להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

נזקי טרמיטים מתחת לריצוף הבית

תיקון נזקי טרמיטים המצויים מתחת לרצפה יכול להיות תהליך מסובך. טרמיטים לעיתים רחוקות מגבילים את הרס שלהם לחלק השטחי של הרצפה, מכיוון שהם מעדיפים בדרך כלל את העץ הרך יותר המשמש בתת הרצפה ורכיבים תומכים מתחת לריצוף הנראה לעין.

ריצוף מעץ יכול להימצא בצימרים, מחסנים, בתים מעץ, בתים עם מסגרות מעץ, בתים פרטיים עם רצפת פרקט, בתים עם רצפת פרקט למינציה, גלריות מעץ שלהם יש ריצוף, רצפות פרגולה ועוד.

המשיכו איתנו ונפרט על כל הנזקים האפשריים של טרמיטים ברצפת עץ »

מדביר מוסמך

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

תוכן עניינים:
נזקי טרמיטים מתחת לריצוף הבית

נזק לרצפת עץ

רצפות עץ עשויות להראות עדות לנזקי טרמיטים, למרות שלעתים קרובות הנזק אינו גלוי מיד לבעלי בתים. עם זאת, אם הנגיעה אינה מטופלת במשך מספר שנים, העץ עלול להיחלש ולצאת מכלל שימוש. טרמיטים נוטים יותר לאכול עצים רכים מאשר עצים קשים. אם מדביר מוסמך ומקצועי לטרמיטים יאשר שיש לך נזקים לטרמיטים סביב רצפת העץ, אז סביר להניח שיש לך נזק טרמיטים לעץ שמתחת לעץ, כולל תת הרצפה והתומכים.

רצפות עץ חורקות

חריקת יתר יכולה להיות עדות לנזק של טרמיטים לרצפה. נזקי הטרמיטים מחלישים את הרצפות במקום הנזק (למשל תומכים, משטחי תת רצפת ורצפה). רצפות מוחלשות רגישות יותר לתנועה. כאשר לוחות הרצפה זזים, הם עלולים לחרוק או לחרוק כאשר לוחות מתחככים זה בזה ובמסמרים.

*לשירותי הדברת טרמיטים מקצועיים צרו איתנו קשר עוד היום!

רצפות למינציה ופרקט

טרמיטים יכולים לפגוע בריצוף הבסיסי של פרקט למינציה. נזק שנגרם לפרקט הלמינציה על ידי נגיעות טרמיטים יכול להיראות דומה לנזקי מים טיפוסיים. הלמינציה תהייה שלפוחית וצניחה באזורים הפגועים. אם תיבדק מקרוב יותר, תתגלה רשת חלולה של מנהרות מתחת לאזורים סגורים. טרמיטים אף ידועים כלעוסים דרך הלמינציה ויוצרים חורים קטנים.

על מנת לטפל בנזק שנגרם לפרקט הלמינציה, לעיתים קרובות יש צורך לקרוע למינציה ישנה ולהניח ריצוף חדש. כאשר טרמיטים פוגעים ברצפת למינציה, לא ניתן לתקן את חומר הלמינציה.

סימני נזקי טרמיטים לפרקט למינציה נראים דומים לסימנים של נזקי מים. רצפת הלמינציה תבעבע במקומות מסוימים ותשקע במקומות אחרים. לאחר חקירה, ייתכן שתראה רשת חלולה של מנהרות מתחת לאזורים המעוותים הללו.

הדברת טרמיטים

צליל חלול

צליל חלול ברצפה עשוי להעיד על נזק לעץ שנעשה ע"י טרמיטים. כאשר טרמיטים אוכלים את העץ, הם יכולים ליצור חללים ברצפות, לוחות בסיס וקירות סמוכים. מדבירים מרבים להקיש על העץ כדי לבדוק אם יש צליל חלול כדי לעזור לקבוע אם יש נגיעות טרמיטים נסתרות או לא.

נזק קל לרצפת עץ (כמו עץ אלון) ניתן לתיקון בעזרת מילוי עץ. לאחר מילוי חורים וחומר המילוי התייבש, ניתן לשייף ולהכתים או לאטום. לעתים קרובות, לוחות אלון עם נזק טרמיטים צריכים להיות מוחלפים לחלוטין.

קורות רצפת עץ

קורות הרצפה הן מרכיבי המסגור של בית התומכים ברצפה. קורות רצפה שנחלשו מנזקי טרמיטים או שתוקנו בצורה שגויה עלולות לקרוס מתחת למשקל של רהיטים ומכשירים הנתמכים ברצפה. נזק לרכיבים מבניים, כמו קורות רצפה, לעתים קרובות יקר יותר מאשר נזק לרכיבים שאינם מבניים.

תיקוני תמיכה לרצפה יכולים להיות מסובכים. אם יש צורך להחליף קורות תמיכה, על קבלן לספק תמיכה זמנית תוך הסרת הקורות הפגומות. גם אם קבלן יכול להוסיף קורות תמיכה מבלי להסיר קורות פגומות, העבודה עלולה להיות מסובכת על ידי תעלות וצינורות שירות העוברים בין קורות התמיכה.

*למידע נוסף אודות נזקי טרמיטים למבנים היכנסו לקישור.

הדברת טרמיטים במודיעין

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

אריחי רצפה רופפים

כאשר טרמיטים פוגעים בתמיכות הרצפה, אריחים עלולים להשתחרר והרצפה עלולה להתחיל לצנוח. אריחי רצפה רופפים כסימן של טרמיטים יכולים להופיע על ידי הלחות הנוספת שהטרמיטים עלולים להכניס לרצפה. הלחות הזו עלולה לגרום לאריחים להתכופף ולהתגבש מה שעלול להוביל להתרופפות האריחים. ככל שהאריחים מזדקנים, ייתכן שהדבק לא יהיה חזק כל כך והחדרת לחות לגב עלולה לגרום לכשל של הדבק.

כאשר זה קורה, אפילו משקלו של אדם על האריח עלול לגרום לאריח להזיז ולהשתחרר. אריחים אשר משתחררים על ידי לחות הגורמים לכשל בדבק הם בדרך כלל רכים וגמישים, כגון אריחי הוויניל אשר מונחים במקום לאחר הסרת הסרט התומך במהלך הבנייה.

אריחים ישנים יותר שעשויים להיות עץ פרקט או עץ למינציה עלולים להתנפח עם לחות ולגרום להם להשתחרר, בין אם על ידי פעילות טרמיטים או נזילות. מכיוון שטרמיטים זקוקים ללחות, נזילות או לחות מוגזמת עלולות להוביל להתפשטות טרמיטים.

הדברת טרמיטים לרצפת עץ

להדברת טרמיטים ברצפת עץ ישנם 3 אפשריות:

  • הדברת טרמיטים בקידוח – אנחנו קודחים חורים זעירים של 3 מ"מ מסביב לכל הבית במרצפות, מזריקים חומר רב לבית ויוצרים מעטפת הגנה של חומר פעיל מסביב לכל הקירות וכך הורגים את המושבה.
  • הדברת טרמיטים בשיטת נמסיס אנחנו מציבים תיבות ייעודיות המכילות פתיון מורעל בסמוך למושבת הטרמיטים שמגיעים, אוכלים את הפיתיון, לוקחים למלכה ומרעילים את כל האוכלוסיה.
  • הדברת טרמיטים באמצעות ג'ל אנחנו מורחים ג'ל מיוחד בסמוך לתעלות הבוץ של הטרמיטים שהם לוקחים למושבה ולמלכה ומרעילים את כל הקן.

כל שיטה יעילה למצב שונה, כל שיטה עובדת בצורה שונה ומתאימה לסוג אחר של טרמיטים. כדי לדעת איזה שיטה עדיפה בשבילכם צרו קשר עם חברת הדברות מקצועית לייעוץ והכוונה. ליאור זליקובסקי מדביר מוסמך ומומחה לטרמיטים 054-8849445

מחשבון הדברת טרמיטים

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מומחה לטרמיטים ומספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

טרמיטים בקיר בטון

מידע נוסף על טרמיטים

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat