להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

בדק בית לאיתור טרמיטים

בעת רכישת בית חדש, יש לקחת בחשבון מספר רב של גורמים: מיקום, גודל, פריסה, מחיר ועוד. עם זאת, היבט מכריע אחד שלעתים קרובות מתעלמים ממנו עד שהוא הופך לבעיה הוא נוכחותם של טרמיטים. מזיקים זעירים אלו עלולים להמיט הרס בנכס, ולגרום לנזק רב ולעומסים כספיים משמעותיים. לכן, ביצוע בדק בית יסודית לאיתור נגיעות טרמיטים לפני רכישת בית הוא בעל חשיבות עליונה.

המשיכו איתנו ונפרט על כל הנזקים והחשיבות של איתור טרמיטים לפני רכישת בית »

מדביר מוסמך

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

תוכן עניינים:
בדק בית לאיתור טרמיטים לפני קניה

החשיבות לביצוע בדק בית לאיתור טרמיטים

הטרמיטים הם משמידים אילמים, לרוב מסתתרים בתוך מבנה הבית וניזונים מעץ, חומרי תאית ואפילו מוצרי נייר מבלי להשאיר סימנים ברורים לנוכחותם. עד שמתגלה הנזק הנראה לעין, ייתכן שהמדבקה כבר גרמה לנזק מהותי, שעלולה לפגוע בשלמות המבנית של הבניין.

להלן מספר סיבות משכנעות מדוע בדיקת טרמיטים לפני רכישת בית היא חיונית:

הגנה על ההשקעה שלכם: רכישת בית היא אחת ההשקעות המשמעותיות ביותר שאדם יכול לעשות. הבטחה שהנכס נקי מהתפשטות טרמיטים שומרת על השקעה זו על ידי מניעת תיקונים יקרים ונזקים מבניים בהמשך הדרך.

מניעת נזק מבני: טרמיטים עלולים לגרום נזק מבני חמור לנכס לאורך זמן. החל מהחלשת קורות עץ ועד להתפשרות על הבסיס, ההשלכות של נגיעת טרמיטים עשויות להיות נרחבות ויקרות לתיקון. בדיקה יסודית יכולה לזהות כל פעילות טרמיטים קיימת ולמנוע הידרדרות נוספת. (למידע נוסף אודות נזקי טרמיטים).

הימנעו מסיכונים בריאותיים: בעוד שהטרמיטים עצמם אינם מהווים סיכונים בריאותיים ישירים לבני אדם, נוכחותם של מזיקים אלו עלולה ליצור תנאים התורמים לצמיחת עובש וטחב. בנוסף, צואת טרמיטים ופסולת יכולים להחמיר בעיות נשימה, במיוחד אצל אנשים עם אלרגיות או אסטמה. איתור וסילוק נגיעות טרמיטים מוקדם יכול לעזור לשמור על סביבת חיים בריאה.

כוח משא ומתן: אם מתגלה נגיעות טרמיטים במהלך תהליך הבדיקה, ייתכן שלקונים תהיה הזדמנות לנהל משא ומתן עם המוכר לגבי עלויות תיקונים או טיפול. הידע על מצב הנכס מעניק לרוכשים סמכות לקבל החלטות מושכלות ואפשרות לנהל משא ומתן מחדש על תנאי המכירה.

שקט נפשי: הידיעה שנכס נקי מהתפשטות טרמיטים מספקת שקט נפשי לבעלי בתים, ומאפשרת להם להתמקד בהנאה מביתם החדש מבלי לדאוג מנזקים בלתי צפויים שאורבים מתחת לפני השטח.

*למידע נוסף ולמחיר הדברת טרמיטים בביתכם היכנסו לקישור וצרו איתנו קשר »

מה צריך לחפש בעת בדק בית לאיתור טרמיטים?

בדיקה מקצועית: הזמינו שירות של חברת הדברה מוסמכת לביצוע בדיקת טרמיטים מקיפה. למומחים אלו יש את הידע, הניסיון והכלים הדרושים לזיהוי סימני פעילות טרמיטים, גם באזורים נסתרים בנכס.

סימנים חזותיים: בעוד שחלק מההתפשטות של טרמיטים עשויה להיות מוסתרת, עדיין ישנם אינדיקטורים גלויים שקונים יכולים לצפות בהם, כגון צינורות בוץ לאורך קירות או יסודות, עץ פגום או בעל צליל חלול, כנפי טרמיטים שנזרקו ורצפות או תקרות נפולות.

בקרת לחות: טפל בכל בעיות vרטיבות בתוך הנכס, מכיוון שהטרמיטים נמשכים לסביבות לחות. הקפידו על אוורור נאות, תיקון צנרת דולפת והסר מקורות מים עומדים מסביב לבית.

אמצעי מניעה: לאחר שהנכס נחשב נקי מטרמיטים, שקול ליישם אמצעי מניעה כגון בדיקות שוטפות, התקנת מחסומי טרמיטים ושמירה על היקפי ללא טרמיטים ברחבי הבית.

נזק טרמיטים משקוף

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

שיטות הדברה לטרמיטים

סוגי הדברת טרמיטים נפוצים שאנו באילנית הדברות מבצעים כבר למעלה מ 30 שנה:

  • הדברת טרמיטים בקידוח – אנחנו קודחים חורים זעירים של 3 מ"מ מסביב לכל הבית במרצפות, מזריקים חומר רב לבית ויוצרים מעטפת הגנה של חומר פעיל מסביב לכל הקירות וכך הורגים את המושבה.
  • הדברת טרמיטים בשיטת נמסיס אנחנו מציבים תיבות ייעודיות המכילות פתיון מורעל בסמוך למושבת הטרמיטים שמגיעים, אוכלים את הפיתיון, לוקחים למלכה ומרעילים את כל האוכלוסיה.
  • הדברת טרמיטים באמצעות ג'ל אנחנו מורחים ג'ל מיוחד בסמוך לתעלות הבוץ של הטרמיטים שהם לוקחים למושבה ולמלכה ומרעילים את כל הקן.

כל שיטה יעילה למצב שונה, כל שיטה עובדת בצורה שונה ומתאימה לסוג אחר של טרמיטים. כדי לדעת איזה שיטה עדיפה בשבילכם צרו קשר עם חברת הדברות מקצועית לייעוץ והכוונה. ליאור זליקובסקי מדביר מוסמך ומומחה לטרמיטים 054-8849445

מחשבון הדברת טרמיטים

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מומחה לטרמיטים ומספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

טרמיטים בקיר בטון

מידע נוסף על טרמיטים

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat