להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

מה זה הדברה ירוקה?

כולם היום מחפשים לחיות בריא, לאכול מאכלים בריאותיים, לעשות פעילות גופנים כדי לשמור על גופנו איתן וכמובן גם כשמדובר בהדברת מזיקים חשוב לבצע עם חומרים שידידותיים לבני אדם ובעלי חיים אחרים.

במאמר הבא אנחנו נסביר מה זה הדברה ירוקה? כיצד מבצעים הדברה ירוקה? איך אפשר לדעת האם המדביר מבצע הדברה בצורה נכונה ועם חומרים מאושרים לשימוש? ומה חשוב לדעת לפני הזמנת מדביר מקצועי, ליאור מדביר מוסמך עונה על השאלות »

תוכן עניינים:
מה זה הדברה ירוקה ?

מה זה הדברה ירוקה?

נלך כמה עשרות שנים אחורה לתקופה שסבא שלי היה בין המדבירים הראשונים בישראל, נרכיב את המשקפיים שלו וניגש לארון החומרים. מרבית החומרים שהיו משתמשים בהם בעבר היו מקבוצת הזרחנים אורגניים וקרבמטים, חומרים שהיו מאוד חזקים והיו נשארים איתנו לתקופה מאוד ממושכת של עשרות שנים והיו מגיעים למים, למזון ובקולחין.

בשנת 2014 אסרו על שימוש בחומרים אלו בהדברה תברואית והשימוש בהם כיום הוא רק במגזר החקלאי. כיום כל החומרים המותרים לשימוש הם מקבוצת "הפירתרואידים", חומר המסונטז כימית הדומה בצורתו לפרמתרין לצמח החרצית וידידותי לבני אדם עם זמן מחצית חיים יחסית קצר.

כאשר אומרים "הדברה ירוקה" מתייחסים להדברה שהיא עם חומרים בעלי רעילות נמוכה לאדם שהם פירתרואידים לעומת קבוצות של חומרים שונות כמו הזרחנים.

הדברה ירוקה לבית – למה התכוון המשורר?

כשמדבירים מפרסמים פרסומים שונים לגבי הדברה ירוקה חשוב להבין שהמושג נולד לאחרונה ויש המון משמעויות שונות לגביו. הדברה ירוקה יכולה להתחשב בסוג החומרים שאיתם המדביר יבצע ומצד שני הדברה ירוקה יכולה להיות גם אופי פעולת ההדברה שהמדביר יבצע. הרבה נוטים לחשוב שהדברה לבית בריסוס חזקה יותר מהדברה בפורמולציות שונות כמו ג'ל או גרגירים אך למעשה במרבית המקרים החומר הפעיל זהה ורק הפעולה שונה.

מעבר לפעולות ההדברה בריסוס יש פתרונות הדברה באמצעות מריחת ג'ל פיתיון שהחרקים צריכים לקחת את הטיפות ג'ל לקן ולחסל את הקן, מצד שני יש גם תוארית של אבקה שהמדביר מאבק אזורים מסוימים כמו מחילות של חולדות או מנוע של מקרר, ולבסוף יש גם תוארית גרגירים שהמדביר מפזר גרגירי פיתיון מורעל שהחרקים לוקחים לקן ומחסלים את הקן, שיטה דומה להדברה בג'ל אך מתאימה לאזורים שונים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

מה המחיר הממוצע להדברה ירוקה?

מחיר הדברה ירוקה מאוד משתנה מלקוח ללקוח ולכן אין מחירים מדוייקים כי אנחנו לא מוכרים מוצר, אנחנו מוכרים שירות והשירות שלנו הוא הטוב ביותר!  בואו נציג לכם עבודות אמיתיות שביצענו בפועל ללקוחות שלנו, שקיפות היא הצעד הראשון באמינות! 

הדברה ירוקה לגינה בצורה אפקטיבית

אני ידבר עכשיו בתור מדביר מוסמך דור שלישי למדבירים שלמדתי את מגוון השיטות הישנות והחדשות מאבא וסבא שלי, מדביר חייב להכיר כמה וכמה סוגים שונים של פתרונות לכל חרק. אני אפילו עשיתי כמה סיבובים בחו"ל ביערות בטיולים ארוכים ואפילו באמזונס כדי להילחם עם החרקים בצורה טבעית וירוקה. לא תמיד צריך לרסס את החצר ולחסל על הדרך עוד כמה חרקים שונים שלא רציתם לטפל בהם.

יש תמיד עוד אפשרויות כמו הדברה מכאנית על ידי שימוש הסביבת מחייה הטבעית שלהם, הדברה ביולוגית, הדברה באמצעים שהם לא ריסוס כמו גרגירים וכופתיות ועוד.

השוני בהדברה של פעם להדברה הירוקה של שנת 2023

בעבר היו משתמשים בחומרים מאוד חזקים כמו זרחנים אורגניים, החומרים היו כל כך חזקים שהמדביר היה יוצא ליום עבודה לפעמים עם בקבוק תכשיר אחד שמתאים למגוון רחב מאוד של חרקים, מעבר נוחות ולפתרון הבעיה המהירה גם המדביר היה צריך להיחשף להמון חומרים מסוכנים ואחוזי החולי אצל מדבירים היו מאוד גבוהים.

לאחר שהבינו שגם המדבירים צריכים לשמור על עצמם מעבר לסכנה של הלקוחות ובעלי חיים אחרים כולם החלו להשתמש בפירתרואידים שהם רעילים בעשרות אחוזים פחות מהזרחנים, ומתפרקים לאחר יום יומיים לעומת שנים רבות אצל הזרחנים. החיסרון המשמעותי הוא הנוחות בעבודה בקרב המדבירים שהיום כל חומר מתאים לחרק מסויים, חומר שמתאים לתיקנים לא מתאים לג'וקים, חומר שמתאים לרימות זבובים לא יתאים לתהלוכן האורן וכו'.

זה מאוד פגע בנוחות העבודה ואפילו ייקר את המחירים בענף כי אם בעבר מדביר היה יכול להסתדר עם 2-3 סוגים שונים של חומרים אז כיום הוא חייב לפחות 10-13 בקבוקים שונים של תכשירים.

הדברה ירוקה עם מדביר מוסמך

כאשר אתם מזמינים מדביר שיגיע אליכם לדירה אל תתביישו ממנו, אנחנו לומדים המון זמן כדי להיות מדבירים ומדביר בעל היתר הדברה יהיה גאה ושמח להציג את הרישיון הדברה בתוקף שלו.

אין סיבה להתבייש לבקש לראות רישיון הדברה, אצלנו באילנית הדברות אנחנו מציגים את הרישיון כאשר אנחנו נכנסים לכל דירה גם אם לא תבקשו 😊 חשוב מאוד בנוסף להצגת הרישיון לבדוק באילו חומרים הוא הולך להשתמש לבדוק את התוקף וכמובן לחפש את הסימן של המשרד להגנת הסביבה שמאשר את הבקבוק .

המלצת המשרד להגנת הסביבה על הדברה ירוקה

לצערנו הרב התקנות והחוקים בענף ההדברה נכתבים לפעמים בדם ודמעות ולכן אחת לכמה חודשים המשרד להגנ"ס מוציא תקנות ומידע לאזרח בנוגע להדברות ותקנות חדשות. כיום כאשר מדביר מגיע אליכם לבצע הדברה עליו תחילה לבצע ניטור בדירה כלומר לבצע בדיקה מקיפה בכל הדירה למציאת הבעיה והחרקים שיש בדירה.

אין צורך לבצע ריסוס לבית סתם ככה אם לא ראיתם חרקים, ההדברה איננה מונעת מחרקים להיכנס לדירה אלה תפקידה להרוג את החרקים שנכנסים. מדביר מקצועי בנוסף יוכל להציע לכם דרכים אחרות לפתור את הבעיה לפעמים בלי שימוש בתכשירי הדברה.

דוגמה של פתרון יצירתי ללא תכשירי הדברה אצל לקוח שלי שהיו לו זבובים במשרד:

לקוח שלי באחד המגדלים בת"א התחיל לסבול מזבובים שהתחילו לשגע אותו וביקש שאגיע לבצע ריסוס ולחסל אותם, הנחתי את הלקוח לשפוך כוס אקונומיקה לכיור, לזרוק את הסמרטוט שעל השיש ושהוא יוצא מהמשרד לשים 16 מעלות במזגן. כמובן שזה פתר לו את הבעיה, אני אמנם הפסדתי כמה מאות שקלים על הדברה אבל הרווחתי אמינות, יושר ולקוח שימליץ עליי לכל החיים.

הרבה מדבירים לפעמים ינסו להפיל אתכם בפח ולהגיד לכם שמחיר הדברה רגילה עולה XX והמחיר הדברה ירוקה עולה קצת יותר, זה שיטות מכירה של חאפרים וזה נטו רק לקחת ממכם עוד כסף. המחיר להדברה ירוקה ומחיר הדברה רגילה זהה מהסיבה שזה בדיוק אותו דבר, אין דבר כזה היום הדברה שהיא לא ירוקה, כל עוד המדביר יבצע הדברה באמצעות חומרים מאושרים ההדברה תהיה "ירוקה".

  • המחיר להדברה ירוקה של דירה נע בין 250-500 ₪
  • המחיר להדברה ירוקה בחצר בלבד נע בין – 250-400 ₪
  • המחיר להדברה ירוקה לבניין נע בין 300-800 ₪

אנו חברת אילנית הדברות מומחים בהדברה ירוקה מחיר הוגן וזול, והכי חשוב אצלנו תקבלו אחריות מלאה על כל הדברה ירוקה! במידה והחרקים יחזרו, אנחנו נחזור ללא עלות! ללא אותיות קטנות ועם חיוך ענקי! 

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

רישיון הדברה
חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat