להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

טרמיטים בעליית גג

ברוב המקרים, טרמיטים תת קרקעיים חייבים להיות במגע עם אדמה כדי לקבל את הלחות הדרושה להם כדי לשרוד. עם זאת, טרמיט הפורמוסני – מין אקזוטי של טרמיט תת קרקעי – הוא חריג לכלל. טרמיטים פורמוסניים יכולים לבנות קנים מעל הקרקע, בתוך קירות ועליות גג כאשר יש מספיק לחות בעץ.

בדרך כלל, קיני טרמיטים של הפורמוסני עשויים מהפרשות טרמיטים, עץ לעוס ואדמה. ניתן למצוא קני קרטון בין קירות, מתחת לכיורים ובעליות גג.

המשיכו איתנו ונפרט על כל הנזקים האפשריים של טרמיטים בעליות גג »

מדביר מוסמך

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

תוכן עניינים:
נזקי טרמיטים בעליית גג

האם יש טרמיטים בעליית הגג שלי?

אם אתם תוהים כיצד לזהות טרמיטים בעליית הגג, כדאי שתדעו שנדרש אימון רב כדי לזהות באופן אמין פעילות טרמיטים. טרמיטים יכולים להסתתר מאחורי קירות הבית ולהשאיר סימנים מעטים לנוכחותם – או שסימנים יכולים להיות מזוהים בטעות כנזקי מים.

מדביר מוסמך ומקצועי יוכל לזהות סימנים של פעילות טרמיטים, כולל עץ פגום וקירות גבס שגויים או נפולים. למדבירים מסוימים יש גישה לציוד, כגון מצלמות אינפרא אדום ומדדי לחות, שיכולים לסייע באיתור פעילות ואזורים המועדים להידבקות.

בדיקות שנתיות של טרמיטים צריכות להיות משימה קבועה ברשימת מטלות התחזוקה הביתיות שלכם אם אתם גרים באזור בו הטרמיטים פעילים במיוחד. באקלים הלח והחמים האידיאלי, טרמיטים פורמוסנים יכולים להזיק לבית בצורה משמעותית תוך פחות משנתיים. גילוי מוקדם ושיטות טיפול מונע הן חיוניות כדי להגן על הבית.

הסכנות של טרמיטים בעליית גג

הימצאות של טרמיטים בעליית גג יכולה להוות סכנה של ממש! ישנם עליות גג נגישות עם חדרי שינה בעליות גג, וישנם עליות גג בהם ממוקמים הדוודים מתחת לגגות רעפים. במקרים של עליות גג מסוג זה ההגעה והנגישות אל תוך עליי הגג הוא מוגבל ורק במקרים של תיקוני דוודים או קולטים אחת לכמה שנים נכנסים לעליות גג אלו.

הימצאות של מושבת טרמיטים בעליות גג היא סכנה כיוון שהטרמיטים יכולים להחליש את כל הקורות המחזיקות את הגגות רעפים, את את הקורות שמשמשות כיסודות של התקרה בבית בקומה למטה.

חשוב מאוד במיוחד באזורים לחים אחת לשנה לבצע בדיקות שגריות על מנת לשלול הימצאות של טרמיטים בעליית גג ובכך לחסו ך בהוצאות כספיות גדולות במקרים של נזקים שלא ניתן לתקן.

טיפול בטרמיטים פורמוזי בעליית הגג

טרמיט הפורמזי בדרך כלל נכנסים לבית מהקרקע. הדרך הטובה ביותר למנוע נגיעות היא להשתמש בטיפולי קוטלי טרמיטים או במערכות פיתיון תת-קרקעיות כמו נמסיס כדי לסייע בשליטה על המושבה לפני שהיא מגיעה לעץ בביתכם.

אם טרמיטים הפורמזים הפוקדים את עליית הגג שלכם, חשוב מיד לפנות אלינו לאילנית הדברות שנגיע ונאבחן מסיבה שזה סוג הטרמיטים הכי חדש בישראל והכי מזיק . הוא התחיל את ההתפשטות בפתח תקווה ובשנים האחרונות התחיל להתפשט לכל רחבי הארץ בתעופה או על ידי העברת חפצים נגועים. 
פנו לחברת הדברות מקצועית שמסוגלת לבצע הדברה לטרמיטים מסוג זה על אפשרויות טיפול אפשריות, כולל חיטוי וטיפול ישיר בעץ.

טרמיטים במשקוף

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

הדברת טרמיטים בעליית גג

להדברת טרמיטים ברצפת עץ ישנם 3 אפשריות:

  • הדברת טרמיטים בקידוח – אנחנו קודחים חורים זעירים של 3 מ"מ מסביב לכל הבית במרצפות, מזריקים חומר רב לבית ויוצרים מעטפת הגנה של חומר פעיל מסביב לכל הקירות וכך הורגים את המושבה.
  • הדברת טרמיטים בשיטת נמסיס אנחנו מציבים תיבות ייעודיות המכילות פתיון מורעל בסמוך למושבת הטרמיטים שמגיעים, אוכלים את הפיתיון, לוקחים למלכה ומרעילים את כל האוכלוסיה.
  • הדברת טרמיטים באמצעות ג'ל אנחנו מורחים ג'ל מיוחד בסמוך לתעלות הבוץ של הטרמיטים שהם לוקחים למושבה ולמלכה ומרעילים את כל הקן.

כל שיטה יעילה למצב שונה, כל שיטה עובדת בצורה שונה ומתאימה לסוג אחר של טרמיטים. כדי לדעת איזה שיטה עדיפה בשבילכם צרו קשר עם חברת הדברות מקצועית לייעוץ והכוונה. ליאור זליקובסקי מדביר מוסמך ומומחה לטרמיטים 054-8849445

מחשבון הדברת טרמיטים

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מומחה לטרמיטים ומספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

טרמיטים בקיר בטון

מידע נוסף על טרמיטים

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat