתאים לכם בדיוק.

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

סוגי הדברת טרמיטים

ישנם שלושה סוגים של הדברות מומלצות נגד טרמיטים:

הדברה של טרמיטים בקידוח – אנו מבצעים קידוח של חורים קטנים ברצפת הבית בקוטר של 3 מ"מ סביב כל הבית ומזריקים בחורים חומר הדברה ובכך מחסלים את מושבת הטרמיטים.

הדברה של טרמיטים בשיטת נמסיס אנו מציבים תיבות מיוחדות שמכילות פיתיון ליד מושבת הטרמיטים. הטרמיטים מגיעים לתיבות הללו ולוקחים את הפיתיון אל הקן ואל המלכה שלהם ובך מחסלים את מושבת הטרמיטים.

הדברה של טרמיטים בג'ל אנו מורחים ג'ל ייחודי בסמוך לתעלות בוץ של הטרמיטים. הטרמיטים מזהים את הג'ל ולוקחים אותו אל הקן והמלכה ובכך מחסלים את כל המושבה.

כל אחת מהשיטות המצוינות תהיה יעילה למצב אחר, תלוי ברמת הנגיעות וברמת התפשטותם של הטרמיטים אצלכם בבית. 

התקשרו אל חברת הדברות מקצועית המתמחה בטיפול כנגד טרמיטים. לייעוץ בכדי למנוע התפשטות רבה של טרמיטים בביתכם.

מחשבון הדברת טרמיטים

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מומחה לטרמיטים ומספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

טרמיטים בקיר בטון

מידע נוסף על טרמיטים

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat