להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

מה גורם להתפשטות טרמיטים

שלושת הסוגים הנפוצים של הטרמיטים הפולשים לבית הם:
טרמיטים בעץ לח, טרמיטים בעץ יבש וטרמיטים בתת-קרקע,

כל סוג טרמיטים נמשכים לבתים מסיבות שונות.

רוב טרמיטי העץ לח והיבש חיים בתוך העץ שהם אוכלים, בעוד שהטרמיטים התת-קרקעיים חיים בעיקר באדמה ויוצאים אל העץ שהם צורכים וממנו בחזרה אל המושבה התת-קרקעית שלהם. מינים תת קרקעיים נוטים גם הם לחיות בקבוצות גדולות.

המשיכו איתנו ונפרט על כל הסיבות שמושכות טרמיטים אליכם הביתה »

מדביר מוסמך

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

תוכן עניינים:
מה גורם להתפשטות טרמיטים? מה מושך אותם?

מה מושך טרמיטים?

בעוד שכל הטרמיטים נמשכים לעץ, לכל אחד מהסוגים יש העדפות ספציפיות. כפי ששמותיהם מרמזים, טרמיטים מעץ לח וטרמיטים מעץ יבש מחפשים עצים לחים או יבשים בהתאמה. לטרמיטים תת קרקעיים חייבת להיות אדמה לחה בקרבת מקום ולהיפגע בכל עץ שנמצא במגע עם הקרקע.

בנוסף, טרמיטים תת קרקעיים יבנו צינורות בוץ שבהם הם משתמשים כדי לעבור מהאדמה לעץ. צינורות בוץ בעצם הופכים ל"חוליה" לשימוש הטרמיטים על מנת לספק הגנה מפני התייבשות ומסלול לעץ שעשוי להיות ממוקם מעל פני הקרקע. בעלי בתים עלולים להכניס טרמיטים ללא ידיעה לתוך עצי הסקה או עצים לא מטופלים.

בנוסף לעץ בתוך הבית, טרמיטים נמשכים פנימה על ידי רטיבות, עץ במגע עם יסודות הבית וסדקים במבנה חיצוני. שילובים שונים של גורמים אלה מושכים מינים שונים. בנוסף, המיקום הגיאוגרפי משחק תפקיד במידת הסבירות שבעלי בתים יתמודדו עם נגיעות. מזג אוויר חם ולחות עקבית גורמים לחוות פעילות טרמיטים.

*למידע נוסף ולמחירון הדברת טרמיטים בבית היכנסו לקישור.

האם טרמיטים זקוקים ללחות?

צינורות דולפים, ניקוז לא תקין וזרימת אוויר לקויה יוצרים בעיות לחות המושכות טרמיטים. עצים לחים וטרמיטים תת קרקעיים במיוחד משגשגים בסביבות לחות. בעוד שטרמיטים מעץ לח מעדיפים עץ פגום במים, טרמיטים תת קרקעיים אינם מסוגלים לחיות אלא אם הם מוקפים בלחות מספקת.

כיצד להגן על הבית מפני טרמיטים?

מכיוון שחלק מהמינים, כמו טרמיטים תת-קרקעיים, צריכים לעבור דרך עץ או אדמה כדי להיכנס לבתים, עצם הנוגע ביסודות הבתים הופך את הבניינים הללו לרגישים להדבקה. שיחים מגודלים ועצי הסקה הממוקמים קרוב מדי לבתים הם רק סוגים מסוימים של עצים המעניקים לטרמיטים גישה לעץ מבני.

הדברת טרמיטים בשיטת נמסיס החדשה

כיצד להרחיק טרמיטים?

בעלי בתים יכולים לחפש תנאים סביב בתים שמזמינים טרמיטים. בדיקת רמות לחות גבוהות והפחתת הלחות בבית, כמו גם טיפול וכיסוי כל עץ חשוף במגע עם האדמה, מסייעים במניעת מפגשים. בחינת המבנה החיצוני של חלונות שבורים, קווי אינסטלציה אטומים בצורה לא מושלמת, רעפים ולוחות סדקים סדוקים עוזרת להגביל את הגישה של טרמיטים. עם זאת, פנייה לחברת הדברה היא הדרך הטובה והיעילה ביותר לטפל ביעילות בהדבקות טרמיטים ולמנוע פעילות נוספת שכן ערכות עשה זאת בעצמך לרוב אינן עובדות על אוכלוסיות גדולות.

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

סוגי הדברת טרמיטים

ישנן 3 סוגי הדברה אפשריות:

  • הדברת טרמיטים בקידוח – אנחנו קודחים חורים זעירים של 3 מ"מ מסביב לכל הבית במרצפות, מזריקים חומר רב לבית ויוצרים מעטפת הגנה של חומר פעיל מסביב לכל הקירות וכך הורגים את המושבה.
  • הדברת טרמיטים בשיטת נמסיס אנחנו מציבים תיבות ייעודיות המכילות פתיון מורעל בסמוך למושבת הטרמיטים שמגיעים, אוכלים את הפיתיון, לוקחים למלכה ומרעילים את כל האוכלוסיה.
  • הדברת טרמיטים באמצעות ג'ל אנחנו מורחים ג'ל מיוחד בסמוך לתעלות הבוץ של הטרמיטים שהם לוקחים למושבה ולמלכה ומרעילים את כל הקן.

כל שיטה יעילה למצב שונה, כל שיטה עובדת בצורה שונה ומתאימה לסוג אחר של טרמיטים. כדי לדעת איזה שיטה עדיפה בשבילכם צרו קשר עם מדביר מקצועי לייעוץ והכוונה כדי למנוע התפשטות של טרמיטים. ליאור זליקובסקי מדביר מוסמך ומומחה לטרמיטים 054-8849445

מחשבון הדברת טרמיטים

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מומחה לטרמיטים ומספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

טרמיטים בקיר בטון

מידע נוסף על טרמיטים

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat