להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

מדביר מקצועי מומלץ ומוסמך

מדביר מקצועי מומלץ אחראי ומנוסה מזמינים רק דרך חברה מוכרת וידועה!

אז החלטתם להזמין מדביר מקצועי ומוסמך לפתרון בעיות מזיקים ואין לכם את הידע הנדרש כדי לבחון את עבודתו או את נסיונו, כעת נסביר לכם אלו נקודות חשובות חשוב לבחון לפני הזמנת מדביר ג'וקים מומלץ או מדביר עכברים. 

אלו פעולות מדביר צריך לבצע לפני תחילת הריסוס, אלו אישורים הוא צריך להציג, האם המדביר המומלץ ביצע עבודה יעילה והבעיה תיפטר? אלו שאלות עליכם לשאלות את המדביר המשיכו לקרוא »

תוכן עניינים:
מדביר מקצועי מוסמך ומומלץ

איך יודעים האם המדביר מנוסה ומקצועי ?

כאשר אנו מזמינים בעל מקצוע איננו יודעים האם הוא עובד כחוק והאם העבודה שלו יעילה ונכונה, אנו עומדים וצופים במדביר מבצע ריסוס אך אנו בוחנים את התוצאות לטווח הארוך וזה ניסוי וטעייה האם העבודה יעילה. 
חשוב מאוד לשאול את המדביר שאלות מקצועיות לראות אם באמת המדביר בעל ידע מקצועי, לכל חרק יש פיזיולוגיה שונה ושיטת טיפול שונה מדביר מקצועי ומוסה יכיר מספר דרכים לפתרון בעיות מזיקים בבית במשרד או בעסק . 

כאשר אתם מזמינים מדביר עליכם לוודא שהמדביר בעל רישיון הדברה בתוקף המתאים לאופי המקום אותו הוא הולך להדביר, ישנם 2 סוגי רישיונות הדברה – רישיון מדביר ביתי לדירות ומשרדים בלבד.

רישיון מדביר שטחים פתוחים ומבנים גדולים – רישיון זה הוא לאחר הצגת ניסיון מקצועי ולאחר קורס מקצועי על כל סוגי המזיקים בישראל, רישיון זה הוא הכי רלוונטי עבורכם! 

הדברה במשרד

אחריות על כל הדברה

מדביר מקצועי ומוסמך שאכן מנוסה ולא מופתע מכל עבודה יוכל לתת לכם אחריות מלאה על כל העבודה שביצע, אם המדביר מנסה להתחמק מלקחת אחריות על העבודה כניראה שהוא לא בטוח במקצועיות שלו. 

אחריות על הדברה ניתנת אך ורק לאזורים סגורים ואיינה מכסה שטחים פתוחים, חצרות, מרפסות וכו' מהסיבה היא שאי אפשר לנצח את הטבע, השמש קוטלת את כל חומרי ההדברה יחד עם הטמפרטורה שמשתנה והלחות.

עליכם לוודא שהמדביר מביא לכם תעודת אחריות עד פתרון הבעיה, אך יש מקרים בהם האחריות ניתנת לשנה שלמה לדוגמה בהדברת ג'וקים אמריקאים המדביר יעניק לכם אחריות לכל השנה!

איזו הסמכה עובר מדביר מקצועי ומוסמך

במכללה המוסמכת על ידי משרד התמ"ת יעבור המדביר הכשרה בנושאים הבאים: 

  • ביולוגיה וטוקסיקולוגיה 
  • חומרי הדברה 
  • אנטמולוגיה 
  • חישובים
  • ניהול מחסן רעלים 
  • תואריות וסוגי תכשירים 
  • עזרה ראשונה 
  • יישום חומרי הדברה 
  • טיפול במזיקים שונים 
  • חוקים ותקנות 
  • בקרה: דרכי מניעה, ניטור, דרכי הדברה אפשריות לחרקים שונים 
    פיזיולוגיה של פרוקי רגליים (תיקנים, נמלים, זבובים יתושים וכו') 
  • טיפול במכרסמים על ידי רעלים או לכידה 
  • השתלמות מעשית ועיונית

מבחני הדברה למדבירים - איך בוחנים מדביר

לאחר לימודים של כ 3-8 חודשים במכללה מוסמכת המדביר יגיע לבחינה בדרך כלל שמתבצעת במכללת רמת גן, המדביר יגיע לכיתה ובה יהיו 50-60 צנצנות המכילות חרקים בכל הסוגים וכל שלבי ההתפתחות לדוגמה יתושים יכולים להופיע בתוך בוגר או בתור זחל, על המדביר להגיע עם זכוכית מגדל ופנס ולבחון את החרקים שהבוחן נותן לו. 

לאחר מכן הסטודנט יכנס לכיתה ויעבור 3 מבחנים בכתב עם 3 בוחנים ששומרים שלא יהיו העתקות, סטודנט שיתפס מרמה באחת מהבחינות יקבל סירוב למבחנים לצמיתות! לאחר 3 המבחנים העיוניים הסטודנט ימתין לתשובה כמה חודשים ואז במידה ועבר יזומן לבחינה בעל פה עם צוות של 5 בוחנים מהמשרד להגנת הסביבה.

בבחינה בעל פה נכנס הסטודנט להדברה לכיתה ובה כל מיני תכשירי הדברה שונים וכל מיני מכשירי הדברה וציוד הדברה מכל הסוגים ויעבור בחינת סיטואציות לראות האם הוא יודע את החומר, האם הוא יודע היטב את התקנות והאם הוא ידע לתת שירות הדברה ללקוח באופן מקצועי. הבחינות מתקיימות כל חצי שנה וכישלון במבחן מעכב את הוצאת הרישיון בעוד שנה. 

חוק הסדרת העיסוק בהדברה תברואית, התשע"ו-2016 - חוק המדבירים החדש

בשנת 2016 יצאו תקנות חדשות על המדבירים הקיימים והחדשים, בעבר בעל חברה היה יכול להחזיק ברשיון בידו ולהעסיק תחתיו פועלים ללא רישיון והם יכלו לבצע כל פעולות ההדברה ללא ידע וניסיון. המשרד להגנת הסביבה פנה לרגולטור וחוקקו חוקים מאוד ברורים ועשו סדר בכל נושא ההדברות לאחר כמה מקרים מאוד חריגים בענף בהרעלות של בני אדם ובעלי חיים. 

פיצלו את רישיונות ההדברה לכמה סוגים שונים: 

רישיון מדביר ביתי – רשאי לבצע הדברה בדירות בלבד ומשרדים עד 500 מ"ר ובניינים עד דירה המשמשת למגורים או משרד ששטחו אינו עולה על 500 מ"ר. לרבות חצרים הצמודים להם ורכוש משותף בבניין שיש בו לכל היותר 16 דירות או משרדים כאמור

רישיון מדביר במבנים ובשטח פתוח – רישיון לבצע כל הדברה, למעט הדברה באיוד.

רישיון מדביר באיוד – רישיון לבצע כל הדברה

לקריאה על חובות המדביר: החוק לחוק הסדרת העיסוק בהדברה תברואית, התשע"ו-2016 

חובות המדביר בביצוע פעולות הדברה
חובות המדביר בביצוע פעולות הדברה

חפשו מדביר מוסמך עם רישיון בתוקף!

מדי שנה המשרד להגנת הסביבה מעדכן את רשימת המדבירים שיש בשותם רישיון מדביר בתוקף ומסיר מהאתר הרשמי שלהם את המדבירים ששללו להם את הרישיון מסביות כאלה ואחרות. 
מדביר שפועל בניגוד לחוק, שמשתמש בחומרים אסורים או משתמש במינונים לא נכונים יכול לגרום לנזק בריאותי או כלכלי ללקוחות שלו, המשרד להגנת הסביבה נלחם במדבירים מדי יום ובודק אותנו ומטיל עלינו קנסות או שלילת רישיון כאשר אנחנו פועלים בצורה לא נכונה. 

לפני הזמנת מדביר מקצועי ומוסמך הפעלנו עבורכם מאגר חיפוש מדביר מוסמך על פי מספר רישיון, שם משפחה או שם פרטי. 

כתבו בתיבה מספר רישיון של מדביר שתרצו לבדוק עליו, את תוקף רישיון שלו או את סוג הרישיון. 


דוגמה קלאסית למקצועיות של מדביר

הגענו ללקוחה לאחר שביקר אצלה מדביר פעמיים לביצוע הדברה נגד חולדות, היא כמובן הזמינה מדביר מקצועי ומומלץ שהוא במקרה בן של חברה שלה ויש לו רק שנה וחצי רישיון הדברה אבל הוא בטענתו עבד שנים בתחום. 

כאשר הוא הגיע אליה לטיפול בבית פרטי בחולדות הוא פתח את בורות הביוב וזרק שם רעלים אך הוא שכח לבדוק איזה חולדות יש לה בבית. לאחר פעמיים שהיה אצלה ופיזר רעלים בבורות ביוב ולא פתר את הבעיה אנחנו הגענו וגילינו שבכלל שיש להם בבית חולדות מצויות שאוהבות עצים ושורשים ולא אוהבות בורות ביוב ולכן הצבנו תיבות האכלה מסביב לבית עם רעלים מסוג אנטי קוגלנטים ופתרנו את הבעיה. 

בעבודה שלנו אנחנו מתעסקים בטבע והמקצועיות והניסיון הם משהו שמאוד משפיע ממש כמו רופאים, אם תלכו לרופא מתמחה לא יהיה לו את הניסיון של פרופסור מנהל מחלקה!

מדביר מקצועי ומומלץ באתרים שונים

היום ברשת תמורת כמה מאות שקלים אתם יכולים לשנות עולמות ולהטעות אנשים בנוגע לביקורות, אפשר היום לקנות מחברות פרסום מאות ביקורות פיקטיביות שיחשבו שכאילו אתם מדבירים מומלצים. 

מדביר מומלץ ומקצועי ומוסמך יהיה מומלץ בכמה פלטפורמות ולא רק במקום אחד, יתגאה ויציג לכם את כל הביקורות גם הטובות וגם הפחות טובות.  אפשר לראות עלינו המלצות באתר מדרג, איזי, גוגל, פייסבוק ועוד

מדביר מקצועי ומומלץ

דרשו לראות את רישיון ההדברה

אנחנו שומעים רבות על חאפרים שהם בכלל עובדי ניקיון שמציעים לאחר ניקיון גם הדברה, או שיפוצניקים שסיימו עבודה בדירה ומציעים על הדרך הדברה עם חומרים שקנו בשטחים. אפילו נתקלנו במדביר שזייף רישיון הדברה והציג אותו לביקורת של משרד להגנת הסביבה ונשפט ל 6 חודשי עבודות שירות. 

מדביר מקצועי ומוסמך יציג לכם באהבה את הרישיון כאשר יעמוד במפתן הדלת, לא יתחיל שום עבודה או הדברה לפני הצגת הרישיון והכי חשוב יעבוד על פי חוק! 

איך מוצאים מדביר מומלץ עם רישיון הדברה וידע מתאים

כאשר אתם צריכים להזמין בעל מקצוע לא משנה אם זה מדביר או אינסטלטור חשוב קודם לשמוע חוות דעת וביקורות על המדביר, מעבר למקצועיות חשוב שהמדביר יהיה אנושי ואמפתי שיהיה נחמד ואדיב וישמח לענות על שאלות לפני ואחרי ההדברה. 

חשוב מאוד לבדוק עם חברים או שכנים או משפחה האם הם מכירים מישהו מומלץ שניסו את שירותיו, או לחילופין אתם יכולים להיכנס לאינטרנט ולבדוק על כל חברת הדברה ולקרוא עליה ביקורות ולדעת האם היא חברה אמינה או לא. 

תוכלו לדעת האם המדביר מספיק מקצועי על פי השאלות והתשובות שהוא עונה לכם, האם יש לו את הידע הנדרש, האם הוא חושש ממתן אחריות על הביצוע וכו'.

מדביר מקצועי

אילנית הדברות - מדביר מוסמך עם וותק של 30 שנה

אנו משפחת זליקובסקי, 3 דורות של מתן שירות באהבה של כל הדברת מזיקים בכל הארץ ! 

אנו מעניקים שירותי הדברה ללקוחות עיסקיים, פרטיים ומוסדות ציבוריים. אנו מאמינים בגישה של אמינות והוגנות כלפי הלקוח, כל המחירים שלנו שקופים פה באתר ואיננו מעלים את המחיר אף פעם אצל הלקוח. 

אנו מעניקים שירות בדיוק כמו שהיינו מצפים לקבל כאשר אנו מזמינים בעל מקצוע. אז אם אתם מחפשים מדביר מקצועי ומוסמך שיעניק לכם שירות אישי מכל הלב הגעתם למקום הנכון! 

אילנית הדברות עלינו
עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מומחה למזיקי גינה וגידולים ומעניק 
שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445 

מדביר מומלץ ומקצועי
חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat