מחירון הדברה

מחירון הדברה

הדברה מחירים מעודכן 

בתחום ההדברה יש מחירים שונים מבעלי מקצוע שאתם רגילים , בענף ההדברת מזיקים במחירים נקבעים לפי כמה פרמטרים שמאוד מקבילים לרפואה . 
כמו שלא תלכו לרופא הכי זול עם הטיפול הכי זול שהוא מציע אז אותו דבר אצלינו בתחום .
מחירון ההדברה נקבע בהתאם לסוג המזיק , שיטת הטיפול , רמת הנגיעות ושעת ההגעה .
במאמר הבא ליאור מדביר מקצועי מסביר כיצד מתמחירים את ההדברה לבית למשרד או לעסק >>>> 

טעמו המתוק של המחיר הזול נמוג הרבה לפני טעמה המר של האיכות הירודה …..

תוכן עניינים:
מחירון הדברה מומלץ לצרכן

מחירון הדברה - מחשבון לעלות הדברה מעודכן 2024

משתגעים מהנמלים? ראיתם ג'וק רץ אצלכם במטבח?  מפחדים מחרקים?
החלטתם להזמין מדביר מקצועי שיבצע הדברה בדירה ואתם לא יודעים כמה עולה הדברה לבית ..

בנינו בשבילכם מחשבון הדברה שישקלל לכם את מחיר ההדברה המותאם אליכם לבית לחצר או לדירה , אז אם החלטתם שאתם רוצים חברת הדברה מקצועית שתעניק לכם אחריות מלאה , ביטחון מלאה בביצוע ההדברה ושימוש בחומרים מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה הגעתם למקום הנכון!

מחירון הדברה מומלץ לצרכן ולצרחן

מחירון שירות ההדברה המומלץ לצרכן יכול להשתנות בהתאם למספר גורמים, כגון סוג המזיק, חומרת ההדברה ומיקומו של נותן השירות. עם זאת, יש כמה קווים מנחים כלליים שיכולים לעזור לך להבין למה לצפות:
1. חקרו את המחירים הממוצעים באזורכם: תוכלו להתחיל בחיפוש באינטרנט של אתרי חברות הדברה באזורכם והשוואת המחירים שלהן. חפשו חברות המציעות הצעות מחיר בטלפון או באתר , ופנו אליהן כדי לקבל מושג על מבנה התמחור שלהן.
2.בקשו הפניות: שאלו חברים, בני משפחה או שכנים אם השתמשו בעבר בשירות הדברה וכמה שילמו. זה יכול לתת לך מושג טוב למה לצפות.
3.קחו בחשבון את סוג המזיק ואת חומרת הנגיעות: ישנם מזיקים שדורשים טיפול נרחב יותר ועלול להדביר את המחיר. למשל, נגיעות טרמיטים דורשות פעמים רבות טיפול נרחב יותר מאשר נגיעות נמלים.

4.קבלו מספר הצעות מחיר: כדאי לקבל הצעות מחיר מכמה חברות הדברה כדי שתוכלו להשוות מחירים ושירותים. הקפד לשאול על כל הנחות או מבצעים שהם עשויים להציע.
5.קרא ביקורות: בדוק ביקורות מקוונות עבור חברות ההדברה שאתה שוקל כדי לראות מה יש ללקוחות קודמים לומר על התמחור ואיכות השירות שלהן.

איך נקבע מחיר ההדברה:

כשמזמינים מדביר הוא ישאל אתכם את השאלות הנפוצות : איפה אתם גרים ?  מה גודל הבית ? עבור איזה מזיק אתם רוצים לטפל ?

אז הפרמטרים הראשונים שמשפיעים הם גודל הדירה וסוג הטיפול , לאחר מכן כאשר החרק הינו מיוחד ולא סטנדרטי כמו הדברה ירוקה רגילה לג'וקים ונמלים אז נכנסים פרמטרים נוספים לדוגמא בהדברת פשפש מיטה מסתכלים על מס' החדרים והמיטות שיש בדירה ולעומת הדברת חיפושיות מזון שמסתכלים על המטבח כולו בלבד .

כמה עולה הדברה לדירה?

כאשר אתם שואלים מדביר כמה עולה הדברה חשוב להבין שאתם לא משלמים על מוצר אלה על שירות וכמו בכל ענף מקצועי ישנם המון סוגי בעלי מקצוע עם ידע וניסיון שונה , חומרים שונים ושיטות עבודות שונות ..
אם תבחרו את המדביר הזול ביותר כמובן שתקבלו את העבודה הזולה ביותר עם החומרים הזולים ביותר ועם מדביר שלא מעריך את עצמו נכון ..כאשר מבצעים הדברה לדירה המדביר צריך לרסס את כל השטח הפנימי של הדירה בדרך כלל המחיר נקבע לפי גודל הדירה וסוג המזיק . 

מחיר הדברה לתיקנים ונמלים לדירת 3 חדרים : 300₪

 

הדברה בבורות ביוב

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

כמה עולה הדברה? מחיר
300₪ עם אחריות מלאה
1500₪ עם אחריות מלאה
400₪ אחריות מלאה
המחיר נקבע לפי מטר רץ בין 2000-3000₪
300₪ אחריות מלאה
בין 350-500 תלוי בגודל הבית ואופן העבודה

האם יש אחריות על העבודה?

חברת הדברה מומלצת ומקצועית תעניק לכם אחריות כמעט על כל פעולת הדברה שתבצע מלבד מקרים ספציפיים שאין אפשרות לתת אחריות כגון הדברת נמלים בחצר או הדברת יתושים בחצר שאי אפשר למנוע מחרקים לעוף אל הבית כי יש להם כנפיים .
הדברה בחצרות ובמקומות פתוחים בדרך כלל עם אחריות מופחתת או בלי אחריות כי הפעולות שאנו מבצעים מחוץ לבית יכולות להילחם בטבע אך לעולם לא נצליח לנצח את הטבע ..

בתוך המבנה ארגון המדבירים ממליץ על תחום האחריות הבא : 

תיקן אמריקאי ( ג'וקים ) – 12 חודשים 
תיקן גרמני – 3 חודשים או עד פתרון הבעיה 
נמלים : 3 חודשים 
פרעושים : 3 חודשים או עד פתרון הבעיה 
טרמיטים : 1-3 שנים 
פשפש המיטה : 12 חודשים 
יתושים : ללא אחריות 
חרקי מזון : ללא אחריות 
זבובים: ללא אחריות 
מכרסמים ( חולדות ועכברים ) – 1-3 חודשים 

מה המחירים המומלצים להדברה?

ארגון המדבירים בישראל משחרר כל שנה מחירים מומלצים לצרכן אך אנו רואים את הפערים בענף ובחברה ודואגים תמיד להוריד את המחירים ולהתגמש עם לקוחותינו באופן שווה , להלן מחירון ההדברה החדש של ארגון המדבירים :

מחירון ההדברה החדש של ארגון המדבירים
בדקו למעלה במחירון שלנו כמה יעלה לכם הדברה במחיר מדוייק !

(בטוח נהיה זולים יותר)

על מה חשוב לשים דגש שמזמינים מדביר :

חשוב לשים דגש על חברה מקצועית ומומלצת ששמעתם המלצות עליה מביקורות אמיתיות ברשת או מאשים שאתם מכירים , חשוב שהנציגים והמדבירים יהיו נחמדים ויענו לכם על כל השאלות ויסבירו לכם את כל הפרוצדורה , שיגיע מדביר בזמן שקבעתם כמו שצריך מדוגם ולא מרושל , שהמדביר ידע לאבחן את הבית שלכם והמזיקים כמו שצריך ולדעת מראש איך לטפל בבית ולהנחות אתכם איך להתנהל לאחר ההדברה ואיך לשמר אותה .
חברה מקצועית תעבוד עם חומרים איכותיים וטובים שיחזיקו לזמן רב יותר מאשר מדבירים פרטיים שקונים חומרים זולים יותר שמחזיקים פחות .

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

מה השוני בין המדבירים?

כשמתעסקים עם הטבע העבודה שלנו הופכת להיות אומנות , כל מדביר רוכש את הידע המקצועי שלו במהלך השנים ויודע איך לטפל בכל סיטואציה במהירות .
השוני בין המדבירים השונים הוא הרמת מקצועיות שיש למדביר והחומרים שהוא משתמש איתם .. ישנם מדבירים ללא ידע וניסיון שישמחו שתשלמו להם כסף על שכר לימוד כדי לנסות את החומרים החדשים שלהם על הבית שלכם , לעומתם ישנם מדבירים מקצועיים שיגבו ממכם קצת יותר כסף ( הפערים בין המדבירים נעים בין 50-100 ש"ח )  אבל יפתרו לכם את הבעיה בקלילות ולאורך זמן ההדברה גם תחזיק יותר זמן כי החומרים של המדבירים הללו בדך כלל איכותיים חזקים וטובים יותר

הדברה בבית חדש

סוגי הרישיונות הדברה שיש בישראל:

רוב המדבירים בישראל הינם מדבירים פשוטים ורגילים הנקראים " מדביר ביתי " ישנם עוד 2 סוגי רישיונות המונפקים מהמשרד להגנת הסביבה והם " מדביר במבנים ובשטח פתוח ו "רישיון הדברה באיוד

כאשר המדביר שמגיע הוא מדביר ביתי חל עליו הגבלות של חרקים וגודל האזור הוא יכול לבצע בו הדברה , חל איסור על הדברה במוסדות ( בתי ספר גני ילדים ) ובמקומות העולים על 500 מ"ר 
מדביר בשטח פתוח יכול לבצע כל הדברה בישראל בכל מקום ללא הגבלות מלבד הדברה באיוד ( הדברה בגז ) 
מדביר באיוד יכול לבצע כל הדברה בישראל כולל גז 

כדי לעבור מדרגה לדרגה על המדביר להיות עם וותק ולעבור הסמכה מיוחדת ומבחנים מטעם המשרד להגנת הסביבה , בדרך כלל המעבר מדרגה לדרגה לוקח כ 3 שנים .

לבדיקת רישיון הדברה לפי מספר רישיון או שם לחץ עלי 

למה לבחור בנו?

✔️מקצועיות וניסיון –  אנו פועלים בשוק הפרטי העסקי והמוסדי כבר משנת 1992 עם ידע וניסיון עצום שאי אפשר להתווכח לגביו , מבין לקוחותינו גופים גדולים , חברות ענק ולקוחות פרטיים קבועים שחוזרים אלינו כל שנה !

✔️מדבירים מוסמכים – כל צוות המדבירים שלנו בעל היתר מהמשרד להגנת הסביבה עם הרישיון המורחב ביותר (מדביר מבנים ושטח פתוח ) ועוברים השתלמויות פעמיים בשנה .

✔️אחריות מלאה – אצלינו תקבלו תעודת אחריות מלאה בכתב על כל הדברה שתבצעו , במידה ל

✔️החומרים – אצלינו משתמשים אך ורק בחומרים תוצרת ישראל בעל תקן ואישור מהמשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות ללא סכנות לבני אדם ובעלי חיים כלל !

✔️המחירים – אנו מאמינים בשקיפות מלאה ולתמורה אמיתית למחיר שאתם משלמים , אנו תמיד דוגלים להפחתת מחירים ולהיות במחירים הממוצעים בשוק ואף הזולים ביותר 

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מומחה לטרמיטים ושירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445 

רישיון הדברה
אילנית הדברות עלינו