להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

מדוע טרמיטים אוכלים עץ?

יצא לכם לחשוב פעם למה טרמיטים אוכלים עץ? מה כ"כ מיוחד במזיק הזה שהוא צורך דווקא חומרים העשויים עץ בכדי להתקיים. ואיך חרק כ"כ קטן מסוגל לפרק רהיטים וחומרים העשויים עץ? הישארו איתנו ותוכלו להבין למה טרמיטים אוכלים עץ? וכיצד ניתן להדביר טרמיטים »

מדביר מוסמך

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

תוכן עניינים:
מדוע טרמיטים אוכלים עץ?

עץ ותאית

תזונת הטרמיטים מורכבת בעיקר מתאית, שהיא סיב אורגני הנמצא בשפע בעץ ובצמחים אחרים כמו דשא. כאשר היא מתעכלת, התאית מספקת לטרמיטים את החומרים המזינים הדרושים להם כדי לשרוד.

*למידע נוסף ולמחירון הדברת טרמיטים בבית היכנסו לקישור.

מה עושים הטרמיטים לעץ?

מכיוון שלרוב צורות החיים קשה לצרוך ולעכל עץ, הטרמיטים הם בעלי יתרון אדיר בתחום ורק לעתים רחוקות הם מתחרים עם מיני חרקים אחרים על מזון. הטרמיטים מצוידים בחלקי פה מיוחדים ללעיסת עץ ומקורות אחרים של תאית, בתוספת מיקרואורגניזמים כמו חיידקים, פרוטוזואים ואורגניזם הדומה לחיידקים. המיקרואורגניזמים האלו מאפשרים לטרמיטים לפרק תאית לחומרים הניתנים לעיכול, ובכך מאפשרים לטרמיטים להשיג אנרגיה וחומרי הזנה הכרחיים מתוך התאית.

איפה טרמיטים מוצאים עץ?

הטרמיטים לא אוכלים רק עץ, אלא גם מינים רבים של החרקים החיים בו. דבר זה מקל עליהם במציאת מקורות מזון שונים. בדרך כלל, תמצאו את הטרמיטים חיים בעצים, אדמה ומבני עץ. לכן, בתים פרטיים וקומות קרקע פגיעים יותר לנזקי טרמיטים

כיצד תזונת הטרמיטים משפיעה על בעלי בתים?

במקרים רבים של פלישות טרמיטים, בבתים רבים לא שמים לב לנעשה עד שכבר מאוחר מדי. לאחר הקמת המושבה (או יותר) עמוק בתוך המבנה, טרמיטים יכולים להעביר את כל חייהם מבלי שבעלי הבית יבחינו בהם.

למעט מיני טרמיטים מסוימים מאוד, הדורשים לחות או אדמה כדי לשרוד, מרבית הטרמיטים זקוקים רק לעץ.

התזונה הייחודית של הטרמיטים עשויה להוביל להרס של מבנים, מה שמצריך בדרך כלל בתיקונים יקרים למבנה.

מציאת טרמיטים בבתים

במידה ומצאתם סימנים לטרמיטים בבית, עליכם לפנות אל חברת הדברות מקצועית. המומחים של אילנית הדברות עושים כמיטב יכולתם כדי לעזור לכם למנוע ולטפל בטרמיטים בביתכם.

אם אתם זקוקים לעזרה כדי לקבוע אם יש לכם פעילות טרמיטים בביתכם או לא, התקשרו עוד היום לאילנית הדברות ואנו נעשה את כל מה שניתן כדי לספק לכם פתרון מהיר ואמין ובמחרים משתלמים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

סוגי הדברת טרמיטים

ישנן שלושה סוגים של הדברות נגד טרמיטים:

הדברת טרמיטים עם קידוח – קודחים חורים קטנים ברצפה בקוטר של 3 מ"מ מסביב כל הבית, מזריקים חומר ויוצרים מעטפת הגנה של חומר פעיל מסביב לכל הקירות וכך הורגים את מושבת הטרמיטים.

הדברת טרמיטים בשיטת נמסיס מציבים תיבות מיוחדות המכילות פיתיון מורעל בסמוך למושבה של הטרמיטים שמגיעים ואוכלים את הפיתיון, לוקחים למלכה ומרעילים את כל הקן. 

הדברת טרמיטים עם ג'ל מורחים ג'ל מיוחד סמוך לתעלות הבוץ של הטרמיטים, הם לוקחים את הג'ל הרעיל למושבה ולמלכה ומרעילים את כל הקן.

כל שיטה תהיה יעילה למצב שונה של נגיעות והתפשטות הטרמיטים אצלכם בבית. כדי לדעת איזו שיטה עדיפה עבורכם, התקשרו אל מדביר מקצועי לייעוץ בכדי למנוע התפשטות רבה של טרמיטים בביתכם.

מחשבון הדברת טרמיטים

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מומחה לטרמיטים ומספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

טרמיטים בקיר בטון

מידע נוסף על טרמיטים

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat