להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

מאיפה מגיעים טרמיטים?

קיימים 3 סוגי טרמיטים המתקיימים בתנאים מסויימים והם מוצאים בתי גידול המיועדים להתרבות המושבה שלהם. עם זאת קיימים פעמים וסיבות בהן הטרמיטים מגיעים אלינו הביתה בעקבות סיטואציות שיעזרו להם להתרבות.

המשיכו איתנו ונפרט עוד על איך ומאיפה מגיעים טרמיטים אלינו הביתה »

מדביר מוסמך

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

תוכן עניינים:
מאיפה מגיעים טרמיטים?

בתי גידול של טרמיטים ומדוע הם נכנסים לבתים שלנו?

ישנם 3 סוגים עיקריים של טרמיטים, עץ יבש, עץ לח ותת-קרקעי, והמינים השונים כולם משגשגים בבתי הגידול השונים שלהם. סביבות אלו מספקות את צורכי המזון והמקלט הספציפיים שלהם. למרבה הצער, טרמיטים מוצאים לעתים קרובות אתרי קינון ברי קיימא בתוך בתים שלנו.

גורמים מסוימים מגבירים את האפשרות להתפשטות הטרמיטים פנימה, לרבות רמות גבוהות של לחות, זמינות העץ והגנה מפני מפגעי מזג האוויר והימנעות מטורפים.

בעלי בתים צריכים לשים לב לתנאים המועדפים על הטרמיטים ולסימני הפעילות, שכן טרמיטים עלולים לגרום לנזק מבני יקר ביותר. על ידי הידע להיכן לחפש בבית, אנשים יכולים להימנע מהוצאות גדולות על תיקונים יקרים.

*למידע נוסף ולמחירון הדברת טרמיטים בבית היכנסו לקישור.

בתי גידול של טרמיטים בעץ יבש

טרמיטים חובבי העץ היבש מסוגלים לחיות בכל בתי גידול של עץ יבש. זה מאפשר להם למצוא מחסה בבתים וגם לעבור ממקם למקום על ריהוט מעץ או עץ נגועים. הם גם חיים בעצים שנמצאים ליד סדקים וחללים בחיצוניות הבית. לעתים קרובות קשה לזהות את תחילת הפלישה לבית אך הנזק שהם עלולים לגרום הוא גדול מאוד.

בתי גידול של טרמיטים בעץ לח

לעומת זאת, טרמיטים של עץ לח מחפשים אחר עץ פגום עקב רטיבות ואדמה לחה לקנן בהם. מרזבים וברזים דולפים ולחות במטבחים ובמרתפים ממש שואבים את המזיקים פנימה. כאשר מציעים לטרמיטים פתחים צמודי קרקע לתוך בתים, היו בטוחים שהמזיקים ישתמשו בהם כדי להיכנס פנימה.

בתי גידול של טרמיטים בתת קרקע

טרמיטים תת קרקעיים דורשים גם אדמה לחה כדי לתמוך במושבות שלהם. למעשה, מושבות פורמוסון, תת-מין, משתמשות בבוץ כדי ליצור מנהרות המובילות מהקנים שלהן למקורות המזון. טרמיטים תת קרקעיים נמצאים בדרך כלל בחצרות ובבתים שבהם יש אדמה, לחות ועץ בשפע. הם מעדיפים במיוחד גדמי עצים ישנים וענפים שנפלו.

מוזמנים לקרוא ולהבין טוב יותר מה גורם להתפשטות טרמיטים אצלכם בבית, ומה מושך אותם דווקא אליכם »

הדברת טרמיטים בשיטת נמסיס החדשה

מציאת טרמיטים בבתים

אם אתם מוצאים סימנים של נזקי עץ יבש, עץ לח או טרמיטים תת קרקעיים, עליכם לפנות מיד לחברת הדברה מקצועית. המומחים של אילנית הדברות עושים כמיטב יכולתם כדי לעזור לכם למנוע ולטפל בטרמיטים בביתכם.

אם אתם זקוקים לעזרה כדי לקבוע אם יש לכם פעילות של טרמיטים בבית, התקשרו עוד היום לאילנית הדברות לבדיקת נוכחות טרמיטים בביתכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

סוגי הדברת טרמיטים

ישנן 3 סוגי הדברות אפשריות כנגד טרמיטים:

הדברת טרמיטים בקידוח – קודחים חורים קטנים ברצפה בקוטר של 3 מ"מ מסביב כל הבית, מזריקים חומר ויוצרים מעטפת הגנה של חומר פעיל מסביב לכל הקירות וכך הורגים את מושבת הטרמיטים.

הדברת טרמיטים בשיטת נמסיס מציבים תיבות מיוחדות המכילות פיתיון מורעל בסמוך למושבה של הטרמיטים שמגיעים ואוכלים את הפיתיון, לוקחים למלכה ומרעילים את כל הקן. 

הדברת טרמיטים באמצעות ג'ל מורחים ג'ל מיוחד סמוך לתעלות הבוץ של הטרמיטים, הם לוקחים את הג'ל הרעיל למושבה ולמלכה ומרעילים את כל הקן.

כל שיטת הדברה יעילה עבור מצב שונה, וכל שיטה עובדת בצורה שונה ומתאימה לסוג אחר של טרמיטים. כדי לדעת איזו שיטה עדיפה בשבילכם, צרו קשר עם מדביר מקצועי לייעוץ מקצועי בכדי למנוע את התפשטות הטרמיטים בביתכם.

מחשבון הדברת טרמיטים

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מומחה לטרמיטים ומספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

טרמיטים בקיר בטון

מידע נוסף על טרמיטים

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat