הדברת טרמיטים בראשון לציון

הדברת טרמיטים בראשון לציון

מדביר טרמיטים בראשון לציון 

הדברת טרמיטים בראשון לציון עם חברת הדברה מקצועית

טרמיטים התפתחו מאוד בשנים האחרונות והפכו להיות נושא שיחה כמעט בכל בית בראשון לציון. הטרמיטים בעבר היו חרקים לא נפוצים אך ב 20 שנה האחרונות ניהיה גל התפרצות מאוד אינטנסיבי במיוחד בראשל"צ, אז מה עושים כשמגלים טרמיטים בבית? האם יש פתרון לטרמיטים לצמיתות? מה חשוב לבדוק לפני הזמנת מדביר לטרמיטים בראשון לציון? ואיך מתבצע הטיפול לטרמיטים בקירות או משקופים? המשיכו איתנו ונענה לכם על השאלות ..

✅ מדביר טרמיטים בראשון לציון החל מ 399 ₪ 
✅ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה ותק של 30 שנה
✅ אחריות מלאה – לא פתרנו את הבעיה חוזרים ללא עלות
חומרים ירוקים ללא סכנה לבני אדם ובע"ח 
הגעה מהירה מהיום להיום 
 

הדברת טרמיטים בראשון לציון⭐⭐⭐⭐⭐

הדברת טרמיטים

מה עושים כשמגלים טרמיטים בבית בראשון לציון?

אז ישבתם בגינה בשעות הבוקר ושתיתם קפה לאחר הגשם הראשון וגיליתם תעופה של חרקים שדומים לנמלים עם כנפיים שמתעופפים בבאלגן?  הכירו את מעוף הכלולות של הטרמיטים שזוהי דרך ההתרבות שלהם ומציאת הזיווג ההגון והמתאים להתפתחות של אוכלוסייה שלמה אצלכם בגינה . לאחר מעוף הכלולות הטרמיטים ירחפו ויכנסו אליכם הביתה או אפילו יבנו קן אצלכם בחצר או בתוך עץ יבש ומהסיטואציה הזאתי אנחנו כבר ניכנסים לסיפור ..
לאחר זיהוי של טרמיטים בבית עליכם מיד לצלצל לחברת הדברה מקצועית שתגיע ותבצע סריקה מקצועית ותתן לכם חוות דעת איך מטפלים מטרמיטים בבית וכמה בדיוק התענוג הזה יעלה לנו.

הדברת טרמיטים
הדברת טרמיטים ברמת אליהו

לפני שמזמינים הדברה טרמיטים בואו נכיר את הסימנים לנגיעות

הטרמיטים הינם חרקים שלרוב יתפרצו במוצרי עץ כמו מטבחים ומשקופים או מקירות הבית, 3 הסימנים הנפוצים ביותר לטרמיטים בראשון לציון הם:

סימני כנפיים : לאחר מעוף הכלולות הטרמיטים משילים מעצמם את הכנפיים וממשיכים בבניית הקן אז אם תהיתם לעצמכם למה יש לכם כנפיים בכל הרצפה של הבית זהו הסיבה.

סימני בוץ : הטרמיטים מאוד רגישים לאור יום ואוהבים מאוד מקומות חשוכים ולכן לא תמיד תראו את הטרמיטים, הטרמיטים בונים מין תעלות בוץ כדי להתרחב ולהתפרס בקיר וכדי לנוע הם בונים לעצמם תעלות בוץ שיגנו עליהם מאור ואויבים.

טרמיטים בוגרים בבית: הסימן השלישי הוא לראות את הטרמיטים בוגרים מטיילים בבית לצורך בניית קן או התרבות.

הדברת טרמיטים
הדברת טרמיטים בשכונת פרס נובל

הדברה לטרמיטים בראשון לציון עם מדביר מקצועי

לא כל מדביר יכול לבצע הדברה לטרמיטים כי יש צורך בהפקת רישיון מיוחד מטעם המשרד להגנת הסביבה , הרישיון מצריך מהמדביר לעבוד לפחות שנה בחברה מוכרת ליצבור וותק וניסיון ואז לגשת ל5 מבחנים עיוניים ומעשיים מול בוחנים ממשלתיים. הדברה לטרמיטים היא עסק לא פשוט ויש צורך בידע טכני, ומקצועי לצורך קטילת הקן והמלכה ופתרון הבעיה.

טרמיטים בחצר
טרמיטים בחצר בנווה ים ראשלצ

מה הסכנות בהזמנת מדביר לטרמיטים בראשון לציון?

ישנם מדבירים שיהיו שמחים שתשלמו להם על שכר לימוד ויגיעו ויקדחו לכם ברחבי הבית ויזריקו חומר שלא מאושר לשימוש לטרמיטים והבעיה לא תיפטר ותתפרץ לכם שוב לאחר כמה חודשים.

גם אם המדביר יעניק לכם אחריות מלאה לעבודתו זה ממש לא נעים שמגיע בעל מקצוע קודח בכל הכית חורים ולא פותר את הבעיה , שלא נעלה את הסיטואציה שאין למדביר ידע תכנוני בבניה והוא עלול לפגוע בתשתית מים או חשמל ומפה כבר אתם יודעים את התשובה. כאשר מזמינים מדביר לטרמיטים מקצועי חשוב שיהיה מחברה מוכרת וידועה עם וותק ואחריות וביטוח במקרה של נזק לדירה.

טרמיט מכונף
טרמיט מכונף

האם יש פתרון לטרמיטים בראשון לציון לצמיתות?

בוודאי שיש פיתרון לצמיתות לטרמיטים, על ידי טיפול בקידוח והזרקת חומר מסוג פראמיס לקרקע חומר בעל אפקטיביות וכושר התפרקות איטית כך שהוא שומר על עצמו לפחות ל 5 שנים. הפרמיס יקטול את כל הטרמיטים שאצלכם בדירה באחריות מלאה עד הפעם הבאה בגלגול הבא שיכנס לכם טרמיטים הביתה ויחליט לבנות את הקן אצלכם במשקוף. ראו עוד על הדברת טרמיטים במשקוף.

סרטון הדברה של הדברת טרמיטים בשלב הבניה

איך מתבצע הטיפול לטרמיטים בראשל"צ?

הטיפול לטרמיטים מתבצע באמצעות קידוח בקוטר 4 מ"מ כל 30-50 ס"מ בעומק של 25-45 ס"מ במרצפות והזרקת חומר בלחץ של 16BAR לקרקע עם צינורית דקה, כל קור מקבל כ 4-8 ליטר של חומר לפי רמת הנגיעות ולאחר מכן אנו סותמים את החורים עם חומר אטימה בגוון מתאים לצורך שמירה על אסטטיות וניקיון.

הדברת טרמיטים
הדברת טרמיטים

האם אפשר להדביר טרמיטים בלי לקדוח במרצפות?

יש שיטות חדשניות לטיפול בטרמיטים באמצעות ג'ל מקצועי שמורחים אותו בסמוך למוקדי ההתפרצות שלהם כגון משקופים או קירות הפועלות של הטרמיטים יקחו את הג'ל ויכניסו אותו לתוך הקן וירעילו את האוכלוסייה אך אם המלכה שוכנת רחוק ממוקד ההתפרצות הג'ל הפתרון לא יהיה יעיל או במקרים של נגיעות גבוהה ולכן גם הטיפול ללא אחריות אך המחיר שלו זול משמעותית ונותן שקט לכמה חודשים – בדרך כלל קהל המזמינים של שירות זה הוא בעלי דירות שבשכירות או לקוחות שרוצים לנסות לטפל בפצע מדמם עם פלסטר בודד

סרטון של מושבה טרמיטים בראשון לציון

מה חשוב לבדוק לפני הזמנת הדברה לטרמיטים בראשון לציון?

כמו שציינו בתחילת המאמר למדביר ביתי רגיל אין את הרשיון המתאים להדברת טרמיטים ולכן לפני שאתם מזמינים מדביר בידקו איתו אם יש לו "רישיון מדביר למבנים ושטח פתוח" רישיון זה מקנה למדביר אפשרות לביצוע כל פעולות הדברה ללא הגבלות.
שנית לבדוק עם אילו חומרים המדביר מתכוון להשתמש, ישנם המון תכשירים טובים יותר וטובים פחות אך המומלץ ביותר הינו "פרמיס" או "טרימנטור המכילים Imidacloprid במינון של 35 אחוז ואז הכי חשוב לבדוק עם המדביר וותק וניסיון , מדביר לא מקצועי יכול לעשות לכם בדירה נזק בלתי הפיך כמו פיצוץ של צנרת או חשמל.

כמה עולה הדברת טרמיטים באזור ראשון לציון

הדברת טרמיטים מחיר נקבע בהתאם לגודל הבית במטר מרובע , המחיר משתנה בהתאם לגודל הבית ואופן הטיפול שאנו נבצע אך ככל שהבית גדול יותר המחיר למ"ר הולך ויורד
המחיר הממוצע בשוק להדברת טרמיטים עם אחריות מלאה ל3 שנים הינו בין 20-50 ₪ למ"ר. הטיפול הממוצע לטיפול ממוקד במשקוף או טיפול בג'ל נע בין  400-600 ₪ וללא אחריות.

הדברת טרמיטים בראשון לציון